En bedankt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 15 was. Maar als ik iets in de range van boven 1990 zie denk ik altijd meteen dat iemand 12/15 is maar je posts gedrag is ook wel niveautje 15jaar.
Ja dan vreet ik shoarma, patat, pizza of maaltijdsalade.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stel je iets voor aan je moeder. Je bent toch ook weleens alleen thuis?
Maak i.p.v. dat dus iets anders.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan vreet ik shoarma, patat, pizza of maaltijdsalade.
Wat eet je dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:21 schreef RensAjacied het volgende:
Zo JR ik heb wat piccas gemaakt van fatsoenlijk eten (ingrediënten en shit), stuur ze zo naar jou die foto's + eindresultaat.
Receptje erbij en hoppa je eet eens lekker
Pizza met kaas waarschijnlijk. Master chef die Rens.quote:
Voor mijn gevoel zijn ze daar al een jaar of 2 aan het protesteren. Volgens mij weet niemand meer waarom eigenlijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
De deadline door het leger gesteld aan Morsi is verlopen. Gaan we nu het leger zien binnenstormen of wat?
Zoals iedereen al had kunnen voorspellen bleken de Moslim Broeders nog erger dan de net afgezette president. Waarna het gezeur weer vanaf voren begon.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn ze daar al een jaar of 2 aan het protesteren. Volgens mij weet niemand meer waarom eigenlijk.
Welk festival is dat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
Zie het losgaan daar.
http://reuters.livestation.com/demo
Aard van het beestje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn ze daar al een jaar of 2 aan het protesteren. Volgens mij weet niemand meer waarom eigenlijk.
Ik zag laatst iemand dit posten, het was mijn taxi chauffeur die nu de laan uit is gestuurd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnenkort ook in Nederland. Mensen op Facebook zijn het zat!
[ afbeelding ]
De PVV heeft een protest aangevraagd ergens in september.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnenkort ook in Nederland. Mensen op Facebook zijn het zat!
[ afbeelding ]
Is dat nou echt waar ja?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
De PVV heeft een protest aangevraagd ergens in september.
Die zit al in de plaatselijke Skihut met Henk en Timmie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mis Ron Vlaar die erop staat met een Feyenoordvlag.
Vast wel. Bloed irritant dat al die mensen welke normaal standaard op Wilders kankeren nu opeens dat filmpje aangrijpen om mijn FB te vervuilen.quote:
Nee hoor. Hij moet lekker doorgaan met zijn oneliners en makkelijk propaganda, maar het wordt pas pijnlijk als mensen hypocriet als ze zijn het dan opeens wel als waarheid aannemen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Als iemand zijn bek over de economie moet houden is het Wilders wel.
Teller staat op 7 hier.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
En het delen op Facebook in mijn TL gaat maar door. Zeker al 5 mensen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:42 schreef Tjacka het volgende:
als ik mod bent geworden. is mijn volgende stap minister-president.
Gisteren 19, vandaag niks.quote:
Ik heb zo de neiging om daarover een kritisch stukje te plaatsen maar dan zal ik wel haat krijgen.quote:
Wellicht heeft het te maken dat deze mensen wel werk of een studie hebben.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren 19, vandaag niks.
Wellicht komt het nieuws in jullie deel van het land wat later aan.
Ik kijk en lach er om.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb zo de neiging om daarover een kritisch stukje te plaatsen maar dan zal ik wel haat krijgen.
De domste kankermongolen delen het, heerlijk toch.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan me er aan irriteren vooral als ik zie wie het delen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |