Als ze hem een trampoline voor z'n verjaardag geven kan het nog wat wordenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:20 schreef tjoptjop het volgende:
Lamprou is wel een baas ja, jammer dat ie niet kan keepen
Als je nu je geld in een keepert stopt ben je als vereniging niet wijs.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:39 schreef yvette1982 het volgende:
Hij komt gewoon tekort, net als Mulder.
Ik snap niet dat van Geel naar een buitenspeler en spits zoekt terwijl de meeste winst valt te behalen bij een goede keeper.
Wordt tijd dat Boy de Jong doorstroomt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Lamprou heeft imo veel talent, meer dan Mulder ook denk ik. Ook qua uitstraling vind ik Lamprou 10x meet uitstralen, alleen ondanks dat alles zie ik veel liever Mulder vanwege de lengte. Lamprou met een lengte van 1.90 had een fantastische keeper opgeleverd maar helaas
Idd, hoor ik veel goede verhalen over. Hopen dat ie een basisplek krijgt bij Excelsior.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:59 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Boy de Jong doorstroomt.
Staat dat expliciet in de regels eigenlijk, dat je geen trampoline in de doelmond mag ingraven?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als ze hem een trampoline voor z'n verjaardag geven kan het nog wat worden
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef yvette1982 het volgende:
Mulder heeft ons de laatste twee seizoenen steeds 10 tot 15 punten gekost. Met een goede keeper kan Feyenoord kampioen worden. Ik kan geen 5 slechtere keepers in de eredivisie opnoemen. Een ieder die niet ziet dat Mulder een slapjanus en een waardeloze keeper is die is echt blind of heeft oogkleppen op. Op de lijn kan Mulder wel wat maar dat is dan ook echt alles.
Dat is makkelijk, de linie die voor Mulder staat heeft daar niets mee te schaften?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef yvette1982 het volgende:
Mulder heeft ons de laatste twee seizoenen steeds 10 tot 15 punten gekost.
Mensquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef yvette1982 het volgende:
Mulder heeft ons de laatste twee seizoenen steeds 10 tot 15 punten gekost. Met een goede keeper kan Feyenoord kampioen worden. Ik kan geen 5 slechtere keepers in de eredivisie opnoemen. Een ieder die niet ziet dat Mulder een slapjanus en een waardeloze keeper is die is echt blind of heeft oogkleppen op. Op de lijn kan Mulder wel wat maar dat is dan ook echt alles.
Niet op reageren, is een vrouw hequote:Op woensdag 3 juli 2013 17:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
MensMulder heeft de afgelopen twee jaar uitstekend gekeept.
Afgelopen jaar ook echt pech gehad met die blessure.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:19 schreef Caland het volgende:
Het eerste seizoen van Koeman keepte Mulder op den duur echt uitstekend. Helaas heeft hij die stijgende lijn afgelopen seizoen niet altijd vast kunnen houden.
Moet nu wel echt die stappen gaan maken.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef yvette1982 het volgende:
Mulder heeft ons de laatste twee seizoenen steeds 10 tot 15 punten gekost. Met een goede keeper kan Feyenoord kampioen worden. Ik kan geen 5 slechtere keepers in de eredivisie opnoemen. Een ieder die niet ziet dat Mulder een slapjanus en een waardeloze keeper is die is echt blind of heeft oogkleppen op. Op de lijn kan Mulder wel wat maar dat is dan ook echt alles.
Klopt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Afgelopen jaar ook echt pech gehad met die blessure.
Inderdaad. Maar voor veel mensen is het makkelijk om maar gewoon te kankeren op de keeper, zonder dat het zijn schuld is. Mulder is een prima keeper voor Feyenoord.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik vind het gezeik op hem vaak echt heel overdreven. Ik zie wel degelijk verbetering en het blijft een ervaringsvak.
Maak vaak die vergelijking met Stekelenburg. Die heeft ook een jaar of 5 mogen blunderen. 1 leuk jaar en het was opeens de beste keeper van Nederland
coutinho, luciano, pasveer, ten rouwelaar, meulquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef yvette1982 het volgende:
Mulder heeft ons de laatste twee seizoenen steeds 10 tot 15 punten gekost. Met een goede keeper kan Feyenoord kampioen worden. Ik kan geen 5 slechtere keepers in de eredivisie opnoemen. Een ieder die niet ziet dat Mulder een slapjanus en een waardeloze keeper is die is echt blind of heeft oogkleppen op. Op de lijn kan Mulder wel wat maar dat is dan ook echt alles.
Ten Rouwelaar.. Maten van mij wilden dat Feijenoord die gozert zou gaan kopenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:29 schreef Akilla het volgende:
[..]
coutinho, luciano, pasveer, ten rouwelaar, meul![]()
Ga maar terug naar de keuken ofzo, mulder als 1 van de meest dramatische keepers beordelen
Dat kan wel iets genuanceerder, maar een beste keepert is het inderdaad niet. Een alternatief zou ik zo 1,2,3 niet voor handen hebben. Laten staan dus en hopen dat ie boven zichzelf uitstijgtquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef yvette1982 het volgende:
Mulder heeft ons de laatste twee seizoenen steeds 10 tot 15 punten gekost. Met een goede keeper kan Feyenoord kampioen worden. Ik kan geen 5 slechtere keepers in de eredivisie opnoemen. Een ieder die niet ziet dat Mulder een slapjanus en een waardeloze keeper is die is echt blind of heeft oogkleppen op. Op de lijn kan Mulder wel wat maar dat is dan ook echt alles.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ten Rouwelaar.. Maten van mij wilden dat Feijenoord die gozert zou gaan kopen
Heb ze na die wedstrijd maar in Rotterdam laten staan
Daar wordt je echt verdrietig van.. altijd maar schelden op spelers terwijl die zelf juist zoooveel fouten maakt en gewoon te onrustig is... maargoed..keeper zijn is gewoon heel lastig.. je krijgt altijd de schuld van alles, terwijl het bij de rest van het elftal begint..quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ten Rouwelaar.. Maten van mij wilden dat Feijenoord die gozert zou gaan kopen
Heb ze na die wedstrijd maar in Rotterdam laten staan
Uitstraling.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Lamprou heeft imo veel talent, meer dan Mulder ook denk ik. Ook qua uitstraling vind ik Lamprou 10x meet uitstralen, alleen ondanks dat alles zie ik veel liever Mulder vanwege de lengte. Lamprou met een lengte van 1.90 had een fantastische keeper opgeleverd maar helaas
Als spits zou ik liever tegenover Mulder staan, met de uitstraling van een lantaarnpaal, dan dat ik een Peter Smeichel op me af zie stormenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Uitstraling.
Zo'n onzin is dat hé, Valdés straalt zat uit en is een grabbelaar eerste klas. Tim Krul heeft de uitstraling van een postbode en is een zeer goede keeper.
Ja ik zou als verdediger ook liever tegen Jack Tuyp staan dan Messi. Ik mis je punt een beetje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als spits zou ik liever tegenover Mulder staan, met de uitstraling van een lantaarnpaal, dan dat ik een Peter Smeichel op me af zie stormen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zou als verdediger ook liever tegen Jack Tuyp staan dan Messi. Ik mis je punt een beetje.
Ik vind dat anders, met name bij een corner is het fijn om een keeper te hebben die een beetje body heeft. Een keeper kan meer fysiek contact inbrengen tijdens een corner dan een veldspeler. Die worden zo afgefloten. Maar een keeper kan vaak een bodycheck uitvoeren als ie in de lucht springt om de bal tijdens de corner op te vangen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zou als verdediger ook liever tegen Jack Tuyp staan dan Messi. Ik mis je punt een beetje.
Nee, maar Mulder komt bij jou ook tot je knieën.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dat anders, met name bij een corner is het fijn om een keeper te hebben die een beetje body heeft. Een keeper kan meer fysiek contact inbrengen tijdens een corner dan een veldspeler. Die worden zo afgefloten. Maar een keeper kan vaak een bodycheck uitvoeren als ie in de lucht springt om de bal tijdens de corner op te vangen.
Van een Muldertje, met alle respect, zou ik niet zo onder de indruk zijn.
Dat is mijn punt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ten Rouwelaar is echt een hele matige keeper ja.
Paar jaar terug op X stond er een gozer bij elke uittrap van hem KANKERROOIEEEE, BASSIEEEEE etc. te schreeuwen. Die kreeg daarna mot met iemand die weer voor hem stond. Met, jawel, rood haar.
Gewoon Buffon.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:51 schreef zoekeenleven het volgende:
Anders maar Cassilias halen, die schijnt wel aardig te kunnen keepen
Reageert hier ook alleen om 1 keer in de twee maanden iemand af te zeiken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Niet op reageren, is een vrouw he
Precies dit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik vind het gezeik op hem vaak echt heel overdreven. Ik zie wel degelijk verbetering en het blijft een ervaringsvak.
Maak vaak die vergelijking met Stekelenburg. Die heeft ook een jaar of 5 mogen blunderen. 1 leuk jaar en het was opeens de beste keeper van Nederland
Aangepraat onzincomplex wat iedereen van elkaar nalult.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Uitstraling.
Zo'n onzin is dat hé, Valdés straalt zat uit en is een grabbelaar eerste klas. Tim Krul heeft de uitstraling van een postbode en is een zeer goede keeper.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zou als verdediger ook liever tegen Jack Tuyp staan dan Messi. Ik mis je punt een beetje.
twitter:fnetwerk twitterde op woensdag 03-07-2013 om 19:10:09Martins Indi is op zoek naar een vertrek en wil geen rugnummer. Koeman wil echter snel duidelijkheid http://t.co/9hKsT4cXiF #vi #feyenoord reageer retweet
Geen rugnummer willen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:22 schreef Grifte het volgende:
twitter:fnetwerk twitterde op woensdag 03-07-2013 om 19:10:09Martins Indi is op zoek naar een vertrek en wil geen rugnummer. Koeman wil echter snel duidelijkheid http://t.co/9hKsT4cXiF #vi #feyenoord reageer retweet
Het is meer dat ik het hele gebeuren van geen nummer willen niet snap.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:22 schreef Siyara het volgende:
[..]
Moet ie maar niet bijtekenen tot 2016.
Hij wil gewoon geen back meer spelen schijnbaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het hele gebeuren van geen nummer willen niet snap.
Kanjermongooltjes van Feyenoord Netwerk kunnen weer niks normaal doen. Die plaatsen een of ander kneuzerig tweetje, terwijl ze niet alles melden. In VI staat dat Bruno heeft gezegd dat Feyenoord hem net zo goed geen rugnummer kan geven, als ze hem toch per se willen verkopen. Dat Feyenoord Netwerk doet nu net alsof BMI een breuk aan het forceren is, wat niet zo is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het hele gebeuren van geen nummer willen niet snap.
Hij weet ook wel dat Feyenoord hem wil verkopen. Nu gebruikt hij dit als soort van drukmiddel, wat de transferprijs niet ten goede komt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:29 schreef Siyara het volgende:
[..]
Hij wil gewoon geen back meer spelen schijnbaar.
Ah zo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kanjermongooltjes van Feyenoord Netwerk kunnen weer niks normaal doen. Die plaatsen een of ander kneuzerig tweetje, terwijl ze niet alles melden. In VI staat dat Bruno heeft gezegd dat Feyenoord hem net zo goed geen rugnummer kan geven, als ze hem toch per se willen verkopen. Dat Feyenoord Netwerk doet nu net alsof BMI een breuk aan het forceren is, wat niet zo is.
goede planquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:51 schreef zoekeenleven het volgende:
Anders maar Cassilias halen, die schijnt wel aardig te kunnen keepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |