Hallo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:21 schreef quintinds het volgende:
Oke nou even serieus antwoord daarna mogen jullie mij belachelijk maken
dit is FOK! wij bepalen jou lot als jij iets stoms post.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:21 schreef quintinds het volgende:
Oke nou even serieus antwoord daarna mogen jullie mij belachelijk maken
Het is niet strafbaar, maar je bent op deze manier wel hard op weg naar de schuldsanering.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef quintinds het volgende:
Ik heb meerdere accounts bij Wehkamp lopen, is dit strafbaar?
Ik gebruik ze niet om speciale acties of codes te misbruiken en betaal gewoon netjes alles af, al heb ik dan wat meer saldo om dingen op afbetaling te bestellen.
Ik zie er geen problemen in dat dit niet zou mogen?
Klopt maar dit speelt tegelijkertijd wel meequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:29 schreef JeMoeder het volgende:
Waarom bestel je er nog? KLB / Wehkamp! Het beste online warenhuis om je weekend te verpesten! Het is toch kommer en kwel?
Er is een paar maanden geleden een fokker geweest die zoiets heeft gehad, en niet meer mocht bestellen bij de Wehkamp. Zoek even op het forum, ik kan het zo snel niet vinden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:31 schreef quintinds het volgende:
[..]
Klopt maar dit speelt tegelijkertijd wel mee
Ik durf bijv. niet te bellen naar ze over pakketjes die niet bezorgd komen omdat ze er misschien dan achter komen en ik meer zeik zou krijgen over meerdere accs op mijn naam
Het is geen probleem, zolang je je betalingen doet. Maar waarom heb je meerdere accounts?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef quintinds het volgende:
Ik gebruik ze niet om speciale acties of codes te misbruiken en betaal gewoon netjes alles af, al heb ik dan wat meer saldo om dingen op afbetaling te bestellen.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:23 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Het is geen probleem, zolang je je betalingen doet. Maar waarom heb je meerdere accounts?
Er zit niet voor niets een limiet op die kredietrekeningenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef quintinds het volgende:
OMGquote:
Deze volgens mij?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:43 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Er is een paar maanden geleden een fokker geweest die zoiets heeft gehad, en niet meer mocht bestellen bij de Wehkamp. Zoek even op het forum, ik kan het zo snel niet vinden.
Yes!quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:23 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Deze volgens mij?
WGR / Wehkamp wilt niets terugstorten
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:24 schreef trigt013 het volgende:
[..]
dit is FOK! wij bepalen jou lot als jij iets stoms post.
Wat mij nog meer verbaast is dat hij in deze OP zegt dat hij alles netjes afbetaalt, hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:15 schreef Sylver_ het volgende:
Even los van de vraag of je meerdere accounts mag hebben bij Wehkamp; je hebt een creditcardschuld van 6000 euro, maar vindt het wel verstandig om op krediet te kopen bij Wehkamp en dan ook nog eens met meerdere accounts zodat je meer schulden kunt maken?
Serieus?
Nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat mij nog meer verbaast is dat hij in deze OP zegt dat hij alles netjes afbetaalt, hoe kan dat dan?
Lijkt me dt er ook een bel moet gaan rinkelen als ze zien dat 5 accounts 1 bankrekening hebben? Of TS sjoemelt daar ook nog mee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:51 schreef Mallet het volgende:
Wehkamp doet gewoon een kredietcheck als je een koop op afbetalingsregeling aanvraagt. Met zoiets simpels als een extra account lijkt me niet dat je dat kan ontduiken en dat zou ook niet mogelijk moeten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |