Nou ik niet, maar mijn vriendin wel. Die heeft paar dagen terug, na over en weer geneuzel over de hoogte van een refund, haar geld nog terug gekregen. Maar via de mail reageerden ze nog redelijk snel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:01 schreef rene90 het volgende:
BIC reageert erg kut na die website update, gewoon al 5 dagen geen reactie. iemand van jullie wel iets gehoord kort geleden nog?
Verwijder deze onzin dan ook of ga je opa pestenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:28 schreef shiznuts het volgende:
Cheng Chung Wao is door z'n rug gegaan, dus hij houdt het bij het verladen van kleine pakjes. Als Feng Fu Chu er weer eens is, mag 'ie door de stapel grote pakjes. Zal binnenkort ook wel door z'n rug gaan.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:08 schreef Fopje het volgende:
Onzin verwijderd.
Normaal meedoen of ga je moeder pesten.
Dank
Jij bent onzin.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:09 schreef henk3412 het volgende:
[..]
Verwijder deze onzin dan ook of ga je opa pesten
[..]
Td = tinydeal?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:46 schreef some1_eddy het volgende:
Ik heb in januari een bestelling van zo'n 50-60 euro bij TD gedaan, en ik kreeg maar niks binnen..
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:00 schreef rene90 het volgende:
BIC:
21-06 verzonden, vandaag binnen (nep plantjes voor aquarium etc.)
Banggood:
23-06 verzonden, vandaag binnen (aquarium algen magneet)
28-06 verzonden, vandaag in Amsterdam dus mogelijk morgen / overmorgen in huis. (nieuwe hubsan x4)
Wat ben je van planquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand ervaring met wifi led lampen kopen vanuit China?
nee, koop OF een led strip met afstandsbediening, of de philips hue set.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand ervaring met wifi led lampen kopen vanuit China?
quote:Maar waarom is goedkoop meestal duurkoop bij ledverlichting? Dit heeft diverse redenen. Als eerste bestaan er veel soorten leds. Net als dat er veel merken gereedschappen bestaan, bestaan er ook veel merken leds. Aan de buitenkant van het lampje is het niet te zien wat voor een led er is ingebouwd. Maar het type led is zeer bepalend voor de kwaliteit van het lampje. Hierbij is de CRI (color rendering index) van de led zeer bepalend. DE CRI geeft aan hoe natuurgetrouw de lichtbron de kleuren kan weergeven. De CRI waarde wordt uitgedrukt in een waarde tussen 0 en 100. Hoe hoger hoe beter. Dit in vergelijking met het licht van de zon. Bij CRI 100 heb je dus het perfecte licht. Ter vergelijking, een gloeilamp heeft een CRI van 99 en een halogeenlamp ook. Een goede tl-buis zit tussen de 80 en de 90. Nou komt het! Een goede led zit in ieder geval boven de 80 (dit heb je altijd bij Cree leds). Maar de goedkopere leds zitten rond de 60 of nog lager. Wat is nu het nadeel van de lage CRI waarde? Met een lage CRI waarde worden de kleuren niet goed weergegeven. Vaak zie je bij slechte ledlampen dan een groene en/of gele gloed. Vervelender is nog dat wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen dat verlichting met een lage CRI waarde (onder de 80) van invloed is op de gemoedstoestand van mensen. Slecht licht brengt mensen uit hun doen. Kan zelfs tot depressiviteit leiden. In Nederland houden we CRI 80 aan voor een natuurgetrouwe weergave.
Hoi, http://chinaprices.us sunglass intypen et voilaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:14 schreef Fruitsalade het volgende:
Hoi bois, aangezien jullie natuurlijk allemaal levende chinese webshop catalogussen zijn, kunnen jullie me vast wel vertellen waar ik het beste zonnebrillen kan kopen. Ik ben dan op zoek naar het beste aanbod en de laagste prijzen. Alvast bedankt!
Ah bedankt. Was zelf even vergeten dat er ook zoekmachines voor alle websites zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:25 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Hoi, http://chinaprices.us sunglass intypen et voila
Zondag mijn Brainwavz besteld, woensdag verzonden en vandaag binnen gekregenHeb ze nog niet uitgebreid kunnen testen maar het geluid vind ik echt goed! Ook de accessoires die erbij zitten voelen allemaal goed aan. De hardcase die er bij zit voelt een stuk beter aan dan de (jaja soft)case die ik bij mijn beats by dre kreeg.
Volgens mij weer een uitstekende aankoop gedaan!
Maakt niet uit, staat ook niet in de openingspost of zo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:20 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Ah bedankt. Was zelf even vergeten dat er ook zoekmachines voor alle websites zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |