Die moet verslaggever spelen bij RTL5 denk ikquote:
twee Australiers en een Canadeesquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:51 schreef Szura het volgende:
Co
Leuke tweede ronde in ieder geval voor MvG
EK met een Australiėr trouwens
Veel saaie potjes juist. Phil-Vincentquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Stuart Kellett v Ronny Huybrechts
Jamie Caven v Dave Chisnall
Colin Lloyd v Peter Wright
Robert Thornton v Brendan Dolan
Simon Whitlock v Kim Huybrechts
Phil Taylor v Vincent van der Voort
Raymond van Barneveld v Tomas Seyler
James Wade v Mark Webster
Allemaal leuke confrontaties. Ga voor Kellett, Caven, Wright, Thornton, Huybrechts, Taylor, Barney & Wade
Op de vloertoernooien weerlegt hij topgemiddeldes, maar op de TV is het echt matig. Alleen de finale op Winmau springt in het oog.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:09 schreef hafcfan het volgende:
Wat stelt die Kellet teleur keer op keer.
Ja net Chisnall. Wrigt lijkt wel echt door te breken nu.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de vloertoernooien weerlegt hij topgemiddeldes, maar op de TV is het echt matig. Alleen de finale op Winmau springt in het oog.
Sinds 2009 al goed bezig die Wright, ieder jaar op het WK gegooid.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja net Chisnall. Wrigt lijkt wel echt door te breken nu.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds 2009 al goed bezig die Wright, ieder jaar op het WK gegooid.
Oh ja...quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]Bedoel echt door te stoten richting de top 16.
Caven - Chisnall, battle of the vloertoernooikoningenquote:
Had wel een goed beginjaar. Vooral die winst op Anderson (World Matchplay) leek wel een voorteken dat hij echt gaat shinen. Op het WK had ik wel verwacht dat hij de derde ronde zou halen, zeker gezien de loting. Had toch wel verwacht dat hij Van der Voort uit zou schakelen. Enige hoogtepunten tot dusver is de halve finale GSoD, winst op Gando World Matchplay & Negendarterquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:24 schreef hafcfan het volgende:
Jeb Winstenley lijkt het ook niet te gaan maken bij de PDC. Withlock is trouwens ook de weg helemaal kwijt.
Vraag me ook af waar hij momenteel last van heeft. Eerste vloertoernooien ging het nog wel redelijk. Breekt de Premier League misschien wel op..quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:24 schreef hafcfan het volgende:
Withlock is trouwens ook de weg helemaal kwijt.
Ja hij bakt er niks meer van. Kan straks misschien ook alweer naar huis.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag me ook af waar hij momenteel last van heeft. Eerste vloertoernooien ging het nog wel redelijk. Breekt de Premier League misschien wel op..
Daar heb je helemaal gelijk in. Gaan ze vanaf 10 uur live denk je?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klinkt niet in legsformat voor mijn gevoel
Ligt eraan welke partij denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Gaan ze vanaf 10 uur live denk je?
Wisselende televisietoernooien. Lijkt het vooral sterk te doen op de toernooien die Sky Sports niet uitzendtquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja hij bakt er niks meer van. Kan straks misschien ook alweer naar huis.
Wel mooi om hem weer eens te zien met zijn nieuwe stijl.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd wat Jelle morgen laat zien tegen Newton, ben bang dat hij kansloos is.
Ook op de World Matchplay te zien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel mooi om hem weer eens te zien met zijn nieuwe stijl.
Jeb die gaat het ook niet meer redden. Gewoon een van de velen nu. Net als Nicholson. Heeft het ook niet waargemaakt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook op de World Matchplay te zien.
Van ander forum de overige deelnemers van de WMP
1 £36,850 Jamie Caven
2 £34,400 Peter Wright
3 £33,200 John Part
4 £22,800 Stuart Kellett
5 £22,600 Paul Nicholson
6 £20,050 Gary Anderson
7 £17,650 Ronnie Baxter
8 £14,950 Colin Lloyd
9 £14,900 Steve Beaton
10 £13,100 Andy Smith
11 £12,500 Ian White
12 £12,200 Jelle Klaasen
13 £12,100 Jamie Lewis
14 £11,450 Ronny Huybrechts
15 £10,850 Mensur Suljovic
16 £10,000 Mark Webster
Mark Webster, ben bang dat hij het niet meer recht kan breien bij de PDC. Vraag me echt af wat er mis is gegaan sinds het WK 2012 waar hij verloor van Richie.
Welke 'velen' bedoel je?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb die gaat het ook niet meer redden. Gewoon een van de velen nu. Net als Nicholson. Heeft het ook niet waargemaakt.
Een speler rond de top 20, maar niet echt een bijzondere speler. Eentje die mee doet aan tv tournooien, maar niet mee doet voor de prijzen.quote:
Welke stream heb jij dan? Zit bij RTL7darts.nl te kijkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hey. Ik was nog bij Chisnalls falen.
Ik ook. Maar toen jij het zei was hij der bij mij nog niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke stream heb jij dan? Zit bij RTL7darts.nl te kijken
Dat vind ik nou echt saai.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen vast Tour du Jour of iets anders kijken/doen
Tour du Jour heeft wel een voordeel. Koert is presentator van het dartsen komend weekeinde en misschien zelfs bij de World Matchplay aangezien die kutMaijer in Frankrijk zitquote:
Geweldig nieuws.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tour du Jour heeft wel een voordeel. Koert is presentator van het dartsen komend weekeinde en misschien zelfs bij de World Matchplay aangezien die kutMaijer in Frankrijk zit.
Weet ik niet. Werd nog gezegd dat het lang zou duren omdat de Engelsen nu pas instappen op ITV.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:59 schreef hafcfan het volgende:
Hoelang duurt het nog voor de wedstrijd begint? Anders kan ik best even frituren
Vind Niels eigenlijk wel een prima vent.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Co Stompé en Niels zullen vast de analyses doen zolang Vincent in het toernooi zit.
Ik ook wel, alleen kan ik soms niet de mening van hem accepteren omdat hijzelf maar een zeer matige darter is geweest, op de halve finale Lakeside na. Dat waren geweldige wedstrijden, ook tegen Nixon en Robsonquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vind Niels eigenlijk wel een prima vent.
Klopt en Ronny had ik ook niet verwacht.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caven - Chisnall? Had alleen verwacht dat het dicht bij elkaar zou zitten.
Wog's?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef icloud het volgende:
Mag ik me boos maken over deze lelijke wog`s? vooral die zwarte moeten ze anaal vernederen en transporten naar verwegistan.
Daarnaast vind ik de muur waar het bord ophangt en het scoreschermpje in beeld(grijs met groen) ook niet echt geweldig.
Ja, maar toch darten blijft darten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aanzien van het toernooi?
WK, WGP, Matchplay etc hebben een veel mooiere historie.
De halletjes waar het in wordt georganiseerd? Bereikbaarheid? Ik zou het echt niet weten.quote:
O my godquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Al krijgt ITV wel het UK Open volgend jaar.
Las het ja. Ook weer een nieuw toernooi in Schotland.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De halletjes waar het in wordt georganiseerd? Bereikbaarheid? Ik zou het echt niet weten.
Al krijgt ITV wel het UK Open volgend jaar.
Aantal toernooien is niet normaal meer. Spelers beginnen er ook over teklagen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Las het ja. Ook weer een nieuw toernooi in Schotland.
Geld gaat blijkbaar voor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Aantal toernooien is niet normaal meer. Spelers beginnen er ook over teklagen.
Terecht. Het erge is nog dat de helft niet meer mee telt voor de OOM.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Aantal toernooien is niet normaal meer. Spelers beginnen er ook over teklagen.
van gerwen interesseert het geen reet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef HulkHeld het volgende:
Als mindere speler zijn die toernooitjes natuurlijk wel leuk. Maar voor een Barney, Taylor v. Gerwen etc zijn die prijsjes van 50.000 geen motivatie meer.
Nee, dat was misschien geen goed voorbeeld, dat bedacht ik me op het moment dat ik op 'invoeren' klikte hahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
van gerwen interesseert het geen reet.
Juist de mindere mogen niet mee doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef HulkHeld het volgende:
Als mindere speler zijn die toernooitjes natuurlijk wel leuk. Maar voor een Barney, Taylor v. Gerwen etc zijn die prijsjes van 50.000 geen motivatie meer.
Ik heb het over toernooien die niet mee tellen voor de OOM.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:05 schreef HulkHeld het volgende:
Maar, je zei net: slechtere mogen niet mee doen. Wie de fock is Kurt de Rijck?
Nooit. Phil is in bloedvorm.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Als Vincent zijn niveau haalt kan dat best nog wel eens een leuke pot worden hoor
Wat voor getuigen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:07 schreef icloud het volgende:
Ik zie dat de johovagetuigen langs zijn geweest
Niet lullen, staat 5-2quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:08 schreef hafcfan het volgende:
Ga dan gewoon live. Thornton heeft al gewonnen.
Jehova jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:08 schreef icloud het volgende:
[..]
Die ratten die op zondagochtend 10 uur het licht komen brengen.
Is hij in ieder geval op tijd binnenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Thorton staat weer op de bus te wachten.
Voetbal ook kijk Sjakie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Aan deze sport kun je dus tot je 70e mee doen.
Ja lul dan niet dat de partij al gespeeld is en ze niet live zijn.. 't is 1 leg, niet meer dan dat.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja lul dan niet dat de partij al gespeeld is en ze niet live zijn.. 't is 1 leg, niet meer dan dat.
Vuile viezerik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar Sjaak trok altijd op met Ome Lowie met de haringkar
ze zijn livequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:12 schreef HulkHeld het volgende:
Dan zullen ze bij Whitlock live inschakelen mag ik hopen.
Hoop het.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Thornton ook Barnie eruit vlikkeren
Zou niet weten hoe.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doe eens even een spoiler in het vervolg
Kijk lekker live.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
wij kijken op rtl7darts, zoek jij maar lekker een stream op.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
hahahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wij kijken op rtl7darts, zoek jij maar lekker een stream op.
Wat lul je nou gozer, die partij is al 3-4 minuten gespeeld.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:14 schreef icloud het volgende:
[..]
poe poe ze lopen een paar seconden achter, stelletje zeikers
jij lult niet ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wat lul je nou gozer, die partij is al 3-4 minuten gespeeld.
En Thornton heeft hem al vaak billenkoek gegeven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor - Thornton mooie pot in de kwartfinale, first to 10 niets mis mee.
In de premier league mooie potjes, alleen op het wk big fail.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En Thornton heeft hem al vaak billenkoek gegeven.
er zit ook geen hond.quote:
jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:20 schreef Caland het volgende:
De scheidsrechter keurde hem goed ofzo? Volg het maar half.
Ja een vies dik vrouwtje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was/is z'n moeder een dame van plezier ja?
De dartwereld en de pdc heeft heel veel aan hem te danken en zonder hem zat je nog steeds naar de amateurs van de bdoquote:
Kan het nog steeds wel een mongool zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef icloud het volgende:
[..]
De dartwereld en de pdc heeft heel veel aan hem te danken en zonder hem zat je nog steeds naar de amateurs van de bdo![]()
te kijken.
Ja morgen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:29 schreef icloud het volgende:
Justin pipe in de top 16? die komt vandaag of morgen dus ook nog langs zeilen?
morgen eerste partij tegen Jani Haavistoquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:29 schreef icloud het volgende:
Justin pipe in de top 16? die komt vandaag of morgen dus ook nog langs zeilen?
Mooie speler die Fin.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
morgen eerste partij tegen Jani Haavisto
Wanneer? Heb het gemistquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Phil miste dubbel 12 en de caller telde hem en Phil deed alsof hij zat.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef icloud het volgende:
Dat is toch gewoon slim, dan moet de caller maar beter kijken.
Als oom agent jouw aanhoud en twijfelt of je een overtreding heb gemaakt, dan zeg je toch niet eerlijk ja?quote:
Jouw aanhoudquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:56 schreef icloud het volgende:
[..]
Als oom agent jouw aanhoud en twijfelt of je een overtreding heb gemaakt, dan zeg je toch niet eerlijk ja?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:56 schreef icloud het volgende:
[..]
Als oom agent jouw aanhoud en twijfelt of je een overtreding heb gemaakt, dan zeg je toch niet eerlijk ja?
In beschaafdere sporten als tennis wordt een umpire nog wel eens door een speler in zijn eigen nadeel gecorrigeerd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:56 schreef icloud het volgende:
[..]
gastquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:56 schreef icloud het volgende:
[..]
Domme troll is domme trollquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:59 schreef icloud het volgende:
Dart is alles behalve een beschaafde sport.
Heidi Klumquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sowieso Duitse vrouwen. Kan er geen één op noemen.
Ik vind Lisicky best schattig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sowieso Duitse vrouwen. Kan er geen één op noemen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is net zo kansloos als denken dat Van Barneveld ooit nog gaat winnen van Taylor op de televisie.
Ik wist dat je dat zou zeggen. Maar daarna helemaal niets meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:03 schreef ejfaar het volgende:
Als Taylor dit wint eet ik al mijn petten opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:03 schreef ejfaar het volgende:
Als Taylor dit wint eet ik al mijn petten opiPad heb je wel, eet die maar op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heidi Klum een strijkplank?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat zou zeggen. Maar daarna helemaal niets meer.![]()
Ik kom af en toe nog wel eens in Duitsland echt niks bijzonders.
Sowieso Heidi, aardig kopje maar gewoon een strijkplank.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Als we het dan toch over callers hebben, Jacques zelf geeft je het gevoel dat je op de kermis bent.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zeg ik geen nee tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |