NULL heeft geen directe betekenis, gewoon negeren. Verder raken pakkertjes wel eens verloren ja, echter is 25 niets abnormaals. Rustig afwachten dus!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:07 schreef RDMKR het volgende:
begin na +/- 25 dagen toch wat twijfels te krijgen... komt het voor dat pakjes echt helemaal verdwijnen tijdens de reis uit china?
is het normaal dat "departure from china" wekenlang als laatste blijft hangen en je daarna meerdere vage "NULL" updates krijgt met PEK (peking) als location? ik ga tot zover ervan uit dat dat niet echt ergens op slaat. (geen gebrek aan theorien erover op internet...)
quote:Dear naam,
Your parcel was been sent out on 16th May, normally it takes 20-30 working days to arrive at, but as this is a peak holiday season and the shipping agency is extremely busy on handling parcels now, as the result, it might need longer time to deliver the international parcels.
Sorry for the inconvenience and your understanding is highly appreciated. Thanks.
kreeg je daat bij de tracking wel status updates over dan?quote:Mijn pakketje van 14 MEI is er nog steeds niet... Toen ik een mail stuurde kreeg ik dit terug
ook geen tracking code en tracking status updates?quote:Ik heb in januari een bestelling van zo'n 50-60 euro bij TD gedaan, en ik kreeg maar niks binnen..
Wel met paypal betaald??quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:02 schreef some1_eddy het volgende:
Nee niks, heb ik ook nooit gekregen, en als ik er vroeg om een tracking code zeiden ze dat ik die niet kon krijgen omdat ik gekozen heb voor free shipping..
Ik sluit me daar ook bij aan. Maar kijk uit! Ze kunnen niet tegen de wasmachine.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:47 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan. Beta's zijn prima all-round en betaalbaar
Ja, daarvoor was ik helaas al te laat.. dat kon niet meer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:07 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Wel met paypal betaald??
Altijd na 10/11 weken gaan dreigen met Paypal claim
10/11 weken = 70-77 dagen, 45 dagen is een max.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:07 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Wel met paypal betaald??
Altijd na 10/11 weken gaan dreigen met Paypal claim
Echt ?? ik dacht 3 maandenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
10/11 weken = 70-77 dagen, 45 dagen is een max.
Had geen tracking codequote:Op woensdag 3 juli 2013 19:20 schreef RDMKR het volgende:
[..]
kreeg je daat bij de tracking wel status updates over dan?
Ik heb van $15, (ELE DAC). Maar het is alsnog kut, hoor je dat eForChina?!quote:
Het is een kwestie van geluk wat voor kwaliteit je krijgt heb ik het ideequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:28 schreef jouri1995 het volgende:
Hebben jullie nog een goede oplader met usb output die niet spontaan verbrand of ontploft in een stopcontact?
Gewoon ééntje met (een echt) C E logo erop. Voor een paar euro extra slaap je dan toch lekkerderquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:28 schreef jouri1995 het volgende:
Hebben jullie nog een goede oplader met usb output die niet spontaan verbrand of ontploft in een stopcontact?
Neuh, weleens een accu gehad die er plots mee ophield en daarna nogal warm aanvoelde en kankerverwekkend rook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:28 schreef jouri1995 het volgende:
Soms omdat er in de titel van het artikel een merknaam staat gaan ze al moeilijk doen (zelfs bij een hoesje voor een Samsung phone bijvoorbeeld, omdat er dan Samsung in de titel staat). Verder... ja, er bouncen weleens wat orders omdat het gewoon niet op voorraad is, de verkoper traag reageert of wat dan ook. Zelfs bij official Tmall-stores van merken. Heeft weinig te maken met hoe betrouwbaar ze eigenlijk zijn hoor. Meestal als een store niet wil, sturen ze je een aanbeveling waar het dan te halen valt (of je vraagt het ze).quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:12 schreef thethoryd het volgende:
Btw, hebben meer mensen last van die oneindige refunds via mistertao met de reden dat er te weinig betrouwbaarheid is?
Ik kijk bij taobao en bekijk de hoogste betrouwbaarheid, stuk of 5 diamanten, order het bij mistertao en zij geven aan dat er maar 1-5 orders bij die verkoper zijn geplaatstHeb nu 5 keer achter elkaar bij een andere seller en word er nou wel een beetje gek van
Tja, dat heb ik hier op het werk ook wel eens gezien bij een originele Nokia accu. Die stond een beetje bol... Dus om nu te zeggen dat het alleen bij Chinese spullen gebeurt... En als je iets koopt bij de Action vraag ik me soms ook wel eens af hoe groot de kwaliteitscontrole is geweest en of de kwaliteit van alle spullen wel consistent is...quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:22 schreef shiznuts het volgende:
Neuh, weleens een accu gehad die er plots mee ophield en daarna nogal warm aanvoelde en kankerverwekkend rook.
mijn ervaring bij DX is dat na verzending het ongeveer 2 tot 3 weken duurt eer het binnen isquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:20 schreef Luukiemaster het volgende:
Ik heb bij DX wat dingen besteld.. er staat nu (eindelijk) bij de track&trace dispatched overseas.. Hoelang zal het dan nog ongeveer duren..?
Dat kunnen wij ook niet zeggen, kan tot 4 weken duren maar je kan het ook volgende week al in huis hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:20 schreef Luukiemaster het volgende:
Ik heb bij DX wat dingen besteld.. er staat nu (eindelijk) bij de track&trace dispatched overseas.. Hoelang zal het dan nog ongeveer duren..?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn ervaring bij DX is dat na verzending het ongeveer 2 tot 3 weken duurt eer het binnen is
Aaight, ik moet maar gewoon geduld hebben! Hopelijk wel voor lowlands binnen want daar heb ik het voor besteld =Dquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:22 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Dat kunnen wij ook niet zeggen, kan tot 4 weken duren maar je kan het ook volgende week al in huis hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |