Ik zag laatst iemand dit posten, het was mijn taxi chauffeur die nu de laan uit is gestuurd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnenkort ook in Nederland. Mensen op Facebook zijn het zat!
[ afbeelding ]
De PVV heeft een protest aangevraagd ergens in september.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnenkort ook in Nederland. Mensen op Facebook zijn het zat!
[ afbeelding ]
Is dat nou echt waar ja?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
De PVV heeft een protest aangevraagd ergens in september.
Die zit al in de plaatselijke Skihut met Henk en Timmie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mis Ron Vlaar die erop staat met een Feyenoordvlag.
Vast wel. Bloed irritant dat al die mensen welke normaal standaard op Wilders kankeren nu opeens dat filmpje aangrijpen om mijn FB te vervuilen.quote:
Nee hoor. Hij moet lekker doorgaan met zijn oneliners en makkelijk propaganda, maar het wordt pas pijnlijk als mensen hypocriet als ze zijn het dan opeens wel als waarheid aannemen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Als iemand zijn bek over de economie moet houden is het Wilders wel.
Teller staat op 7 hier.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
En het delen op Facebook in mijn TL gaat maar door. Zeker al 5 mensen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:42 schreef Tjacka het volgende:
als ik mod bent geworden. is mijn volgende stap minister-president.
Gisteren 19, vandaag niks.quote:
Ik heb zo de neiging om daarover een kritisch stukje te plaatsen maar dan zal ik wel haat krijgen.quote:
Wellicht heeft het te maken dat deze mensen wel werk of een studie hebben.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren 19, vandaag niks.
Wellicht komt het nieuws in jullie deel van het land wat later aan.
Ik kijk en lach er om.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb zo de neiging om daarover een kritisch stukje te plaatsen maar dan zal ik wel haat krijgen.
De domste kankermongolen delen het, heerlijk toch.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan me er aan irriteren vooral als ik zie wie het delen
Verander het onderwerp in een Marokkanenprobleem. Altijd mooi om te zienquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb zo de neiging om daarover een kritisch stukje te plaatsen maar dan zal ik wel haat krijgen.
Dat is denk ik een wat veiligere conclusie inderdaadquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wellicht heeft het te maken dat deze mensen wel werk of een studie hebben.
Ja maar ook omdat er een vriend van me bij zitquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De domste kankermongolen delen het, heerlijk toch.
Zit hij bij je in de klas toevallig?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar ook omdat er een vriend van me bij zit.
Je kunt beter een pro Rutte plaatjes in elkaar zetten en deze delen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
No mi mang.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zit hij bij je in de klas toevallig?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt beter een pro Rutte plaatjes in elkaar zetten en deze delen.
Jij bent vast wel een SP'er.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verder sta ik ook niet achter de VVD.
Daar neuk je voor omgerekend 10 euro een meisje van 13quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:52 schreef Caland het volgende:
Leroy Fer is in Bali op vakantie.
Weer achter de kleine meisjes aan.
Ik doe gewoon geen uitspraken zolang ik mij niet goed inlees. Dat er bezuinigingen nodig zijn lijkt mij logisch verder.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verder sta ik ook niet achter de VVD.
Lul nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar neuk je voor omgerekend 10 euro een meisje van 13
Speciaal voor Rens.quote:De serie van in totaal twaalf documentaires van PSV TV over 100 jaar PSV, is vanaf aanstaande donderdag ook te zien op Omroep Brabant. In elke documentaire, iedere week op donderdag, wordt een deel van de historie van PSV belicht. In de eerste aflevering is er aandacht voor ‘Mister PSV’ Willy van der Kuijlen. De serie wordt uitgezonden om 19.00 uur en wordt ieder uur herhaald.
Lekkere meisjes likken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:52 schreef Caland het volgende:
Leroy Fer is in Bali op vakantie.
Weer achter de kleine meisjes aan.
hij heeft wel een grote tongquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekkere meisjes likken.
[ afbeelding ]
Jij bent waarschijnlijk ook zo iemand met 500 'vrienden' op facebook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
En het delen op Facebook in mijn TL gaat maar door. Zeker al 5 mensen
Hoe bef jij?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die raakt de baarmoeder aan tijdens het beffen man
Nee in de 300quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk ook zo iemand met 500 'vrienden' op facebook.
Ja niet, gadverdamme manquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die raakt de baarmoeder aan tijdens het beffen man
quote:
jij keek niet naar dat soort programma'squote:Op woensdag 3 juli 2013 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat Diggers is wel echt rampzalig nep op Discovery
Serieus?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef Caland het volgende:
Die Belgen kunnen ook echt helemaal niks he. Staat die koning vanaf een A4'tje op te lezen dat hij gaat aftreden.
Ik zag het ja, amateurisme ten top.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef Caland het volgende:
Die Belgen kunnen ook echt helemaal niks he. Staat die koning vanaf een A4'tje op te lezen dat hij gaat aftreden.
Met dat koningslied van ons maak je een goeie beurt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:35 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik zag het ja, amateurisme ten top.
Wat is dezequote:Op woensdag 3 juli 2013 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
De VBL helden staan dicht op elkaar
[ afbeelding ]
Mertens?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:13 schreef DonRaja het volgende:
Ik zat net de beelden te kijken van die Messi + friends wedstrijd. Er deed zowaar een gozer mee die een kop kleiner was dan Messi zelf...
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
De VBL helden staan dicht op elkaar
[ afbeelding ]
Ja SierdDeVosDeBeste staat op een fraaie tweede plek.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Een persoon moet zich weer aan dat prachtige rijtje onttrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |