Het risico was te groot met een snelweg achter het visterrein. Ze waren bang dat mocht hij winnen hij over de vijver was heen gesprongen.quote:
In 5 uur heb je tijd genoeg om ook de achtergronden een beetje door te nemenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:59 schreef Tjacka het volgende:
Matt Hearn moeten wij bedanken dat dit op de Nederlandse tv uitgezonden kan worden. Het is natuurlijk vrij uitzonderlijk maar ik vind het echt fijn dat RTL7 dit durft uit te zenden. Hoop wel dat wij als visfanaten een beetje serieus genomen worden, en dus niet met allemaal feitjes komen die wij allang weten.
Dat betwijfel ik moet ik eerlijk zeggen. De vismarkt in Nederland is echt nog redelijk klein. Ik hoop dat dit een succes wordt. Maar als jouw passie in deze sport ligt, raad ik je aan om ook http://www.tangrammedia-vistv.nl te gaan kijken het zal je verbazen hoe tof het programma daadwerkelijk is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:50 schreef RensAjacied het volgende:
Nogmaals wat een briljant concept! Dit gaat miljoenen kijkers opleveren waar de troonopvolging en de WK finale niets bij zijn!
Ik kijk het eerste uurtje aan. Maar als ze uit gaan leggen wat ''verticaal vissen'' en het ''vissen met de pen'' is dan haak ik af. Ik snap dat de meeste kijkers dit nog niet snappen. Maar ik erger mij daar dan wel echt enorm aan. Wij gaan het zien, en ik hoop dat de verslaggeving niet tegenvalt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In 5 uur heb je tijd genoeg om ook de achtergronden een beetje door te nemen. Het commentaar moet je gewoon met een korrelzout nemen, en mogelijk in dit topic verbeteren.
Het kan best wat leuke discussies opgang brengen. Iedereen heeft immers wel een iets andere visie op vistechnieken.
Neeeee joh ben je gek.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef AldoTheApache het volgende:
Hoe kun je topvisser zijn
is toch gewoon aas aan je haak en geluk hebben?
quote:
Wat een onzin. Zelfs in een continent als Afrika weten ze dat je louter onzin uitkraamt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef AldoTheApache het volgende:
Hoe kun je topvisser zijn
is toch gewoon aas aan je haak en geluk hebben?
Kom met voorbeelden dan? Als je dag in, dag uit een hengel meesjouwt krijg je gewoon veel spiermassa.quote:
Tevens is inmiddels bekend dat Ed Stoop, welke wij uiteraard allemaal al kennen van Vis TV de presentatie in handen zal krijgenquote:30.000 pond hoofdprijs
Sinds 1994 vindt ‘Fish ‘O’ Mania’ plaats met als ultieme geldprijs 30.000 pond. Zestien topvissers uit acht landen bedrijven vijf uur lang hengelsport in één gigantische visvijver met maar één doel: zoveel mogelijk zware vissen ‘op het droge krijgen’. De wedstrijd onderscheidt zich ten opzichte van andere ‘traditionele’ viswedstrijden door elk half uur het gewicht van de gevangen vissen te wegen in plaats van eenmaal op het eind.
Welk merk hengel ze gebruiken?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Hier doen ze het overigens allemaal voor, buiten de roem en het geweldig gezellige evenement.
[..]
Tevens is inmiddels bekend dat Ed Stoop, welke wij uiteraard allemaal al kennen van Vis TV de presentatie in handen zal krijgen
[ afbeelding ]
Maar dan heb ik ook nog een vraag aan mijn mede visfanaten !
Ik heb nog even gezocht naar een interview met beide Nederlandse deelnemers of de bondscoach Van Schendel, maar dat wil nog niet zo goed lukken vreemd genoeg.
Ik overweeg om de deelnemers nu zelf maar aan te schrijven. Dus als jullie vragen hebben welke gesteld MOETEN worden dan hoor ik het graag
Misschien nodig ik de buurt wel uit, vlaggen en slingers, bier en bbq. En mocht de Nederlandse visser winnen gaan we toeterend de wijk door.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:16 schreef Karina het volgende:
Ik moest lachen.
Ik ga vissticks eten bij de buis.
HOLY FUCKquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Live verslag gebeurt door Ed Stoop bekend van Vis TV.
En je weet wat ze zeggen over mannen met grote hengels...quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:42 schreef Karina het volgende:
Deze jongen is ook niet te versmaden, daar wil ik weleens een visje mee eten![]()
[ afbeelding ]
Jurgen Spierings
Goeie naam ook voor een visser![]()
En kijk deze baas met zijn grote hengel, Arjan Klop
[ afbeelding ]
Ja dat is net zoiets als mannen met grote voetenquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En je weet wat ze zeggen over mannen met grote hengels...
Vis en tieten, lala lalalaquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:00 schreef RensAjacied het volgende:
Zitten jullie ook zo in spanning te wachten?
[ afbeelding ]
Jep en na deze uitzending halen we de S weg en hebben we een VI FORUMquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:12 schreef Karina het volgende:
Zeg jongens, wordt het geen tijd voor een (tijdelijk) VISforum?
Hehe ik denk niet dat ze daar voor gaan vallen, ik ga wel eens eventjes een topic openen in FBquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep en na deze uitzending halen we de S weg en hebben we een VI FORUM
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik denk niet dat ze daar voor gaan vallen, ik ga wel eens eventjes een topic openen in FB
Hangt er van af of Ed Stoop, het gezicht van sportvissend Nederland een uitgebreide voorbeschouwing en analyse van de kandidaten geeft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:00 schreef Tjacka het volgende:
gaan jullie ook de aflevering van VIS-TV in de ochtend kijken?
of slaan jullie die over?
FB is een oplossingquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan niet. Daar was ik al eerder achter gekomen overigens. Daarom stonden de latere updates + vraag ook al niet in de OP
Topquote:Op zondag 14 juli 2013 05:29 schreef superniger het volgende:
Fuck de mont ventoux. Ik ga fish o mania kijken
Dan hebben we hier de Strootman en de Verstappen van het vissenquote:
je mist dan toch een Jan van Halst met een touchscreenquote:Op zondag 14 juli 2013 12:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat er geen uitgebreidere voorbeschouwing is.
Je mag een gegeven vis niet in de bek kijken.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:08 schreef Evertjan het volgende:
beter 1 vis aan de haak dan de lucht van 10
Ze vertelde net dat het overal even breed en even diep is om dat juist te voorkomen. Misschien met deze hitte dat die bomen wat voordeel hebben maar denk dat dat wel meevalt.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:11 schreef Rabieluh het volgende:
Is er nou al een strategisch voordeel? Ik zie bij 9 en 10 enkele bomen bijvoorbeeld.
Oh nee he, komen er dadelijk allemaal gasten spoileren hier, net als met dat gevecht toentertijd.quote:
Nederland doet niet mee.quote:
63 KG gevangen op plek 7 gisterquote:Op zondag 14 juli 2013 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, sukkels.
Ah 7 is een hele goeie plek dus!
Met een hengel denk ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:26 schreef zlotka het volgende:
Ben wel benieuwd waar ze mee vissen eigenlijk. Zullen wel maden of casters zijn denk ik?
Ik vermoed dat ze aas gebruikenquote:Op zondag 14 juli 2013 13:26 schreef zlotka het volgende:
Ben wel benieuwd waar ze mee vissen eigenlijk. Zullen wel maden of casters zijn denk ik?
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:28 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zag ik net een bak met wormen.
Anders: vraag het Ed!
Oh dat zei Mexicano al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha
Of een "on-pole" camera.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:35 schreef Rabieluh het volgende:
Ze hadden net als bij de formule 1 wel zo'n kleine inscreen mogen laten staan, voor als er wat gebeurt.
Garpers.quote:
Pino heeft een manier gevonden om veilig naar het gewicht van een vrouw te vragen?quote:
neequote:Op zondag 14 juli 2013 13:44 schreef tralalala het volgende:
Kut, helft gemist.![]()
VisTV mannetje doet zelfs de presentatie?![]()
![]()
![]()
Is die dikke er ook bij?
Ik ben 1.76 dus ook vrij licht dacht ik.quote:
Zometeen de eerste weging dus je bent nog op tijd.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:44 schreef tralalala het volgende:
Kut, helft gemist.![]()
VisTV mannetje doet zelfs de presentatie?![]()
![]()
![]()
Is die dikke er ook bij?
Ah damn dat was wel sneaky inderdaad!quote:Op zondag 14 juli 2013 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pino heeft een manier gevonden om veilig naar het gewicht van een vrouw te vragen?
Dat was helemaal niet mijn intentiequote:Op zondag 14 juli 2013 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pino heeft een manier gevonden om veilig naar het gewicht van een vrouw te vragen?
Zonder batterijen dus milieuvriendelijkquote:Op zondag 14 juli 2013 13:47 schreef Karina het volgende:
Wat een ouderwetse weegmethode eigenlijk. Niet eens digitaal.
Ah, goed punt!quote:Op zondag 14 juli 2013 13:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zonder batterijen dus milieuvriendelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:55 schreef wimderon het volgende:
Tussenstand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:55 schreef wimderon het volgende:
Tussenstand:dat gaat niet de goede kant opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:00 schreef Karina het volgende:
Best wel een groot verschil ook meteen met de #1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook nietquote:Op zondag 14 juli 2013 14:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel een vraag weten eigenlijk.
Of Edje hier geen live verslag wil doen op FOK!quote:Op zondag 14 juli 2013 14:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou vraag het!quote:Op zondag 14 juli 2013 14:06 schreef zlotka het volgende:
[..]
Of Edje hier geen live verslag wil doen op FOK!
ja ze delen 10.000 pond uit op de gokquote:Op zondag 14 juli 2013 14:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat wegen is toch erg onnauwkeurig met die spartelende vissen?
Ik heb dit topic groot gemaakt dus ik heb wel recht van spreken.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee welnee. Stiekem vindt hij het ook geweldig.
Daarom.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb dit topic groot gemaakt dus ik heb wel recht van spreken.
ohquote:Op zondag 14 juli 2013 14:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik bedoel, hoe hoog moet ik normaal denken dan aan prijzengeld?
Onze geopperde lollersuggesties zullen ze wel niet waarderen.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach beetje vishumor kan geen kwaad tochquote:Op zondag 14 juli 2013 14:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Onze geopperde lollersuggesties zullen ze wel niet waarderen.
Weet ik het. Ik dol maar watquote:Op zondag 14 juli 2013 14:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik bedoel, hoe hoog moet ik normaal denken dan aan prijzengeld?
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach beetje vishumor kan geen kwaad toch
Die heeft een grote....
hengel
dank jequote:Op zondag 14 juli 2013 14:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat de Lakeside ooit was voor het darten is dit de Lakeside van het vissen.
Wielrennen kijken als je naar het sportvissen kan glurenquote:
Niets mis mee.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
thx dan is dit toch een redelijke wedstrijd.
Communicatie problemen? Die vissen spreken natuurlijk Engels en we weten allemaal dat Fransen daar moeite mee hebben.quote:
Maar goed dat er geen Amerikanen mee doen dan, hadden ze alle vis afgeluisterd en gevangenquote:Op zondag 14 juli 2013 14:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Communicatie problemen? Die vissen spreken natuurlijk Engels en we weten allemaal dat Fransen daar moeite mee hebben.
Werkt wel goed, als je er allerlei dingen als maden wormen en mais doorheen gooi is het een topvoertje.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:24 schreef Karina het volgende:
Mijn vader gebruikte volgens mij havermout als aas
Ze zwemt daar zelf in het water, als rotte vis.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft Marianne Thieme eigenlijk nog iets van zich laten horen? Die moeten het toch schandalig vinden dat zo'n evenement live uitgezonden wordt op NL TV.
Ik gebruikte meestal maden, meelwormen en wit brood.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:24 schreef Karina het volgende:
Mijn vader gebruikte volgens mij havermout als aas
Bij ons thuis stond soms een bakje wormen in de koelkastquote:Op zondag 14 juli 2013 14:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik gebruikte meestal maden, meelwormen en wit brood.
Jammer dat er maandag geen VI. Ik had wel eens willen horen wat Gijpie, Boskamp en Johan van dit spektakel vinden.quote:
Sinds de val van Fuentes stelt Spanje bij het vissen ook niks meer voor.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Tennis, Wielrennen en Vissen.
Wat een bazen.
maar ook veel mensen die hun huis misschien worden uitgezet.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Tennis, Wielrennen en Vissen.
Wat een bazen.
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Sinds de val van Fuentes stelt Spanje bij het vissen ook niks meer voor.
Op de camping zijn de maden 's nachts een keer ontsnapt uit het potje met als gevolg rondkruipende maden in de tent...quote:Op zondag 14 juli 2013 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij ons thuis stond soms een bakje wormen in de koelkast
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op de camping zijn de maden 's nachts een keer ontsnapt uit het potje met als gevolg rondkruipende maden in de tent...![]()
[..]
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Op Discovery is ook zo'n programma waar een gast de wereld rond gaat om te vissen op grote en bizarre vissen.
Mooi om te zien inderdaad, maar zelf toch leuker als het gaat om zoetwatervissen die ik hier ook kan vangenquote:Op zondag 14 juli 2013 14:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man? Denk dat ik alle afleveringen wel heb gezien, geweldig.
Denk dat hij maar 1 keer een vis heeft gevangen die je hier kan tegenkomen, een belachelijk grote meerval.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:35 schreef zlotka het volgende:
[..]
Mooi om te zien inderdaad, maar zelf toch leuker als het gaat om zoetwatervissen die ik hier ook kan vangen
Jep, en heeft hij ook niet ooit is geprobeerd meter snoeken te vangen? Of was dat iemand anders?quote:Op zondag 14 juli 2013 14:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Denk dat hij maar 1 keer een vis heeft gevangen die je hier kan tegenkomen, een belachelijk grote meerval.
Meervallen heb ik hier in het Amsterdamse Bos volgens mij weleens gezien, enge vissen zijn dat.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Denk dat hij maar 1 keer een vis heeft gevangen die je hier kan tegenkomen, een belachelijk grote meerval.
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man? Denk dat ik alle afleveringen wel heb gezien, geweldig.
die heeft hier ook zijn aandeel in inderdaadquote:Op zondag 14 juli 2013 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat Jan wel eens overlegt met Louis
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Meervallen heb ik hier in het Amsterdamse Bos volgens mij weleens gezien, enge vissen zijn dat.
3e plaats dus..quote:Op zondag 14 juli 2013 14:51 schreef Karina het volgende:
Waar blijft de uitslag van deze weging?
Wat is dat
Natuurlijk komt bij vissen techniek en ervaring kijken, maar op dit niveau zit er zo weinig verschil tussen de vissers dat geluk inderdaad een grote rol speelt.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:58 schreef Karina het volgende:
[..]
het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar volgens mij is het 80% mazzel.
Ik ga nu even de zon opzoeken.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:04 schreef Karina het volgende:
Ik zap nu wel af en toe naar de TdF hoor![]()
Maar ik ben wel benieuwd naar de volgende weging.
wat was de vraag?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:03 schreef Karina het volgende:
Johannes, heb jij die vraag ingestuurdOver van Gaal toevallig hoor ik het net toen ik zat te zappen
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Of Van Gaal nog was geraadpleegd door Jan, zoiets
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef IPA het volgende:
Veel leuker dan verwacht dit. Laat maar Olympisch worden
quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Hoe gaat het? Jammer dat vandaag zo'n mooie etappe was in de Tour, dus kon dit niet volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |