Best grappig als je bedenkt dat ze altijd zo'n grote mond hebben over Amsterdam-Noordquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:00 schreef MadMaster het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)zijlplein-overvallen
Daders aangehouden en 1 neergeschoten...
Dat is meer een dorp al zijn ze dat druk aan het veranderenquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Best grappig als je bedenkt dat ze altijd zo'n grote mond hebben over Amsterdam-Noord![]()
Verder is er natuurlijk niets grappigs aan
Wat zijn ze dan aan het veranderen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is meer een dorp al zijn ze dat druk aan het veranderen
Meer stedenbouw, metro station, Eye, wordt meer bij de stad betrokken zeg maar, hing er altijd een beetje bij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat zijn ze dan aan het veranderen?
Ah, lijkt mij alleen maar gunstigquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meer stedenbouw, metro station, Eye, wordt meer bij de stad betrokken zeg maar, hing er altijd een beetje bij.
Ik kom er nooit, heel af en toe in de Landmarkt maar dat ligt meer afgelegenquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Supergroot overdekt winkelcentrum is er inmiddels bijgekomen trouwens, gratis parkeren
Daar kom ik ook wel eensquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kom er nooit, heel af en toe in de Landmarkt maar dat ligt meer afgelegen
O ja? waar woon jij dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar kom ik ook wel eens
Ik wist niet dat je Amsterdam woont, zit ik nog over Noord te vertellenquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik woon aan het IJvlak bij het pontje ik ben binnen no time in de stad, dus ik zit hier best
Dan heb je niet goed opgelet jongemanquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je Amsterdam woont, zit ik nog over Noord te vertellen, ik woon zelf in Zuid
Dat hoorde ik op school ook altijdquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet jongeman
Ik ookquote:
Ja altijd wat te doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:38 schreef Toverheks het volgende:
jij en Chuffi wonen in de wild west zone
Soms staat het licht op rood, soms op groenquote:
Wat een stoere praat opeensquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms staat het licht op rood, soms op groen
Herman Finkers heeft het gedaan, ik kon het niet latenquote:
Almelooooooooquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Herman Finkers heeft het gedaan, ik kon het niet laten
Jaquote:
of advocaatje met een toefje slagroomquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:02 schreef Leandra het volgende:
Alsof ik m'n oudtantes hoor praten..... Likeurtje Marie? Ja, lekker Mientje.
Ja, en als kind dacht je dat het vanillevla wasquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of advocaatje met een toefje slagroom
Tegenwoordig krijg je Jeugdzorg op je nek als je dat doet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:09 schreef Leandra het volgende:
Achteraf gezien kan ik me zomaar voorstellen dat ik op een verjaardag van opa of oma zo een half glaasje advocaat had gescoord, tussen al die oudtantes
hahahhaquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en als kind dacht je dat het vanillevla was
Ze aten het ook met een superklein lepeltje, en omdat dat lepeltje zo klein was kon het ook echt geen kwaad om jou als kind af en toe een hapje te geven.
Achteraf gezien kan ik me zomaar voorstellen dat ik op een verjaardag van opa of oma zo een half glaasje advocaat had gescoord, tussen al die oudtantes
Geen wonder dat ik de hele weg naar huis sliep
Ik was ooit in de Heineken Experience met 3 Spaanse tieners van 18, 16 en 14..(was mn dochter er niet eens bij). Niemand die naar de leeftijd vroeg... Maar Spaanse Jeugdzorg is natuurlijk ver te zoeken in Amsterdamquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je Jeugdzorg op je nek als je dat doet.
In mei was me oudste (18) naar een hardstyle festival, zijn maten zijn 17, mooi dat ze eruit werden gezet, wel eerst binnen laten en entree betalen en later gaan controlerenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was ooit in de Heineken Experience met 3 Spaanse tieners van 18, 16 en 14..(was mn dochter er niet eens bij). Niemand die naar de leeftijd vroeg... Maar Spaanse Jeugdzorg is natuurlijk ver te zoeken in Amsterdam
Een leeftijdsgrens bij een festival? Really?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
In mei was me oudste (18) naar een hardstyle festival, zijn maten zijn 17, mooi dat ze eruit werden gezet, wel eerst binnen laten en entree betalen en later gaan controleren
Echt waar, ze namen natuurlijk zelf die gok en we wonen in het oosten hè. stelletje boerenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een leeftijdsgrens bij een festival? Really?
Wat is daar raar aan, ik neem aan dat je dat weet voordat je de gok neemtquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een leeftijdsgrens bij een festival? Really?
Ik ging al uit toen ik 14 wasquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan, ik neem aan dat je dat weet voordat je de gok neemt
Ik verbaas me dat er bij (muziek)festivals leeftijdsgrenzen zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja enquote:
Dat ik het allemaal maar gemiep vind die regels.quote:
Ik vind een leeftijdsgrens om in het openbaar naar muziek te mogen luisteren eigenlijk best wel extreemquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ? Ik niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik verbaas me dat er bij (muziek)festivals leeftijdsgrenzen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |