quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:16 schreef quintinds het volgende:
terwijl ik geen seconde de deur uit ben geweest de gehele week, en als ik de deur uit was was er altijd iemand anders thuis om op te letten.
pagina's die aan elkaar vast plakkenquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:16 schreef quintinds het volgende:
terwijl ik geen seconde de deur uit ben geweest de gehele week
zolang stacey nog online is, heb ik geen wehkampgids meer nodigquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet die van de speelgoedafdeling lijkt me...
"Wat doen zij"quote:
"sowieso"quote:Ik ga voortaan zoiezo alles laten leveren bij een DHL ophaalpunt, geen gezeik meer van die oudjes of zzpers
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:26 schreef ZarB het volgende:
Hoe vaak kun je het woordje 'hun' verkeerd gebruiken zeg. Jezus, ik krijg er jeuk van.
Waar jeukt het?quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:26 schreef ZarB het volgende:
Hoe vaak kun je het woordje 'hun' verkeerd gebruiken zeg. Jezus, ik krijg er jeuk van.
Ik krab wel evenquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:26 schreef ZarB het volgende:
jeuk aan je micopenis zekerquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:26 schreef ZarB het volgende:
Behoorlijk tegenstrijdig ja. Viel mij ook al op.quote:
Hun verdienen geld door al die negatieve berichten vandaar dat ze niet failliet zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:16 schreef quintinds het volgende:
Wat doen hun in godsnaam? Echt serieus waarom is selektvracht nog niet failliet ofzo weet je wel niet hoeveel klachten hun hebben?
Hahahahah gelijk heb jequote:Op woensdag 3 juli 2013 11:32 schreef redbull2013 het volgende:
[..]
Hun verdienen geld door al die negatieve berichten vandaar dat ze niet failliet zijn
Weet je wat ZZP'ers zijn?
Zielen Zonder Prestaties
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |