Welke stream heb jij dan? Zit bij RTL7darts.nl te kijkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hey. Ik was nog bij Chisnalls falen.
Ik ook. Maar toen jij het zei was hij der bij mij nog niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke stream heb jij dan? Zit bij RTL7darts.nl te kijken
Dat vind ik nou echt saai.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen vast Tour du Jour of iets anders kijken/doen
Tour du Jour heeft wel een voordeel. Koert is presentator van het dartsen komend weekeinde en misschien zelfs bij de World Matchplay aangezien die kutMaijer in Frankrijk zitquote:
Geweldig nieuws.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tour du Jour heeft wel een voordeel. Koert is presentator van het dartsen komend weekeinde en misschien zelfs bij de World Matchplay aangezien die kutMaijer in Frankrijk zit.
Weet ik niet. Werd nog gezegd dat het lang zou duren omdat de Engelsen nu pas instappen op ITV.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:59 schreef hafcfan het volgende:
Hoelang duurt het nog voor de wedstrijd begint? Anders kan ik best even frituren
Vind Niels eigenlijk wel een prima vent.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Co Stompé en Niels zullen vast de analyses doen zolang Vincent in het toernooi zit.
Ik ook wel, alleen kan ik soms niet de mening van hem accepteren omdat hijzelf maar een zeer matige darter is geweest, op de halve finale Lakeside na. Dat waren geweldige wedstrijden, ook tegen Nixon en Robsonquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vind Niels eigenlijk wel een prima vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |