Best grappig als je bedenkt dat ze altijd zo'n grote mond hebben over Amsterdam-Noordquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:00 schreef MadMaster het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)zijlplein-overvallen
Daders aangehouden en 1 neergeschoten...
Dat is meer een dorp al zijn ze dat druk aan het veranderenquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Best grappig als je bedenkt dat ze altijd zo'n grote mond hebben over Amsterdam-Noord![]()
Verder is er natuurlijk niets grappigs aan
Wat zijn ze dan aan het veranderen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is meer een dorp al zijn ze dat druk aan het veranderen
Meer stedenbouw, metro station, Eye, wordt meer bij de stad betrokken zeg maar, hing er altijd een beetje bij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat zijn ze dan aan het veranderen?
Ah, lijkt mij alleen maar gunstigquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meer stedenbouw, metro station, Eye, wordt meer bij de stad betrokken zeg maar, hing er altijd een beetje bij.
Ik kom er nooit, heel af en toe in de Landmarkt maar dat ligt meer afgelegenquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Supergroot overdekt winkelcentrum is er inmiddels bijgekomen trouwens, gratis parkeren
Daar kom ik ook wel eensquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kom er nooit, heel af en toe in de Landmarkt maar dat ligt meer afgelegen
O ja? waar woon jij dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar kom ik ook wel eens
Ik wist niet dat je Amsterdam woont, zit ik nog over Noord te vertellenquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik woon aan het IJvlak bij het pontje ik ben binnen no time in de stad, dus ik zit hier best
Dan heb je niet goed opgelet jongemanquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je Amsterdam woont, zit ik nog over Noord te vertellen, ik woon zelf in Zuid
Dat hoorde ik op school ook altijdquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet jongeman
Ik ookquote:
Ja altijd wat te doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:38 schreef Toverheks het volgende:
jij en Chuffi wonen in de wild west zone
Soms staat het licht op rood, soms op groenquote:
Wat een stoere praat opeensquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms staat het licht op rood, soms op groen
Herman Finkers heeft het gedaan, ik kon het niet latenquote:
Almelooooooooquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Herman Finkers heeft het gedaan, ik kon het niet laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |