En ook nog BOnobo, The Knife, Woodkid...nog gemistquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik weet, maarja, vlieg er maar naar toe.
Wel bier voor 50 cent ofzo, dat dan wel
En die onbekende Tsjechische muziek vind ik ook best degelijk klinken.....quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sigur Ros, The XX, Damien Rice, Alt-J, Asaf Avidan?
Ik vind het serieus een indrukwekkende lineup. Al die artiesten kan je per stuk niet eens zien voor 40 euro, en dan bij elkaar
Volgensmij vliegt er een low cost airline naar een vliegveld daar dichtbijquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
En ook nog BOnobo, The Knife, Woodkid...nog gemistDit is serieus best wel indrukwekkend
Maar ja, de locatie he
Wel grappig dat je dan weer net die ene naam die er voor mij uit springt niet noemt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sigur Ros, The XX, Damien Rice, Alt-J, Asaf Avidan?
Ik vind het serieus een indrukwekkende lineup. Al die artiesten kan je per stuk niet eens zien voor 40 euro, en dan bij elkaar
Die zijn toch standaard dronken? Lijkt me wel danquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:47 schreef Moody het volgende:
Zijn Tsjechen een beetje gezellig dan? Ondanks dat bier geen drol kost, wil ik er wel eentje aangeboden krijgen
Ik heb helemaal niks met hem, vind het niks bijzonders.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:25 schreef DO2 het volgende:
Joey Bada$$ zou ik ook meepikken... Tenzij je werkelijk helemaal niets met hiphop/rap hebt.
The Knife?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:49 schreef DO2 het volgende:
[..]
Wel grappig dat je dan weer net die ene naam die er voor mij uit springt niet noemt.
Dat mag. Ik vind het wel lekker.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met hem, vind het niks bijzonders.
Een Tsjech of een biertje?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:47 schreef Moody het volgende:
Zijn Tsjechen een beetje gezellig dan? Ondanks dat bier geen drol kost, wil ik er wel eentje aangeboden krijgen
Buiten Roygbiv heb ik die nummers niet eens ooit gehoord.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
1. Weezer - Getchoo
2. Emancipator - Soon It Will Be Cold Enough To Build Fires
3. Modest Mouse - Bukowski
4. The Chills - Pink Frost
5. Boards of Canada - Roygbiv
6. Refused - New Noise
7. Foxygen - San Fransisco
8. Felt - Whirlpool Visions of Shame
9. DJ Shadow - Building Steam With A Grain Of Salt
10. The Get Up Kids - Washington Square Park
11. The Rifles - Local Boy
12. Lost Boyz - Renee
13. Elliott Smith - Twilight
14. Procol Harum - A Winter Shade Of Pale
15. Bear Vs Shark - Ma Jolie
Oquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Buiten Roygbiv heb ik die nummers niet eens ooit gehoord.
Nummer 9 is de shit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Buiten Roygbiv heb ik die nummers niet eens ooit gehoord.
Als Oost-Tsjechië zich verhoudt tot West-Tsjechië als Oost-Nederland t.o.v. West-Nederland zit het wel goedquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een Tsjech of een biertje?
Maar Tsjechië is best ok, althans in het westen, oosten ben ik nooit geweest.
I'm in. Ik wil wel rijden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Nou, gaan we volgend jaar naar Ostrava?
Oh, hij was niet vreselijk serieus bedoeld. Als iemand 15 had geraden had ik m'n schoen opgevreten!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:54 schreef Moody het volgende:
Toch een goede poging Jordy!
Deze spelletjes schieten als paddo's de grond uit
Wel leuk, herinner me nu bijv weer dat ik altijd nog eens Endtroducing... moet luisteren.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:54 schreef Moody het volgende:
Toch een goede poging Jordy!
Deze spelletjes schieten als paddo's de grond uit
Voor jouquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Voor jou
Ik was nog niet helemaal naar beneden gescrollt
Gezellig! Met FOK! naar Ostrava. I'm Inquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Nou, gaan we volgend jaar naar Ostrava?
Jaja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:56 schreef Norrage het volgende:
Ik ga met DO2 in een tent. En dan zetten we de hele nacht Fuck Buttons op. De muziek dan.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:56 schreef Norrage het volgende:
Ik ga met DO2 in een tent. En dan zetten we de hele nacht Fuck Buttons op. De muziek dan.
Je bent ui 76? en je hebt geen rijbewijs? Of klopt dat jaartal niet?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:57 schreef DO2 het volgende:
Ik heb geen rijbewijs, Moody. Dus ik zou het je afraden.
Vandaar die laatste 3 woorden.quote:
Ja, het jaartal klopt, hoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je bent ui 76? en je hebt geen rijbewijs? Of klopt dat jaartal niet?
Jij rijdt nog paard. ofzo. Of kom je nooit buiten?quote:
Alles op de fiets. En de benenwagen. En het openbaar vervoer.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij rijdt nog paard. ofzo. Of kom je nooit buiten?ik dacht dat ik laat was met mijn rijbewijs op mijn 25e
![]()
1.90, kaal scheelt het misschien wat centimeters maar het gaat hem niet worden helaasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:02 schreef Moody het volgende:
Ok, ik rij dus. Ik heb 3 plekken. (eventueel 4 als iemand vrij petit is)
Wie is hier onder de 1.70m?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:03 schreef Kerftminister het volgende:
Fuck ik heb nog geen Tsjechische muziek. :/
Mag je voorin. Wie wil op de achterbankquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
1.90, kaal scheelt het misschien wat centimeters maar het gaat hem niet worden helaas
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Al blijf ik dit een raardere clip vinden
oke...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:07 schreef Moody het volgende:
[..]Precies
Deze is nog iets obscurer:
Ze hebben 'm gecensureerd![]()
![]()
Die kan er wat van inderdaadquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:07 schreef Kerftminister het volgende:
Tijd om weer eens de raarste clip in de historie te plaatsen
Stem is wennen idd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
oke...
overigens vind ik die stem van asaf avidan echt verschrikkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |