SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Pakketjes*
hihiOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
epicfail.. drukte op invoeren.
Dach wacht even.. oh nee to late!Wat voor sound wil je..? Wat voor muziek luister je.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:15 schreef Tjacka het volgende:
Weet er iemand goede muziek oordoppen en het liefst geen in air!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
TT gefixtOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Ik zal wel verslag uitbrengen, al moet je daar nog even op wachten. Ik ga van feb tot juli 2014.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zo kwam ik ook gedesillusioneerd thuis uit Tokyo zonder camera of andere gadgets. Ze hebben eigenlijk niks wat wij niet hebben, of het loont het niet daar te kopen (i.v.m. plaatselijke garantie VS wereldwijde garantie, prijsmatig zo goed als geen verschil, andere firmware op camera's). Volgende trip zal eerder zijn -> Peking -> Hong Kong/Shenzhen. Dat is toch wel het walhalla. Ben benieuwd of Taiwan net zo'n letdown is als Tokyo, gadgetwise.
[..]
Goed dat je over die garantie begint, daar had ik nog niet over nagedacht. Jammer is dat wel maar goed, als je het hier koop heb je dus minder problemen mochten die achteraf optreden.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Ik heb de mijne op zondag 23 juni besteld, op de 24e heb trackingnummer gekregen en deze is sinds de 25e zichtbaar. Sindsdien 3 updates:quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:12 schreef Harde_Mepper het volgende:
WLToys V959 van Banggood bedoelde ik.![]()
25-06 - Collection
26-06 - Departure from outward office of exchange
26-06 - Opening
Sindsdien niets meer vernomen, ik wacht dus rustig af.The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.![]()
Ik wou eerst ook zon WLToys V959 halen.. maar vond hem toch nog te prijzig, zeker omdat het mijn eerste quad zou moeten worden..
in vergelijking met de welbekende beetle (V929) scheelt het ook allemaal niet zo veel, terwijl die toch een stuk goedkoper in de aanschaf is!
Dus ik ga wss voor de V929
wss kan ik wel wat leuks met tmart regelen weer, dus hoog wss binnenkort wel een reviewtje
![]()
![]()
En van mijn kant van de Hubsan X4 V2 upgraded versie van Banggood die onderweg is.
Ben ook nog wel in de markt voor zo'n prop guard/protection cover:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat blijft ook een mooi dingetje, ook qua design wel..quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:32 schreef shiznuts het volgende:
En van mijn kant van de Hubsan X4 V2 upgraded versie van Banggood die onderweg is.
[ afbeelding ]
alleen wel klein zoals je zelf al zei![]()
![]()
*in-earquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:20 schreef tokko1 het volgende:
epicfail.. drukte op invoeren.
Dach wacht even.. oh nee to late!
[..]
Wat voor sound wil je..? Wat voor muziek luister je.
rockGroot fan van User Wotte![]()
Heb via eBay al eens losse jack-plugs besteld maar dat was wel voor pc-speakertjes. En was ook soldeerspul. Maar wel goedkoop, 5 stekkers voor 3 dollar. Bij de Handyman kost er ééntje 3 euro.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:58 schreef Deugniett het volgende:
Ahhhh zo! Gebruikt momenteel ook de ES800M's alleen die vallen zo nu en dan ook uit tijdens het sportenAch ik wacht dan wel eventjes mijn T02's af
![]()
Heeft er trouwens iemand ervaring met het fixen van Chinese oordopjes? Dan bedoel ik meer de jack plug vervangen. Je kan ze solderen en je hebt van die plug's met schroeven zodat je geen soldeerbout nodig hebt. Heb nog allemaal oordopjes liggen met kabelbreukjes namelijk. Het is het misschien qua kosten geen eens waard maar lijkt me gwn leuk om te proberenHet is toch bijna "zomer"vakantie..
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Ja, helaas wordt de UdiRC U817A steeds uitgesteld (6 july nu).quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat blijft ook een mooi dingetje, ook qua design wel..
alleen wel klein zoals je zelf al zeiDus dan die maar.
Mja, gewone goedkope oordopjes zijn gewoon niet goed en effectief aangedreven genoeg om een supersound naar je trommelvlies te kunnen leveren. Het klinkt dan gewoon vlak, schel, bassloos... Kun je niet gaan voor een hybrid dan, zoals de Brainwavz Beta?quote:
http://www.mp4nation.net/(...)z-beta-iem-earphonesThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hier sluit ik mij bij aan. Beta's zijn prima all-round en betaalbaarquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, helaas wordt de UdiRC U817A steeds uitgesteld (6 july nu).Dus dan die maar.
[..]
Mja, gewone goedkope oordopjes zijn gewoon niet goed en effectief aangedreven genoeg om een supersound naar je trommelvlies te kunnen leveren. Het klinkt dan gewoon vlak, schel, bassloos... Kun je niet gaan voor een hybrid dan, zoals de Brainwavz Beta?
[ afbeelding ]
http://www.mp4nation.net/(...)z-beta-iem-earphones
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Bevallen ze een beetje? Zat al op Ebay te kijken voor die jack plugs die je moet schroeven maar die komen uit de UK en deze zijn (met verzend kosten) nog vrij prijzigquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Heb via eBay al eens losse jack-plugs besteld maar dat was wel voor pc-speakertjes. En was ook soldeerspul. Maar wel goedkoop, 5 stekkers voor 3 dollar. Bij de Handyman kost er ééntje 3 euro.Toch maar eens kijken voor die soldeer plugs 5 voor 3 dollar is prima te doen.
![]()
Ik hoop dat me pakketje van dealextreme wat ik +- 2 weken terug heb geplaatst nog voor me vakantie binnenkomt. Zit namelijk een noodoplader enzo in![]()
![]()
Ja is prima, maar goed. Die stekker stop je in je pc en klaar, niet zoals je eventueel met je smartphone zou doen (paar keer in en uit). Ik zal eens zoeken of ik ze nog kan vinden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Bevallen ze een beetje? Zat al op Ebay te kijken voor die jack plugs die je moet schroeven maar die komen uit de UK en deze zijn (met verzend kosten) nog vrij prijzigToch maar eens kijken voor die soldeer plugs 5 voor 3 dollar is prima te doen.
edit: ik had dus deze maar toen wel voor 3 dollar.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Toch kan ik ze nergens vindenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jawel; anders zeg ik het niet. Zijn veelal gewoon wholesale prijzen mogelijk (voor 50 stuks) shipping is inderdaad niet inbegrepen.
Nu mailtje gestuurd.
![]()
http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item232a1bed8fquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:27 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja is prima, maar goed. Die stekker stop je in je pc en klaar, niet zoals je eventueel met je smartphone zou doen (paar keer in en uit). Ik zal eens zoeken of ik ze nog kan vinden.
edit: ik had dus deze maar toen wel voor 3 dollar.
Of gewoon vanuit Nederland voor 40 cent:
http://www.dickbest.nl/index.php?_a=viewProd&productId=3107![]()
Nice, die dus! Moet er wel bij zeggen (bedenk ik me net), dat ik er twee niet kon gebruiken. Die waren krom/slecht gefabriceerd.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Net een siliconen hoesje + screenprotector voor Nokia 920 besteld voor een vriend.
Nu 'ns kijken naar G4 LED's. Voor in de keuken; nu 3x 20 watt; straks misschien zo'n 2-3 watt p/stuk..
EDIT: crap; was even vergeten dat er een aardige kans is dat dit problemen gaat geven bij de transformator...
[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 03-07-2013 15:05:37 ]![]()
Thnx voor de info guys! Nou dan bestel ik ze wel via die ene site in NL. Mochten ze krom of iets dergelijks zijn dan gaat het communiceren makkelijker![]()
![]()
De extra accu heb ik al binnen, die van mij komt begin volgende week denk, hij is 28e "departed from airport" dus zal niet lang meer duren. De extra accu van 380 mah heb ik wel al binnen. als je kan vinden waar die protector te krijgen is laat maar even wetenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:32 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Haha las net op een ander forum(waar ik vaak de coupons vandaan haal)
Banggood Gepost op woensdag 03 juli 2013 om 11:00:
Banggood.com
358291.png Sorry guys, the 28 times usage for carlight coupon seems not enough at all! Again, it became invalid yesterday even though I just sent to four members:'(. And for moneymaze, Held Jozua, so sorry, we don't have coupon now
olleyes: Moest er wel om lachen!
![]()
-Real power isn't given, it must be taken-
Forum Opties Forumhop: Hop naar: