Wat bedoel je met "de mijne"quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:09 schreef Kerftminister het volgende:
De mijne is ook obscuur en ongecensureerd. Kijk alleen niet als je een weak heart hebt.
Tja Japanse visual-kei bands he.quote:
Mwah, Dir en Grey is het niet voor mij.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja Japanse visual-kei bands he.
Al vind ik Dir en Grey nog best wel tof eigenlijk, maar van die mannen die zich als vrouwen verkleden en dan speed-metal maken, meh.
Dit is wel cool, ik zou dancepunk/posthardcore zeggenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:12 schreef Kerftminister het volgende:
Dit album is echt vreemd, maar toch ook wel leuk.
Beetje Post-Punk, maar valt met weinig dingen te vergelijken.
Dit nummer vind je wss niks idd maar ze hebben ook gewoon dingen die heel dicht tegen indie liggen, zoals Yokan:quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mwah, Dir en Grey is het niet voor mij.
Ik luister genoeg 'geschreeuw' hoor, ik vind z'n stem niet echt lekker klinkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:14 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dit nummer vind je wss niks idd maar ze hebben ook gewoon dingen die heel dicht tegen indie liggen, zoals Yokan:
Ja let er maar niet op hoe ze zich kleden.
Ik kan juist niet tegen geschreeuw, maar kan dit wel hebben.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik luister genoeg 'geschreeuw' hoor, ik vind z'n stem niet echt lekker klinken
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:17 schreef Moody het volgende:
Is Jonas hier al doorgedrongen? Wordt echt tijd mensen!!!!
Wat is er erg aan geschreeuw? Heerlijk op z'n tijdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik kan juist niet tegen geschreeuw, maar kan dit wel hebben.
Enige geschreeuw dat ik kan waarderen is van Nick Oliveri:
Op de achterbank jij!quote:
Daar heb je ze weer!quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Daar heb je ze weer!
Het lijkt net alsof die vrouw een bij is en probeert weg te vliegen als ze zo met haar handen wappert
Klinkt interessant. Nintendotronica ofzoquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:02 schreef Moody het volgende:
Ok, ik rij dus. Ik heb 3 plekken. (eventueel 4 als iemand vrij petit is)
Wie is hier onder de 1.70m?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:38 schreef Moody het volgende:
Leuk
Sorry ik ben een Mario Bros / Duckhunt addict
Super Mario World all the way. Yoshi is een baasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij bent ook fan?
Mario Bros 2 was waardeloos toch?
Ah ja...die heb ik amper gespeeld.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Super Mario World all the way. Yoshi is een baas
Madlib luister ik wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:43 schreef Z het volgende:
Ik doelde niet op een West Coast hiphop blog, maar gewoon een hiphop blog. En Madlib is West Coast!
Hoe heet dat middelste spel ook al weer?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Ah ja...die heb ik amper gespeeld.
Ben meer van dit:
[ afbeelding ]
En o.a. deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik voel me nog geen ouwe lul, maar ik raad wel iedereen < 30 de spellen uit deze tijd te proberen. Ondanks de pixels wordt je er helemaal ingezogen
Indiana Jones & The Fate of Atlantisquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe heet dat middelste spel ook al weer?
Van het nieuwe album zekerquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:00 schreef debeterebob het volgende:
Ik zie nu dat ik Moody fan gemaakt heb van Fidlar
quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:01 schreef DO2 het volgende:
Ik heb in mijn jonge jaren bijna al die LucasArts adventures uitgespeeld,.
Ook de eerdere... Zak McKracken, Maniac Manson, Maniac Manson 2...
Ik ben meer van Sonicquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij bent ook fan?
Mario Bros 2 was waardeloos toch?
Ik vind Veronica en 3fm wel prima.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Op het werk staat altijd Q Music () op, een cover van sweet child of mine wordt echt grijs gedraaid
ik word er schijtziek van
Day of the Tentacles is Maniac Manson 2, volgens mij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:03 schreef Moody het volgende:
[..]
En daarna Day of the Tentacles, Sam & Max, Sierra-reeks (King's Quest etc. etc.)
Wat een tijd was dat
Radio hoeft van mij al niet meer, al die semi-grappige acties en dan dezelfde schijtmuziek continu herhalen en sporadisch een pareltje ertussen, nee, niks voor mijquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind Veronica en 3fm wel prima.
Alleen toen ze I gotta feeling op Veronica gingen draaien moest ik wel even binnensmonds kotsen
Oh ja... Herkenbaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:05 schreef Moody het volgende:
Oja. Larry!
En maar wachten op blote borsten die vrijwel nooit kwamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |