Ja, maar toch darten blijft darten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aanzien van het toernooi?
WK, WGP, Matchplay etc hebben een veel mooiere historie.
De halletjes waar het in wordt georganiseerd? Bereikbaarheid? Ik zou het echt niet weten.quote:
O my godquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Al krijgt ITV wel het UK Open volgend jaar.
Las het ja. Ook weer een nieuw toernooi in Schotland.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De halletjes waar het in wordt georganiseerd? Bereikbaarheid? Ik zou het echt niet weten.
Al krijgt ITV wel het UK Open volgend jaar.
Aantal toernooien is niet normaal meer. Spelers beginnen er ook over teklagen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Las het ja. Ook weer een nieuw toernooi in Schotland.
Geld gaat blijkbaar voor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Aantal toernooien is niet normaal meer. Spelers beginnen er ook over teklagen.
Terecht. Het erge is nog dat de helft niet meer mee telt voor de OOM.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Aantal toernooien is niet normaal meer. Spelers beginnen er ook over teklagen.
van gerwen interesseert het geen reet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef HulkHeld het volgende:
Als mindere speler zijn die toernooitjes natuurlijk wel leuk. Maar voor een Barney, Taylor v. Gerwen etc zijn die prijsjes van 50.000 geen motivatie meer.
Nee, dat was misschien geen goed voorbeeld, dat bedacht ik me op het moment dat ik op 'invoeren' klikte hahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
van gerwen interesseert het geen reet.
Juist de mindere mogen niet mee doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef HulkHeld het volgende:
Als mindere speler zijn die toernooitjes natuurlijk wel leuk. Maar voor een Barney, Taylor v. Gerwen etc zijn die prijsjes van 50.000 geen motivatie meer.
Ik heb het over toernooien die niet mee tellen voor de OOM.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:05 schreef HulkHeld het volgende:
Maar, je zei net: slechtere mogen niet mee doen. Wie de fock is Kurt de Rijck?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |