Jaja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:56 schreef Norrage het volgende:
Ik ga met DO2 in een tent. En dan zetten we de hele nacht Fuck Buttons op. De muziek dan.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:56 schreef Norrage het volgende:
Ik ga met DO2 in een tent. En dan zetten we de hele nacht Fuck Buttons op. De muziek dan.
Je bent ui 76? en je hebt geen rijbewijs? Of klopt dat jaartal niet?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:57 schreef DO2 het volgende:
Ik heb geen rijbewijs, Moody. Dus ik zou het je afraden.
Vandaar die laatste 3 woorden.quote:
Ja, het jaartal klopt, hoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je bent ui 76? en je hebt geen rijbewijs? Of klopt dat jaartal niet?
Jij rijdt nog paard. ofzo. Of kom je nooit buiten?quote:
Alles op de fiets. En de benenwagen. En het openbaar vervoer.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij rijdt nog paard. ofzo. Of kom je nooit buiten?ik dacht dat ik laat was met mijn rijbewijs op mijn 25e
![]()
1.90, kaal scheelt het misschien wat centimeters maar het gaat hem niet worden helaasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:02 schreef Moody het volgende:
Ok, ik rij dus. Ik heb 3 plekken. (eventueel 4 als iemand vrij petit is)
Wie is hier onder de 1.70m?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:03 schreef Kerftminister het volgende:
Fuck ik heb nog geen Tsjechische muziek. :/
Mag je voorin. Wie wil op de achterbankquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
1.90, kaal scheelt het misschien wat centimeters maar het gaat hem niet worden helaas
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Al blijf ik dit een raardere clip vinden
oke...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:07 schreef Moody het volgende:
[..]Precies
Deze is nog iets obscurer:
Ze hebben 'm gecensureerd![]()
![]()
Die kan er wat van inderdaadquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:07 schreef Kerftminister het volgende:
Tijd om weer eens de raarste clip in de historie te plaatsen
Stem is wennen idd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
oke...
overigens vind ik die stem van asaf avidan echt verschrikkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |