Volgens Gert moeten we meer gangster zijn.quote:
BCM alles.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Valt me op dat Winkels niet echt veel wielerkennis heeft.
Oorbellen en alles.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens Gert moeten we meer gangster zijn.
Het is ook geen wielerkenner.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Valt me op dat Winkels niet echt veel wielerkennis heeft.
kenkster hé.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens Gert moeten we meer gangster zijn.
Ach Boom is ook al het eeuwige talent....quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:39 schreef De_Fietser het volgende:
"Van Garderen is ook niet de Van Garderen van vorig jaar"
"Hij is te jong nog"
Nog een keer Mart.
Nog een keer over nadenken.
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:41 schreef marcodej het volgende:
In de derde wagen? Dan zie je toch geen hol?
Klopt, maar na die paar jaar tour mag je toch wel iets weten.quote:
Ja dat zei Henk toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik. Er lezen ook jongere usertjes mee!
Dat het wielrennen nu veel internationaler is, wordt vaak vergeten ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Welk programma ook, het journaille komt niet verder dan waarom we niet meer zo goede lichting hebben.
Het wordt een beetje simpel.
daar noem je ook wat op, met zijn dochter die het hele peloton deedquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:40 schreef Sautor het volgende:
Lubberding heeft nu al betere dingen gezien dan van Vliet in de afgelopen 5 jaar
Dat soort dingen moet je niet zeggen. Nu verlies je in één klap alle autoriteit die je over ons had.quote:
Ik wist niet eens dat ik die hadquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je niet zeggen. Nu verlies je in één klap alle autoriteit die je over ons had.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Hij hoort er niet bij die Joost Prinsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |