En bedankt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 15 was. Maar als ik iets in de range van boven 1990 zie denk ik altijd meteen dat iemand 12/15 is maar je posts gedrag is ook wel niveautje 15jaar.
Ja dan vreet ik shoarma, patat, pizza of maaltijdsalade.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stel je iets voor aan je moeder. Je bent toch ook weleens alleen thuis?
Maak i.p.v. dat dus iets anders.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan vreet ik shoarma, patat, pizza of maaltijdsalade.
Wat eet je dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:21 schreef RensAjacied het volgende:
Zo JR ik heb wat piccas gemaakt van fatsoenlijk eten (ingrediënten en shit), stuur ze zo naar jou die foto's + eindresultaat.
Receptje erbij en hoppa je eet eens lekker
Pizza met kaas waarschijnlijk. Master chef die Rens.quote:
Voor mijn gevoel zijn ze daar al een jaar of 2 aan het protesteren. Volgens mij weet niemand meer waarom eigenlijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
De deadline door het leger gesteld aan Morsi is verlopen. Gaan we nu het leger zien binnenstormen of wat?
Zoals iedereen al had kunnen voorspellen bleken de Moslim Broeders nog erger dan de net afgezette president. Waarna het gezeur weer vanaf voren begon.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn ze daar al een jaar of 2 aan het protesteren. Volgens mij weet niemand meer waarom eigenlijk.
Welk festival is dat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
Zie het losgaan daar.
http://reuters.livestation.com/demo
Aard van het beestje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn ze daar al een jaar of 2 aan het protesteren. Volgens mij weet niemand meer waarom eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |