Wordt volgens mij de keeper van Excelsior volgend seizoen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:39 schreef Anosmos het volgende:
Ik ben echt één van de weinigen die Mulder echt gewoon goed vindt, of niet? Tuurlijk, hij heeft een heel erg kleine kin, maar verder toch wel prima. Heeft ons volgens mij niet echt veel punten gekost.
Maar die Boy, hoe's die zich aan 't ontwikkelen?
En toen moesten ze 193402 km teruglopen naar Brabonesië, bwhehe.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ten Rouwelaar.. Maten van mij wilden dat Feijenoord die gozert zou gaan kopen
Heb ze na die wedstrijd maar in Rotterdam laten staan
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:54 schreef Elan het volgende:
Wat een idioot die Indi hij wilde de nieuwe LB van Feyenoord worden, nee zelfs van Nederland.
En nu een rugnummer weigeren terwijl er niet eens een aanbieding ligt.
Misschien moet je eerst even lezenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:54 schreef Elan het volgende:
Wat een idioot die Indi hij wilde de nieuwe LB van Feyenoord worden, nee zelfs van Nederland.
ja gvd manquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:54 schreef Elan het volgende:
In die tweet ja. Nu even een paar posts terug lezen van sjaakiequote:Op woensdag 3 juli 2013 21:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij wil geen rugnummer staat letterlijk in die tweet
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Een tweet van Feyenoord Netwerk jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:17 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Kanjermongooltjes van Feyenoord Netwerk kunnen weer niks normaal doen. Die plaatsen een of ander kneuzerig tweetje, terwijl ze niet alles melden. In VI staat dat Bruno heeft gezegd dat Feyenoord hem net zo goed geen rugnummer kan geven, als ze hem toch per se willen verkopen. Dat Feyenoord Netwerk doet nu net alsof BMI een breuk aan het forceren is, wat niet zo is.
We kunnen niet van Loekie verwachten dat hij verder kijkt dan zijn neus lang is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
In die tweet ja. Nu even een paar posts terug lezen van sjaakie
Blijft maar een malle jongenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We kunnen niet van Loekie verwachten dat hij verder kijkt dan zijn neus lang is.
Zo dan kansloos zeg om zulke shit de wereld in te helpen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[..]
Een tweet van Feyenoord Netwerk ja
[..]
oke manquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo dan kansloos zeg om zulke shit de wereld in te helpen.
Zag Nelom gisteren bij het honkballen werd later nog geïnterviewd ook weet niet waarvan Gio was er ook geloof dat de opbrengst van het hele toernooi naar zijn stichting gaat.
En dit inderdaad.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:25 schreef Caland het volgende:
Indi heeft gewoon teveel baasheid voor een rugnummer.
Ligt erin. Je weet dat ik Martijn Krabbendam ben trouwens?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Is de grasmat nou al klaar Sjaak de Feyenoordwatcher.
Maup Martens hoofdscout aangenaam, leuk dat je ook lid bent van dit forumquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ligt erin. Je weet dat ik Martijn Krabbendam ben trouwens?
Zelfs absurd dat ze zijn naam op z'n shirt willen zetten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:25 schreef Caland het volgende:
Indi heeft gewoon teveel baasheid voor een rugnummer.
"Wie was..."bedoel je. Nu is het met name Dooie Marck.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:37 schreef De_Pel het volgende:
"Wie was..."bedoel je. Nu is het met name Dooie Marck.
Nooit van gehoord. Een hoolie of gewoon fanatiek?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:37 schreef De_Pel het volgende:
Was blijkbaar een erg fanatieke en bekende supporter, was op de eerste training nog een hele actie voor opgezet. Paar topics terug staan filmpjes. Opzich wel mooi. Ik kende 'm verder niet ofzo.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Een hoolie of gewoon fanatiek?
Geen flauw idee van details.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet teveel vragen hier dan krijg je gelijk de sadface.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
Jij en Rens toevallig wel ja, aangezien jullie op vrij reguliere basis onzin uitkramen op dit forum.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet teveel vragen hier dan krijg je gelijk de sadface.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Geen flauw idee van details.
Wel gezien dat hij wat stadionverbodjes aan z'n broek heeft gehad, maar dat krijg je tegenwoordig al als je een boer laat, geen nette schoenen draagt, de scheidsrechter 'vervelend' noemt of zegt dat je zo van De Kuip houdt.
Wat lul jij man?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij en Rens toevallig wel ja, aangezien jullie op vrij reguliere basis onzin uitkramen op dit forum.
Lees je eigen posts van het afgelopen jaar eens na en kijk hoeveel kutposts erbij staan. Maar toegegeven, je kraamt bij lange na niet zulke onzin als Elan a.k.a. Loekie uit.quote:
Ik dacht juist dat ik weer post van hoge kwaliteit had.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lees je eigen posts van het afgelopen jaar eens na en kijk hoeveel kutposts erbij staan. Maar toegegeven, je kraamt bij lange na niet zulke onzin als Elan a.k.a. Loekie uit.
Gelderlandquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En toen moesten ze 193402 km teruglopen naar Brabonesië, bwhehe.
Waarom denk je dat hij coach was ipv speler?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:58 schreef TC03 het volgende:
Koeman met Ajax-band om, moet kunnen toch.
[ afbeelding ]
Die Sjaak Swart ziet er ook uit alsof hij net vergast is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:58 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, het is en blijft een jood hé.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Sjaak Swart ziet er ook uit alsof hij net vergast is.
Bijna is gelukkig niet helemaalquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt maar mr Ajax was bijna een Feyenoorder geweest.
Wel mooi gebaar van Koeman.
sjakie krijgt stijve tepels van koemanquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:58 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb liever Miyaichiquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:21 schreef ace_eleven het volgende:
Nog steeds geen nieuws dus...![]()
O, Bojan tekent volgens Spaanse media binnenkort bij Betis, zo, hebben we dat ook weer gehad
Ik zag Bojan niet zo snel komen, maar zou hem en Assaidi allebei liever hebben dan Miyaichi. Ik denk dat die twee namelijk allebei wel doelgerichter zijn, en ik denk dat het daar nog wel eens wat tekort schiet bij onsquote:
Nee dat is zijn stoma.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
sjakie krijgt stijve tepels van koeman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |