Dat was een uberbaasquote:Op zondag 21 juli 2013 12:03 schreef fratsman het volgende:
Pfff. Dat deed die vent bij Wim-Lex veel beter.
In Nederland houdt de Rijksvoorlichtingsdienst dit soort beelden wellicht tegen zeker ?quote:Op zondag 21 juli 2013 12:00 schreef Uccie het volgende:
Wat bij de belgen altijd wel goed is, is dat je veel "achter de schermen"-beelden ziet. Gewoon Filipe die staat te wachten.
dat was ook een veel plechtiger bedoening. Dit is bijna amateuristischquote:
Overdag is hij..quote:Op zondag 21 juli 2013 12:05 schreef fratsman het volgende:
Hadden ze nou niet Jambers kunnen vragen om dit allemaal voor te lezen?
Een dienst waar het Belgische koningshuis dringend nood aan heeft.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In Nederland houdt de Rijksvoorlichtingsdienst dit soort beelden wellicht tegen zeker ?
Dat zal best, Beatrix zelf destijds misschien wel.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In Nederland houdt de Rijksvoorlichtingsdienst dit soort beelden wellicht tegen zeker ?
Dat bijna amateuristische hoort wel bij België natuurlijk. Het mag niet te afgelikt lijken natuurlijk.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
dat was ook een veel plechtiger bedoening. Dit is bijna amateuristisch
Ik mis warmte, het is zo onpersoonlijkquote:Op zondag 21 juli 2013 12:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
dat was ook een veel plechtiger bedoening. Dit is bijna amateuristisch
Bent u eigenlijk tegenstander van de monarchie?quote:Op zondag 21 juli 2013 12:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat bijna amateuristische hoort wel bij België natuurlijk. Het mag niet te afgelikt lijken natuurlijk.
Absoluut niet, kost enkel extra middelen. Laat ze het maar rustig zelf oplossen voor die paar keer per jaar ze iets moeten doen.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Een dienst waar het Belgische koningshuis dringend nood aan heeft.
Philip heeft tijdens z'n huwelijk tegen de politie gezegd: iedereen die ten koste van mij grappig komt doen, arresteren. Toen kwam er een tv-cabaretier als hofnar, die gelijk werd opgepakt en opgeslotenquote:Op zondag 21 juli 2013 12:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zal best, Beatrix zelf destijds misschien wel.
Maar ik herinner het mij van het huwelijk tussen Filipe en Mathilde ook, dat je er zoveel van eromheen zag.
Al eerder, in mei. Overigens is het niet duidelijk of hij méér met de N-VA te maken krijgt dan Albert al had.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:09 schreef borisz het volgende:
En dan krijgt Filipe volgend jaar oktober met de NV-A te maken. Sterkte alvast.
twitter:Koning_NL twitterde op zondag 21-07-2013 om 12:06:05Zuiderburen: als er in die anderhalf uur door een zekere Luchtmacht paratroepen boven Brussel worden gedropt, dan is dat toeval #KoningFilip reageer retweet
Oh er wordt echt niets uitgezonden wat er niet uitgezonden mag worden, dat snap ik wel.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
Philip heeft tijdens z'n huwelijk tegen de politie gezegd: iedereen die ten koste van mij grappig komt doen, arresteren. Toen kwam er een tv-cabaretier als hofnar, die gelijk werd opgepakt en opgesloten
Al die telefoontjes omgquote:Op zondag 21 juli 2013 12:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat bijna amateuristische hoort wel bij België natuurlijk. Het mag niet te afgelikt lijken natuurlijk.
Absoluut. Ik gruwel van het idee dat de regering dit jaar wééral zo sterk moet besparen waardoor ik wééral méér belastingen moet betalen , maar tegelijk wel Albert II een pensioentje van 927000 ! euro meegeeft ...quote:Op zondag 21 juli 2013 12:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Bent u eigenlijk tegenstander van de monarchie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |