abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:40:09 #201
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128554197
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:39 schreef Anosmos het volgende:
Ik ben echt één van de weinigen die Mulder echt gewoon goed vindt, of niet? Tuurlijk, hij heeft een heel erg kleine kin, maar verder toch wel prima. Heeft ons volgens mij niet echt veel punten gekost.
Maar die Boy, hoe's die zich aan 't ontwikkelen?
Wordt volgens mij de keeper van Excelsior volgend seizoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:42:23 #202
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_128554301
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 17:35 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ten Rouwelaar.. Maten van mij wilden dat Feijenoord die gozert zou gaan kopen :')
Heb ze na die wedstrijd maar in Rotterdam laten staan :')
En toen moesten ze 193402 km teruglopen naar Brabonesië, bwhehe.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_128554838
Wat een idioot die Indi hij wilde de nieuwe LB van Feyenoord worden, nee zelfs van Nederland.
En nu een rugnummer weigeren terwijl er niet eens een aanbieding ligt.
blablablabla
pi_128555349
quote:
13s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:54 schreef Elan het volgende:
Wat een idioot die Indi hij wilde de nieuwe LB van Feyenoord worden, nee zelfs van Nederland.
En nu een rugnummer weigeren terwijl er niet eens een aanbieding ligt.
:')
* Verwijderd *
pi_128555900
quote:
13s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:54 schreef Elan het volgende:
Wat een idioot die Indi hij wilde de nieuwe LB van Feyenoord worden, nee zelfs van Nederland.
En nu een rugnummer weigeren terwijl er niet eens een aanbieding ligt.
Misschien moet je eerst even lezen :')
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_128555937
quote:
13s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:54 schreef Elan het volgende:
Wat een idioot die Indi hij wilde de nieuwe LB van Feyenoord worden, nee zelfs van Nederland.
En nu een rugnummer weigeren terwijl er niet eens een aanbieding ligt.
ja gvd man
pi_128555941
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:16 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Misschien moet je eerst even lezen :')
Hij wil geen rugnummer staat letterlijk in die tweet :{
blablablabla
pi_128555981
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij wil geen rugnummer staat letterlijk in die tweet :{
In die tweet ja. Nu even een paar posts terug lezen van sjaakie ^O^
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_128556014
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij wil geen rugnummer staat letterlijk in die tweet :{
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij wil geen rugnummer staat letterlijk in die tweet :{
Een tweet van Feyenoord Netwerk ja :')

quote:
Kanjermongooltjes van Feyenoord Netwerk kunnen weer niks normaal doen. Die plaatsen een of ander kneuzerig tweetje, terwijl ze niet alles melden. In VI staat dat Bruno heeft gezegd dat Feyenoord hem net zo goed geen rugnummer kan geven, als ze hem toch per se willen verkopen. Dat Feyenoord Netwerk doet nu net alsof BMI een breuk aan het forceren is, wat niet zo is.
pi_128556079
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:18 schreef De_Pel het volgende:

[..]

In die tweet ja. Nu even een paar posts terug lezen van sjaakie ^O^
We kunnen niet van Loekie verwachten dat hij verder kijkt dan zijn neus lang is.
pi_128556111
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:19 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

We kunnen niet van Loekie verwachten dat hij verder kijkt dan zijn neus lang is.
Blijft maar een malle jongen :Y)
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_128556151
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:18 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

[..]

Een tweet van Feyenoord Netwerk ja :')

[..]

Zo dan kansloos zeg om zulke shit de wereld in te helpen.
Zag Nelom gisteren bij het honkballen werd later nog geïnterviewd ook weet niet waarvan Gio was er ook geloof dat de opbrengst van het hele toernooi naar zijn stichting gaat _O_ .
blablablabla
pi_128556290
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Zo dan kansloos zeg om zulke shit de wereld in te helpen.
Zag Nelom gisteren bij het honkballen werd later nog geïnterviewd ook weet niet waarvan Gio was er ook geloof dat de opbrengst van het hele toernooi naar zijn stichting gaat _O_ .
oke man
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:25:02 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128556332
Indi heeft gewoon teveel baasheid voor een rugnummer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128556374
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:25 schreef Caland het volgende:
Indi heeft gewoon teveel baasheid voor een rugnummer.
En dit inderdaad.
pi_128556383
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:24 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

oke man
Is de grasmat nou al klaar Sjaak de Feyenoordwatcher.
blablablabla
pi_128556413
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Is de grasmat nou al klaar Sjaak de Feyenoordwatcher.
Ligt erin. Je weet dat ik Martijn Krabbendam ben trouwens?
pi_128556522
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:26 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ligt erin. Je weet dat ik Martijn Krabbendam ben trouwens?
Maup Martens hoofdscout aangenaam, leuk dat je ook lid bent van dit forum :) .
blablablabla
pi_128556544
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:25 schreef Caland het volgende:
Indi heeft gewoon teveel baasheid voor een rugnummer.
Zelfs absurd dat ze zijn naam op z'n shirt willen zetten.
Iedereen die zonder zijn naam er op ook maar 1 seconde twijfeld wie die baas is, moet met pek en veren de Kuip correctie Rotterdam correctie Regio Rijnmond uitgejaagd worden.
Maarja, merchandise moneys he. Alsof niet iedereen kan bedenken dat al die onbedrukte shirtjes óók gewoon aan BMI zijn gericht.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:32:33 #220
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_128556703
Wie is Rooie Marck?
AFCA!
pi_128556959
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
Wie is Rooie Marck?
"Wie was..."bedoel je. Nu is het met name Dooie Marck.

Was blijkbaar een erg fanatieke en bekende supporter, was op de eerste training nog een hele actie voor opgezet. Paar topics terug staan filmpjes. Opzich wel mooi. Ik kende 'm verder niet ofzo.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:39:06 #222
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_128557025
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:37 schreef De_Pel het volgende:

"Wie was..."bedoel je. Nu is het met name Dooie Marck.

:D

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:37 schreef De_Pel het volgende:
Was blijkbaar een erg fanatieke en bekende supporter, was op de eerste training nog een hele actie voor opgezet. Paar topics terug staan filmpjes. Opzich wel mooi. Ik kende 'm verder niet ofzo.
Nooit van gehoord. Een hoolie of gewoon fanatiek?
AFCA!
pi_128557072
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Nooit van gehoord. Een hoolie of gewoon fanatiek?
:')
pi_128557131
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Nooit van gehoord. Een hoolie of gewoon fanatiek?
Geen flauw idee van details.

Wel gezien dat hij wat stadionverbodjes aan z'n broek heeft gehad, maar dat krijg je tegenwoordig al als je een boer laat, geen nette schoenen draagt, de scheidsrechter 'vervelend' noemt of zegt dat je zo van De Kuip houdt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_128557147
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

:D

[..]

Nooit van gehoord. Een hoolie of gewoon fanatiek?

Niet teveel vragen hier dan krijg je gelijk de sadface.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')