Die linker henkie is vergeten z'n schoenen te camoufleren.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Deze dacht ik ook, na 3 seconden had ik wel gezien dat het mafkezen waren, heb ze nog de tip gegeven dat je ghilli (hoe spel je dat eigenlijk?) toch echt op je omgeving moest aanpassen.
Ik schrok, en toen ik keek was mijn gezicht:quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die linker henkie is vergeten z'n schoenen te camoufleren.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die linker henkie is vergeten z'n schoenen te camoufleren.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik schrok, en toen ik keek was mijn gezicht:
Edit: ter verduidelijking, het is natuurlijk aandoenlijk, maar ik had er bijna op los geslagen, stel je voor je zit lekker op een bankje in amsterdam--west te chillen, springen er 2 mafkezen zoals dit naast je, en beginnen vaag te doen (in uitzonderlijk slecht engels), nu heb ik voor me werk nogal een dure laptop bij me, en dan komen dit soort lui, maar goed ik dacht laat maar zitten
Rechter Henkie ook hoor, maar goed, ik schat ze maar jaar of 15/16quote:
Als ik hun pa was, kon ik zijn, had ik ze n'n draai om hunne oren gegeven vanwege de slechte uitvoeringquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Rechter Henkie ook hoor, maar goed, ik schat ze maar jaar of 15/16
Tjah, mijn eerste gedachte ging uit van de aankomende oefening van het leger in west om te kunnen spreken met arabische mensen, daardoor werd ik enigzins op het verkeerde been gezet, zeker omdat ze ook hoofdkappen op hadden kon ik niet zien hoe oud ze waren.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik hun pa was, kon ik zijn, had ik ze n'n draai om hunne oren gegeven vanwege de slechte uitvoering
Goed geslapen?quote:
Ja prima eigenlijk sinds medicatie is verhoogd, of, althans beter en langer.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja prima eigenlijk sinds medicatie is verhoogd, of, althans beter en langer.
En in de middag doe ik vaak ook nog een tukkiequote:
Verbaast mij niet. Je lichaam heeft rust/slaap nodig om te herstellen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En in de middag doe ik vaak ook nog een tukkie
Ik slaap momenteel ongeveer 13 uur per dag.
Idd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verbaast mij niet. Je lichaam heeft rust/slaap nodig om te herstellen.
quote:
Mogguh zoutjequote:
Wat was jouw taak daar?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:47 schreef Wasmachinu het volgende:
@Erwin, verplichte aanwezigheid, maar vond het geen probleem. Mooi evenement voor de veteranen. Sta liever daar dan op de marinedagen.
Ahhhquote:
Nee, heb je niet gezien, maar was ook aardig druk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahhh
Heb je ons detachement nog gezien?
In welke liep jij eigenlijk mee?
En weer weg jij!quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:57 schreef hoogvlieger het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)momentje_178334.html
haha goeie fuckup van de jumpmaster. Wel gelukje voor die dude.
Natuurlijk met jpu dan ouwe dibbes?quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Thaboeletje ouwe rukker, alles flex?
meh, kut eigenlijk. Om eerlijk te zijn dus.quote:
Duidelijk... En even met de poezels spelen helpt niet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
meh, kut eigenlijk. Om eerlijk te zijn dus.
Er ligt er eentje op mijn schoot whehehequote:Op woensdag 3 juli 2013 12:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Duidelijk... En even met de poezels spelen helpt niet?
Die beestjes maken je vrolijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er ligt er eentje op mijn schoot whehehe
Helemaal als je catnip op de krabpaal smeertquote:
Dat is toch kadten xtc?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Helemaal als je catnip op de krabpaal smeert
Uhuh.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lessen?? Motorrijbewijs halen soms?
In de auto niet maar op de motor is het minder leukquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Niets mis met lessen in de regen toch
Succesquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Uhuh.
[..]
In de auto niet maar op de motor is het minder leuk
quote:
Klopt, zat er net weer eentje op mijn "lap"quote:
Hoeveel lessen denk je te moeten doen? En hoeveel kost het per les?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:01 schreef Erasmo het volgende:
Ben al terug hoorGelukkig viel het mee na het eerste half uur.
En precies in die twee uur is de postbode langsgekomen met een pakketje
Wist dat het motor was maar zag jou als elkweerrijder en niet als mooiweerrijderquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Uhuh.
[..]
In de auto niet maar op de motor is het minder leuk
Het voornemen is ook om er in de winter op te rijden maar met rijles wil ik elke minuut maximaal benutten, het is niet goedkoop namelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wist dat het motor was maar zag jou als elkweerrijder en niet als mooiweerrijder
Dan toch juist goed om bij alle type weersomstandigheden te lessen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het voornemen is ook om er in de winter op te rijden maar met rijles wil ik elke minuut maximaal benutten, het is niet goedkoop namelijk
juin?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Nog 4 haringen met juin in de koelkast ligge
uiquote:
quote:
41 euro.quote:
Straks met de verkeersdeelnemingslessen wel, als je achtjes loopt te draaien op de parkeerplaats wil je gewoon dat het droog isquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan toch juist goed om bij alle type weersomstandigheden te lessen?
¤41 is idd redelijk duur.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
41 euro.
[..]
Straks met de verkeersdeelnemingslessen wel, als je achtjes loopt te draaien op de parkeerplaats wil je gewoon dat het droog is
Pakketje is opgehaald, eindelijk zijn de N64 controllers binnen!
Bronquote:Als meer in detail wordt gekeken naar de ongevalgegevens dan valt op dat het grootste deel van
de ongevallen plaatsvindt bij militairen van de Luchtmobiele brigade. Bij deze eenheid zijn er 15
ongevallen op 1000 sprongen. Bij militairen van het Korps Mariniers zijn er 2,8 ongevallen op
1000 sprongen.
quote:
Verder lezen:quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Denk dat dat deels ook te maken heeft dat LMB in totaal 1 bataljon para's heeft, Mariniers vermoed ik iets minder.
Kan dus een vertekend beeld zijn.
quote:Echter uit het onderzoek blijkt dat vooral de attitude van de militairen
een belangrijke rol speelt, met name factoren als stressbestendigheid, meer militaire ervaring,
organisatie en motivatie van de opleidingsklassen zijn van invloed op het voorkomen van letsel.
Hierbij zijn opvallende verschillen geconstateerd tussen de militairen van het Korps Mariniers en de
militairen van de Luchtmobiele Brigade. Het is aannemelijk, en de gehouden interviews bevestigen
dit beeld, dat daardoor het aantal ongevallen bij het Korps Mariniers lager is.
Mwah, beetje overtrokken vind ik het.quote:
Doe geen moeite, ik ga zo Lotusss gezelschap houden en TV kijkenquote:
Ik wacht ff tot het regentquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe geen moeite, ik ga zo Lotusss gezelschap houden en TV kijken
hahahaquote:
Paraplu's zijn voor kneuzenquote:
Korps heeft 2 cies ao para's. Verkpel is sls opgeleid en de msof vrije val. Overigens is dit een non-argument omdat het per 1000 sprongen bekeken wordt en dus een percentage oplevert.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Denk dat dat deels ook te maken heeft dat LMB in totaal 1 bataljon para's heeft, Mariniers vermoed ik iets minder.
Kan dus een vertekend beeld zijn.
Alsof die vent interessant is atm... Livestream Egypte is veel belangrijker.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:09 schreef Lotusss het volgende:
Volgens mij heeft de Belgische koning nog nooit van autocue gehoord...
10 minuutjes afleiding. Mag dat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alsof die vent interessant is atm... Livestream Egypte is veel belangrijker.
Staat genoteerd. Ik zal prof. mr. Pieter van Vollenhoven even bellen om de percentages bij te stellen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mwah, beetje overtrokken vind ik het.
Ik heb 8 sprongen gemaakt, nooit een enkel gebroken
linkje?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alsof die vent interessant is atm... Livestream Egypte is veel belangrijker.
Morsi is nu onofficieel uit functie gezet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
http://reuters.livestation.com/demo
Gebeurt nog niet veel... Sisi hangt de Sisi uit...
Gewoon even uit pure nieuwsgierigheid:hoeveel sprongen maakt de marn paracie gemiddeld per jaar?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:48 schreef Rave_NL het volgende:
En 8 sprongen? Het absolute minimum voor operationeel inzetbaar para?
Hoe moet ik dat voor mij zien? Ben je dan nog wel op herhaling geweest of was het enkel en alleen om papierpara te zijn? Het zou mij niets verbazen als dat dan voor het grootste gedeelte van het 'para-bataljon' geldt...
Nee, is de initiele opleiding (A brevet), jaarlijks dienen er conditiesprongen gemaakt te worden wat de paracie ook doet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:48 schreef Rave_NL het volgende:
En 8 sprongen? Het absolute minimum voor operationeel inzetbaar para?
Hoe moet ik dat voor mij zien? Ben je dan nog wel op herhaling geweest of was het enkel en alleen om papierpara te zijn? Het zou mij niets verbazen als dat dan voor het grootste gedeelte van het 'para-bataljon' geldt...
Ja, dat is bekend. Maar 8 sprongen betekent dus geen conditiesprongen en dus maar 1 jaar current geweest.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, is de initiele opleiding (A brevet), jaarlijks dienen er conditiesprongen gemaakt te worden wat de paracie ook doet.
Dat kan, als je niet bij een paracie zit hoeft dat ook niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:26 schreef demspec het volgende:
[..]
Ja, dat is bekend. Maar 8 sprongen betekent dus geen conditiesprongen en dus maar 1 jaar current geweest.
Dag mevrouwquote:
Is nog niet helemaal duidelijk, script moet nog geschreven wordenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sisi? Nog nooit van gehoordWaar gaat die over?
Aha. Is er verder nog iets belangrijks gebeurt hierzo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is nog niet helemaal duidelijk, script moet nog geschreven worden
Popcorn momentje voor AchJaquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aha. Is er verder nog iets belangrijks gebeurt hierzo?
Meestal 2 springweken per jaar. Mits mooi weer en niet al te veel opleidingspringers zo'n 5-8 per week. Inzetsprongen bij oefeningen zijn dunbezaaid.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gewoon even uit pure nieuwsgierigheid:hoeveel sprongen maakt de marn paracie gemiddeld per jaar?
Vertel mij wat, ware het niet dat hij het heeft over een para-bataljon.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, is de initiele opleiding (A brevet), jaarlijks dienen er conditiesprongen gemaakt te worden wat de paracie ook doet.
Viel weinig te zien. Zowel ER als Rave hapten niet op de gehoopte manierquote:
Dus gemiddeld maakt een para 5 tot 10 sprongen per jaar. Best netjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Meestal 2 springweken per jaar. Mits mooi weer en niet al te veel opleidingspringers zo'n 5-8 per week. Inzetsprongen bij oefeningen zijn dunbezaaid.
[..]
Vertel mij wat, ware het niet dat hij het heeft over een para-bataljon.
Jammer, morgen versie 2.0?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Viel weinig te zien. Zowel ER als Rave hapten niet op de gehoopte manier
Denk het niet. Denk dat de aannames van ER al zijn weerlegd.quote:
helaas, dan kan ik morgen dus ook wel wegblijvenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk het niet. Denk dat de aannames van ER al zijn weerlegd.
Mwah, weet je nooit hè, kan zo weer oplaaien.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
helaas, dan kan ik morgen dus ook wel wegblijven
quote:
Ik hoorde vandaag van een vogeltje dat de leopards weer in gebruik genomen gaan worden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, weet je nooit hè, kan zo weer oplaaien.
[..]ER
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, weet je nooit hè, kan zo weer oplaaien.
[..]ER
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag van een vogeltje dat de leopards weer in gebruik genomen gaan worden.
Je ziet ze weer eens vliegen Jitzquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag van een vogeltje dat de leopards weer in gebruik genomen gaan worden.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Alles even teruggelezen net, blijft een eeuwige kift tussen Mariniers en Luchtmobiel.
Ik ga er verder niet op in
Je hebt catnip gesnoven?quote:
Moet je ook niet snuivenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, remstof is niet echt goed voor je
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, remstof is niet echt goed voor je
21 september kun je lekker roepen op het Malieveld.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Echt, als ze de Onerzee Bootdienst wegdoen, dan ga ik naar Den Haag
Als ik dan niet al opgenomen benquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:30 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
21 september kun je lekker roepen op het Malieveld.
Ik had niet echt keuze vandaag. Al had ik wel een stofmaskertje kunnen pakken natuurlijkquote:
snuif snuifquote:
Afwachten, kan helaas zo omslaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, er gebeurd dus geen kut in Egypte
Ik ook niet, maar wel een auto met remmenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb geen aandelen in Bouterse BV
Mijn auto kopen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel een auto met remmen
Maar jouw auto heeft homofiele voorwielaandrijvingquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn auto kopen?
Mag de komende jaren toch geen auto meer rijden![]()
Remmen zijn in orde.
Lulhannesquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar jouw auto heeft homofiele voorwielaandrijving
Een lumbl para-bataljon heeft nooit bestaan en bestaat ook niet. Elk bat heeft de beschikking over een para-cie, in totaal 3 cie's dus, met een beetje fantasie zou je het totaal een bat kunnen noemen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:10 schreef Rave_NL het volgende:
Vertel mij wat, ware het niet dat hij het heeft over een para-bataljon.
quote:In 2004 is het parachutespringen als operationele taak geïntroduceerd. Tot 2004 werd
het parachutespringen bij LMB alleen als (mentaal)grensverleggende activiteit (GVA) gezien.
Commandanten konden deze activiteit opnemen in het voorbereidingsprogramma (opwerken) van
hun eenheid. Het GVA springen wordt sinds 2005 niet meer uitgevoerd.
Dat bedoel ik te zeggen AchJa, 3 cies, totaal 1 bataljon incl aanvullende eenheden die ook para inzetbaar zijn. Elk Bat het er eentjequote:Op woensdag 3 juli 2013 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een lumbl para-bataljon heeft nooit bestaan en bestaat ook niet. Elk bat heeft de beschikking over een para-cie, in totaal 3 cie's dus, met een beetje fantasie zou je het totaal een bat kunnen noemen.
Edit: Ter aanvulling en info:
[..]
Ziet er op Tahrir plein feestelijk uit. Ik ben benieuwd.quote:
Benieuwd of het leger daar daadwerkelijk een staatsgreep gaat plegen idd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ziet er op Tahrir plein feestelijk uit. Ik ben benieuwd.
Dat vertelde Sisi net. Dat Morsi is afgezet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Benieuwd of het leger daar daadwerkelijk een staatsgreep gaat plegen idd.
Kan wel leuke clash tussen pro en contra worden vannacht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ziet er op Tahrir plein feestelijk uit. Ik ben benieuwd.
Syrië 2.0quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kan wel leuke clash tussen pro en contra worden vannacht.
Dat bedoel ik ook. Maar voor wat ik begrepen heb heeft het leger alle belangrijke toegangswegen richting Tahrir plein met tanks bezet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kan wel leuke clash tussen pro en contra worden vannacht.
Omdat je geen poot hebt om te staan, laffe tekkel....quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Alles even teruggelezen net, blijft een eeuwige kift tussen Mariniers en Luchtmobiel.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Omdat je geen poot hebt om te staan, laffe tekkel....![]()
![]()
Veel bravoure, geen inhoudelijke kennis.
En als ze met de neus op de feiten worden gedrukt durven ze niet meer in discussie te gaan. Zo ken ik LMB weer, dank je Erwin.
Blijf rechtlullen wat krom is. Papierpara's dus.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik te zeggen AchJa, 3 cies, totaal 1 bataljon incl aanvullende eenheden die ook para inzetbaar zijn. Elk Bat het er eentje
Ach, zolang de para's nog cie's gewijs gedropt worden vind ik het verder prima, en dat gebeurd, ook in Afrika tijdens oefeningen/semi operationele inzetquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Blijf rechtlullen wat krom is. Papierpara's dus.
Enige nuancering is op zijn plaats, de para-cie's maken wel degelijk hun conditie sprongen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Tot 2004 begrijp ik uit een eerdere post van AchJa.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hoe dat komt weet ik ook nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tot 2004 begrijp ik uit een eerdere post van AchJa.
Maar dan kom ik toch weer bij de oorspronkelijke post van AchJa uit van 15 vs 2,8 ongevallen per 1000 sprongs.
Dat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft AchJa, ook al gepost
DEF / [DEF SC]#595 een richtsnoer als leidraad
Morsi is afgezet door het legerquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft AchJa, ook al gepost
Senegal semi-operationele inzet noemen???quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, zolang de para's nog cie's gewijs gedropt worden vind ik het verder prima, en dat gebeurd, ook in Afrika tijdens oefeningen/semi operationele inzet
quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat vertelde Sisi net. Dat Morsi is afgezet.
Ik ga geen ver pis wedstrijd aan Rave, we komen er toch nooit uitquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Senegal semi-operationele inzet noemen???![]()
![]()
Schoenmaker....
Edit: die para-bataljon van jou is net zo belachelijk om te stellen dat het hele Korps AirAssault is, omdat elke marinier basis helikopter training in zijn EVO heeft gehad.
Geeft niet hoor, ik ben in een behulpzame quote en linkjes-post mood vanavondquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik loop weer eens achter de feiten aan
hehehequote:Op woensdag 3 juli 2013 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik ben in een behulpzame quote en linkjes-post mood vanavond
Ik ook niet hoor, maar wat ik gisteren of vandaag gelezen heb onthou ik gelukkig, mits ik het interessant/belangrijk genoeg vindt, wel hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe
Dank je. Ik ben tegenwoordig niet meer snelle Henkie
Dat is dus het nadeel van alcoholist zijn, korte termijn geheugen is zeer slecht, dit tov, het lange termijn geheugen, dat weet ik dan weer wel. Net als Alzheimerquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar wat ik gisteren of vandaag gelezen heb onthou ik gelukkig, mits ik het interessant/belangrijk genoeg vindt, wel hoor
Is dat permanent (zoals Alzheimer)?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is dus het nadeel van alcoholist zijn, korte termijn geheugen is zeer slecht, dit tov, het lange termijn geheugen, dat weet ik dan weer wel. Net als Alzheimer
Ik hoop echt dat het gaat verbeteren. 20x op een dag hetzelfde vertellen verveelt ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is dus het nadeel van alcoholist zijn, korte termijn geheugen is zeer slecht, dit tov, het lange termijn geheugen, dat weet ik dan weer wel. Net als Alzheimer
Hoop het niet, maar drank maakt ook je hersenen kapotquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat permanent (zoals Alzheimer)?
Post-it nootjes op ER plakken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het gaat verbeteren. 20x op een dag hetzelfde vertellen verveelt ook.
Dan moet je het wel heel bont maken... Dan ben je het stadium van Korsakov voorbij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoop het niet, maar drank maakt ook je hersenen kapot
Dat nog net niet. Maar moet niet verder gaan zoals ik op deze manier leef.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan moet je het wel heel bont maken... Dan ben je het stadium van Korsakov voorbij.
Een zooi vitamine B pillen in je mik en gaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat nog net niet. Maar moet niet verder gaan zoals ik op deze manier leef.
Mijn lever is in feite al stuk.
Vloeibare vitamine D heb ik nu. 3ml per week in glaasje waterquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een zooi vitamine B pillen in je mik en gaan.
Wees blij dat ik post-it nootjes plakken zeg, en geen notitie-briefjes vastnieten op ERquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wees blij dat ik post-it nootjes plakken zeg, en geen notitie-briefjes vastnieten op ER
quote:
quote:
Nu wil ik een staple-gun.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wees blij dat ik post-it nootjes plakken zeg, en geen notitie-briefjes vastnieten op ER
20x op een dag die gekke grenadiersmars hier voorbij zien komen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het gaat verbeteren. 20x op een dag hetzelfde vertellen verveelt ook.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
http://reuters.livestation.com/demo
Gebeurt nog niet veel... Sisi hangt de Sisi uit...
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Slowpoke...
Had Thaboel al gedaan... Maar die stream is net offline gegaan... Het zal die democratische Sisi wel niet bevallen die persvrijheid...quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kijk via tv nu naar Al Jazeera, moest een ander tabje openen. Waarom heb jij als snelle Jelle niet een linkje gepost?
Avondquote:
Ik ben eerlijk gezegd blij dat het tegenwoordig nog voornamelijk maar alleen de Grenadiersmars is. Ik heb echt heel lang niet meer op een ER-yt-linkje durven klikkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:04 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
20x op een dag die gekke grenadiersmars hier voorbij zien komen.Kan je ER niet zo'n boekje pienter geven, alles opschrijven, hoeft ie alleen nog maar te bladeren.
Al Jazeera is nog online.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Had Thaboel al gedaan... Maar die stream is net offline gegaan... Het zal die democratische Sisi wel niet bevallen die persvrijheid...
Welke discussie?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Leuke discussies op de woensdagavond
Ohhh dat, dat was geen discussie, enkel wedstrijdje ver pissenquote:
Weinig echte discussie m.i. Wat discussie betreft is het JSF-topic 'interessanter'quote:
Waaroverquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh dat, dat was geen discussie, enkel wedstrijdje ver pissen
Maar hoe denk jij daarover?
Uh, jij had de 'discussie' toch teruggelezen?quote:
Het kan over meerdere dingen gaanquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, jij had de 'discussie' toch teruggelezen?
Laten we dan beginnen met het gehoopte popcorn momentje van AchJaquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het kan over meerdere dingen gaan
Marns vs. LMB discussie? Nutteloosquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laten we dan beginnen met het gehoopte popcorn momentje van AchJa
Dat komt vanzelf goed.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laten we dan beginnen met het gehoopte popcorn momentje van AchJa
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf goed.![]()
Geloof me maar dat dit niet de laatste keer is dat dat rapport hier voorbij komt...![]()
Rave heeft dat ding denk ik al opgeslagen, verspreid via de mail en 5 keer geprint en ingelijst.
whehehehequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf goed.![]()
Geloof me maar dat dit niet de laatste keer is dat dat rapport hier voorbij komt...![]()
Rave heeft dat ding denk ik al opgeslagen, verspreid via de mail en 5 keer geprint en ingelijst.
Ja, mogelijk dat het nog tot echt 'vuurwerk' komt tussen de pro's en con's.quote:
Dat rapport liep ik vanmiddag toevallig tegenaan... En ik vond het te mooi om het hier niet te posten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
whehehehe![]()
Niks tegen Rave hoor, maar die heeft ook punten waar hij wel en geen gelijk in heeft.
No problem, de waarheid mag verteld wordenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat rapport liep ik vanmiddag toevallig tegenaan... En ik vond het te mooi om het hier niet te posten.
http://www.boekje-pienter.nl/images/dps.pdfquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:14 schreef Thaboel het volgende:
AJ linkje van dat rapport? Echt te lui om te zoeken.
Eeuwige kift? Die kift bestaat pas iets meer dan 20 jaar. De 330 jaar daar voor was het eigenlijk al net zo duidelijk als nu, alleen bestond de discussie toen nog niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Kijken!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee
[quote]Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja
Kijken gvd!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Uhu, internet doesn't allow it. Zit weer op 50 kbp/s dl. speed
Het gaat over trauma's?quote:
Jup.quote:
7up, maar snap de intentie.quote:
Dit was ook geen discussie. Dit was een kinderachtige ontkenning van feiten door een beperkte belevingswereld zonder tegenargumenten, maar goed, dat zijn we van Erwin gewend.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weinig echte discussie m.i. Wat discussie betreft is het JSF-topic 'interessanter'
Mogguhquote:
Mogguh Ravequote:Op donderdag 4 juli 2013 09:08 schreef Rave_NL het volgende:
Hè kijk, YouTube-filmpjes! Wat dolletjes!
Dat zeuren leren ze heel snel af denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:26 schreef Tietmans het volgende:
Eergister, Gister vooropkomst gehad.
Ik vond het allemaal geweldig. Met mijn zieke kop de sporttest gehaald.
Het viel mij wel op hoe nonchalant sommige waren in de groep.
Gewoon met handen in hun zakken staan, en dat terwijl de de marinier korporaal tegen hem staat de schreeuwen voor de 3e keer. Zeuren dat je we om 5 uur al buiten moeten staan, zeuren bij het wachten met je kleding etc ophalen.
Ik bedoel, houd je bek gewoon. En doe wat er van je word gevraagd.
Over 1,5 maand opkomst, ik heb er helemaal zin in.
Heb er ook nog wel van win95 en win98 voor je. Mag je zo hebbenquote:
Dan liever Vistaquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb er ook nog wel van win95 en win98 voor je. Mag je zo hebben
Maakt niet uit, wegdonderen die zooi.quote:
Succes!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:02 schreef Rave_NL het volgende:
Straks de eerste van twee meest belangrijke gesprekken van mijn carrière ()... Fuck...
Nu al op het meetpunt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:02 schreef Rave_NL het volgende:
Straks de eerste van twee meest belangrijke gesprekken van mijn carrière ()... Fuck...
Succes Rave.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:02 schreef Rave_NL het volgende:
Succes! Al heb jij dat natuurlijk niet nodigquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:02 schreef Rave_NL het volgende:
Zittend rennen. Knap.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Oefenvijand voor de nieuwe luchtmobiel lichting gespeeld gisteren. We moesten een gemotoriseerde patrouille rijden in een stukje bos waar ze een hinderlaag moesten leggen. Kregen we telefoontje van hun school luit dat ze eraan kwamen. Dus wij rondjes rijden. Trekken we de bocht net om waar we denken dat 100 meter verder de hinderlaag gaat plaatsvinden, zit er nog zo'n knuppel vol in zicht over de weg te rennen.
quote:
Succesquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:02 schreef Rave_NL het volgende:
Kpl's opleiding?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:02 schreef Rave_NL het volgende:
Daarvoor worden vaak niet eens meer gesprekken gehouden. Bij mijn ronde werd alles vanaf papier gedaan, wat me uiteindelijk ook de kop heeft gekostquote:
Ah, oldskool eruit "ge-CAFT" dus... (Commissie advies functietoewijzing) Voorheen ging men ook middels de papieren alvast een lading lui een nul op het rekest geven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daarvoor worden vaak niet eens meer gesprekken gehouden. Bij mijn ronde werd alles vanaf papier gedaan, wat me uiteindelijk ook de kop heeft gekost
Het mooiste is dat je wel bezwaar kan indienen op de beslissing, maar dat de opleiding zo snel na de beslissing start dat ie al bezig is terwijl het bezwaarschrift nog looptquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, oldskool eruit "ge-CAFT" dus... (Commissie advies functietoewijzing) Voorheen ging men ook middels de papieren alvast een lading lui een nul op het rekest geven.
Oh ja, je webdossier tegenwoordig met al die pop, pip, pap, weet ik veel wat voor ellende...Heb laatst ff gekeken, oh is nog leeg, nou dat blijft voorlopig wel ff zo...quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het mooiste is dat je wel bezwaar kan indienen op de beslissing, maar dat de opleiding zo snel na de beslissing start dat ie al bezig is terwijl het bezwaarschrift nog loopt![]()
De reden van afwijzing was nog het mooiste, mijn dossier was niet dik genoeg. Nee dat krijg je ervan als je constant uitzendingen draait en aan het varen bent ipv dat je 8 uur per dag aan een mulancomputer gekluisterd zit
Je hebt ze daarna toch wel geflankt he?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Oefenvijand voor de nieuwe luchtmobiel lichting gespeeld gisteren. We moesten een gemotoriseerde patrouille rijden in een stukje bos waar ze een hinderlaag moesten leggen. Kregen we telefoontje van hun school luit dat ze eraan kwamen. Dus wij rondjes rijden. Trekken we de bocht net om waar we denken dat 100 meter verder de hinderlaag gaat plaatsvinden, zit er nog zo'n knuppel vol in zicht over de weg te rennen.
3 raden waar ik me dit jaar mee bezig moet houdenquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja, je webdossier tegenwoordig met al die pop, pip, pap, weet ik veel wat voor ellende...Heb laatst ff gekeken, oh is nog leeg, nou dat blijft voorlopig wel ff zo...
Nee, natuurlijk gewoon braaf, compleet onwetend, die hinderlaag in gereden en braaf gestorvenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je hebt ze daarna toch wel geflankt he?
Ik had een paar man uit de wagen gehaald om ze in de rug te pakken, vergeten ze die les nooit meerquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk gewoon braaf, compleet onwetend, die hinderlaag in gereden en braaf gestorven.
Ja, hadden we ook eigenlijk moeten doen. Die blunder mag je niet maken vind ik, zo dom over de weg slenteren met je kadaver. Maarja, dan hadden we weer gezeik gekregen met school luchtmobiel en hun luitenant enzo dat we niet braaf onze opdracht uitgevoerd hadden en waren gestorven etc.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik had een paar man uit de wagen gehaald om ze in de rug te pakken, vergeten ze die les nooit meer
Inspelen op de situatie is dat. Anders krijg je weer van de LMB-ers die hoog van de daken blazen terwijl het eigenlijk prutsers zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, hadden we ook eigenlijk moeten doen. Die blunder mag je niet maken vind ik, zo dom over de weg slenteren met je kadaver. Maarja, dan hadden we weer gezeik gekregen met school luchtmobiel en hun luitenant enzo dat we niet braaf onze opdracht uitgevoerd hadden en waren gestorven etc..
Personeelsbaas is ook al bij mij op het net geweest van belangrijk enzo...quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:20 schreef Erasmo het volgende:
3 raden waar ik me dit jaar mee bezig moet houden
Ik blijf het nog steeds kansloos vinden, hou gewoon een praatje met mij en een directe chef als je wilt weten wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Personeelsbaas is ook al bij mij op het net geweest van belangrijk enzo...
Dat ja, er lopen toch niet voor niets van die loopbaanbegeleiders rond? Maak een praatje met die vent en vertel welke kant je in grote lijnen op wil. Daarna solliciteer je op een functie en je kunt zelf wel zien of je wel of geen kans maakt als je in de lijst "vereist" kijkt. En dan ga je een keer op gesprek bij die club, klaar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik blijf het nog steeds kansloos vinden, hou gewoon een praatje met mij en een directe chef als je wilt weten wat voor vlees je in de kuip hebt.
Opflikkeren met al dat competentie gerichte geneuzel... Als ik dat soort dingen interessant had gevonden was ik wel officier geworden...quote:
U heeft de competentie "lamme tak" ruimschoots gehaald en nu opflikkeren van mijn bureau, geen tijd voor die onzin idioot.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:09 schreef Erasmo het volgende:
Haha hou op mijn chef moest een beoordeling schrijven met dat ding en zijn gezicht stond alleen maar op:
Nope, al moet je daarvoor nog wel steeds op audiëntie moeten voor de Algemene Acceptatie Commissie.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
U heeft de competentie "lamme tak" ruimschoots gehaald en nu opflikkeren van mijn bureau, geen tijd voor die onzin idioot.
Akkoord, sollicitatiegesprek lumbl?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, al moet je daarvoor nog wel steeds op audiëntie moeten voor de Algemene Acceptatie Commissie.
Ging nog best redelijk.
quote:
Btw, is er bij jou iets bekend over de heroprichting van de TL'ers?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor te solliciteren, slechts een kwestie van mij afkeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |