abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juli 2013 @ 16:22:15 #151
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_128543821
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:20 schreef tjoptjop het volgende:
Lamprou is wel een baas ja, jammer dat ie niet kan keepen ;(
Als ze hem een trampoline voor z'n verjaardag geven kan het nog wat worden :D
  woensdag 3 juli 2013 @ 16:39:18 #152
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_128544660
Hij komt gewoon tekort, net als Mulder.
Ik snap niet dat van Geel naar een buitenspeler en spits zoekt terwijl de meeste winst valt te behalen bij een goede keeper.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  woensdag 3 juli 2013 @ 16:40:45 #153
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_128544720
Mulder komt niet tekort. Geen topper, maar voor de eredivisie goed genoeg.
2000 light years from home
  woensdag 3 juli 2013 @ 16:50:08 #154
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_128545199
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:39 schreef yvette1982 het volgende:
Hij komt gewoon tekort, net als Mulder.
Ik snap niet dat van Geel naar een buitenspeler en spits zoekt terwijl de meeste winst valt te behalen bij een goede keeper.
Als je nu je geld in een keepert stopt ben je als vereniging niet wijs.
Mulder is goed genoeg en zal nog wel wat beter worden gezien zijn leeftijd. Daarnaast zit er in de jeugd genoeg talent op die plaats?
pi_128545399
Laten we wel wezen, de kans dat je bij het kopen van een keeper geld door 't toilet spoelt is wel enorm groot. We zitten potverdikkeme in Nederland, met gemiddeld de langste mensen en we kunnen geen 1m90+ keeper vinden die een bal klem kan vasthouden?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 3 juli 2013 @ 16:57:12 #156
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_128545473
Mulder heeft ons de laatste twee seizoenen steeds 10 tot 15 punten gekost. Met een goede keeper kan Feyenoord kampioen worden. Ik kan geen 5 slechtere keepers in de eredivisie opnoemen. Een ieder die niet ziet dat Mulder een slapjanus en een waardeloze keeper is die is echt blind of heeft oogkleppen op. Op de lijn kan Mulder wel wat maar dat is dan ook echt alles.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_128545521
Lamprou heeft imo veel talent, meer dan Mulder ook denk ik. Ook qua uitstraling vind ik Lamprou 10x meet uitstralen, alleen ondanks dat alles zie ik veel liever Mulder vanwege de lengte. Lamprou met een lengte van 1.90 had een fantastische keeper opgeleverd maar helaas ;(
  woensdag 3 juli 2013 @ 16:59:39 #158
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_128545562
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Lamprou heeft imo veel talent, meer dan Mulder ook denk ik. Ook qua uitstraling vind ik Lamprou 10x meet uitstralen, alleen ondanks dat alles zie ik veel liever Mulder vanwege de lengte. Lamprou met een lengte van 1.90 had een fantastische keeper opgeleverd maar helaas ;(
Wordt tijd dat Boy de Jong doorstroomt.
pi_128545632
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:59 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Wordt tijd dat Boy de Jong doorstroomt.
Idd, hoor ik veel goede verhalen over. Hopen dat ie een basisplek krijgt bij Excelsior.
pi_128545787
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:22 schreef Keltie het volgende:

[..]

Als ze hem een trampoline voor z'n verjaardag geven kan het nog wat worden :D
Staat dat expliciet in de regels eigenlijk, dat je geen trampoline in de doelmond mag ingraven? :Y)
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_128545862
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef yvette1982 het volgende:
Mulder heeft ons de laatste twee seizoenen steeds 10 tot 15 punten gekost. Met een goede keeper kan Feyenoord kampioen worden. Ik kan geen 5 slechtere keepers in de eredivisie opnoemen. Een ieder die niet ziet dat Mulder een slapjanus en een waardeloze keeper is die is echt blind of heeft oogkleppen op. Op de lijn kan Mulder wel wat maar dat is dan ook echt alles.
:') sourpuss :')

Muldert ^O^
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 3 juli 2013 @ 17:07:21 #162
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_128545909
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef yvette1982 het volgende:
Mulder heeft ons de laatste twee seizoenen steeds 10 tot 15 punten gekost.
Dat is makkelijk, de linie die voor Mulder staat heeft daar niets mee te schaften?
Zoals dat wijf van een De Vrij? Op de achterlijn van de bal af laten zetten, een ingooi snel aan de tegenstander gooien voordat je eigen defensieve linie goed staat enz enz...
pi_128546050
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef yvette1982 het volgende:
Mulder heeft ons de laatste twee seizoenen steeds 10 tot 15 punten gekost. Met een goede keeper kan Feyenoord kampioen worden. Ik kan geen 5 slechtere keepers in de eredivisie opnoemen. Een ieder die niet ziet dat Mulder een slapjanus en een waardeloze keeper is die is echt blind of heeft oogkleppen op. Op de lijn kan Mulder wel wat maar dat is dan ook echt alles.
Mens :') Mulder heeft de afgelopen twee jaar uitstekend gekeept.
pi_128546418
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 17:10 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Mens :') Mulder heeft de afgelopen twee jaar uitstekend gekeept.
Niet op reageren, is een vrouw he
* Verwijderd *
  woensdag 3 juli 2013 @ 17:19:31 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128546428
Het eerste seizoen van Koeman keepte Mulder op den duur echt uitstekend. Helaas heeft hij die stijgende lijn afgelopen seizoen niet altijd vast kunnen houden.

Moet nu wel echt die stappen gaan maken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128546473
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 17:19 schreef Caland het volgende:
Het eerste seizoen van Koeman keepte Mulder op den duur echt uitstekend. Helaas heeft hij die stijgende lijn afgelopen seizoen niet altijd vast kunnen houden.

Moet nu wel echt die stappen gaan maken.
Afgelopen jaar ook echt pech gehad met die blessure.
pi_128546521
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef yvette1982 het volgende:
Mulder heeft ons de laatste twee seizoenen steeds 10 tot 15 punten gekost. Met een goede keeper kan Feyenoord kampioen worden. Ik kan geen 5 slechtere keepers in de eredivisie opnoemen. Een ieder die niet ziet dat Mulder een slapjanus en een waardeloze keeper is die is echt blind of heeft oogkleppen op. Op de lijn kan Mulder wel wat maar dat is dan ook echt alles.
_O-

:')
  woensdag 3 juli 2013 @ 17:22:26 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128546557
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 17:20 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Afgelopen jaar ook echt pech gehad met die blessure.
Klopt.

Maar ik vind het gezeik op hem vaak echt heel overdreven. Ik zie wel degelijk verbetering en het blijft een ervaringsvak.

Maak vaak die vergelijking met Stekelenburg. Die heeft ook een jaar of 5 mogen blunderen. 1 leuk jaar en het was opeens de beste keeper van Nederland :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128546766
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 17:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Klopt.

Maar ik vind het gezeik op hem vaak echt heel overdreven. Ik zie wel degelijk verbetering en het blijft een ervaringsvak.

Maak vaak die vergelijking met Stekelenburg. Die heeft ook een jaar of 5 mogen blunderen. 1 leuk jaar en het was opeens de beste keeper van Nederland :')
Inderdaad. Maar voor veel mensen is het makkelijk om maar gewoon te kankeren op de keeper, zonder dat het zijn schuld is. Mulder is een prima keeper voor Feyenoord.
pi_128546844
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef yvette1982 het volgende:
Mulder heeft ons de laatste twee seizoenen steeds 10 tot 15 punten gekost. Met een goede keeper kan Feyenoord kampioen worden. Ik kan geen 5 slechtere keepers in de eredivisie opnoemen. Een ieder die niet ziet dat Mulder een slapjanus en een waardeloze keeper is die is echt blind of heeft oogkleppen op. Op de lijn kan Mulder wel wat maar dat is dan ook echt alles.
coutinho, luciano, pasveer, ten rouwelaar, meul :W

Ga maar terug naar de keuken ofzo, mulder als 1 van de meest dramatische keepers beordelen :')
PSN: Metal_Akilla
  woensdag 3 juli 2013 @ 17:35:11 #171
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_128547180
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 17:29 schreef Akilla het volgende:

[..]

coutinho, luciano, pasveer, ten rouwelaar, meul :W

Ga maar terug naar de keuken ofzo, mulder als 1 van de meest dramatische keepers beordelen :')
Ten Rouwelaar.. Maten van mij wilden dat Feijenoord die gozert zou gaan kopen :')
Heb ze na die wedstrijd maar in Rotterdam laten staan :')
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 17:46:39 #172
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_128547729
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef yvette1982 het volgende:
Mulder heeft ons de laatste twee seizoenen steeds 10 tot 15 punten gekost. Met een goede keeper kan Feyenoord kampioen worden. Ik kan geen 5 slechtere keepers in de eredivisie opnoemen. Een ieder die niet ziet dat Mulder een slapjanus en een waardeloze keeper is die is echt blind of heeft oogkleppen op. Op de lijn kan Mulder wel wat maar dat is dan ook echt alles.
Dat kan wel iets genuanceerder, maar een beste keepert is het inderdaad niet. Een alternatief zou ik zo 1,2,3 niet voor handen hebben. Laten staan dus en hopen dat ie boven zichzelf uitstijgt :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 3 juli 2013 @ 17:48:39 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128547820
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 17:35 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ten Rouwelaar.. Maten van mij wilden dat Feijenoord die gozert zou gaan kopen :')
Heb ze na die wedstrijd maar in Rotterdam laten staan :')
:D

Ten Rouwelaar is echt een hele matige keeper ja.

Paar jaar terug op X stond er een gozer bij elke uittrap van hem KANKERROOIEEEE, BASSIEEEEE etc. te schreeuwen. Die kreeg daarna mot met iemand die weer voor hem stond. Met, jawel, rood haar. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128547984
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 17:35 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ten Rouwelaar.. Maten van mij wilden dat Feijenoord die gozert zou gaan kopen :')
Heb ze na die wedstrijd maar in Rotterdam laten staan :')
Daar wordt je echt verdrietig van.. altijd maar schelden op spelers terwijl die zelf juist zoooveel fouten maakt en gewoon te onrustig is... maargoed..keeper zijn is gewoon heel lastig.. je krijgt altijd de schuld van alles, terwijl het bij de rest van het elftal begint..
PSN: Metal_Akilla
pi_128548195
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Lamprou heeft imo veel talent, meer dan Mulder ook denk ik. Ook qua uitstraling vind ik Lamprou 10x meet uitstralen, alleen ondanks dat alles zie ik veel liever Mulder vanwege de lengte. Lamprou met een lengte van 1.90 had een fantastische keeper opgeleverd maar helaas ;(
Uitstraling. :')

Zo'n onzin is dat hé, Valdés straalt zat uit en is een grabbelaar eerste klas. Tim Krul heeft de uitstraling van een postbode en is een zeer goede keeper.
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 18:03:02 #176
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_128548284
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:00 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Uitstraling. :')

Zo'n onzin is dat hé, Valdés straalt zat uit en is een grabbelaar eerste klas. Tim Krul heeft de uitstraling van een postbode en is een zeer goede keeper.
Als spits zou ik liever tegenover Mulder staan, met de uitstraling van een lantaarnpaal, dan dat ik een Peter Smeichel op me af zie stormen :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 3 juli 2013 @ 18:03:48 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128548329
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als spits zou ik liever tegenover Mulder staan, met de uitstraling van een lantaarnpaal, dan dat ik een Peter Smeichel op me af zie stormen :D
Ja ik zou als verdediger ook liever tegen Jack Tuyp staan dan Messi. Ik mis je punt een beetje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128548370
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja ik zou als verdediger ook liever tegen Jack Tuyp staan dan Messi. Ik mis je punt een beetje.
_O-
PSN: Metal_Akilla
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 18:10:04 #179
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_128548539
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja ik zou als verdediger ook liever tegen Jack Tuyp staan dan Messi. Ik mis je punt een beetje.
Ik vind dat anders, met name bij een corner is het fijn om een keeper te hebben die een beetje body heeft. Een keeper kan meer fysiek contact inbrengen tijdens een corner dan een veldspeler. Die worden zo afgefloten. Maar een keeper kan vaak een bodycheck uitvoeren als ie in de lucht springt om de bal tijdens de corner op te vangen.

Van een Muldertje, met alle respect, zou ik niet zo onder de indruk zijn.

Dat is mijn punt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_128548738
Nou Verhoeven dan maar halen!
pi_128549786
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik vind dat anders, met name bij een corner is het fijn om een keeper te hebben die een beetje body heeft. Een keeper kan meer fysiek contact inbrengen tijdens een corner dan een veldspeler. Die worden zo afgefloten. Maar een keeper kan vaak een bodycheck uitvoeren als ie in de lucht springt om de bal tijdens de corner op te vangen.

Van een Muldertje, met alle respect, zou ik niet zo onder de indruk zijn.

Dat is mijn punt.
Nee, maar Mulder komt bij jou ook tot je knieën.
pi_128549822
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 17:48 schreef Caland het volgende:

[..]

:D

Ten Rouwelaar is echt een hele matige keeper ja.

Paar jaar terug op X stond er een gozer bij elke uittrap van hem KANKERROOIEEEE, BASSIEEEEE etc. te schreeuwen. Die kreeg daarna mot met iemand die weer voor hem stond. Met, jawel, rood haar. _O-
_O-
pi_128549905
Anders maar Cassilias halen, die schijnt wel aardig te kunnen keepen
* Verwijderd *
pi_128550105
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:51 schreef zoekeenleven het volgende:
Anders maar Cassilias halen, die schijnt wel aardig te kunnen keepen
Gewoon Buffon.
pi_128550299
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 17:19 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Niet op reageren, is een vrouw he
Reageert hier ook alleen om 1 keer in de twee maanden iemand af te zeiken. :')
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_128550392
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 17:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Klopt.

Maar ik vind het gezeik op hem vaak echt heel overdreven. Ik zie wel degelijk verbetering en het blijft een ervaringsvak.

Maak vaak die vergelijking met Stekelenburg. Die heeft ook een jaar of 5 mogen blunderen. 1 leuk jaar en het was opeens de beste keeper van Nederland :')
Precies dit.
Vermeer is ook gewoon al 27,5.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_128550456
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:00 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Uitstraling. :')

Zo'n onzin is dat hé, Valdés straalt zat uit en is een grabbelaar eerste klas. Tim Krul heeft de uitstraling van een postbode en is een zeer goede keeper.
Aangepraat onzincomplex wat iedereen van elkaar nalult.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_128550539
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja ik zou als verdediger ook liever tegen Jack Tuyp staan dan Messi. Ik mis je punt een beetje.
_O_

Gelukkig heeft messi ook wel 1meter30 aan uberuitstraling :')
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:22:04 #189
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128551066
fnetwerk twitterde op woensdag 03-07-2013 om 19:10:09 Martins Indi is op zoek naar een vertrek en wil geen rugnummer. Koeman wil echter snel duidelijkheid http://t.co/9hKsT4cXiF #vi #feyenoord reageer retweet
pi_128553267
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:22 schreef Grifte het volgende:
fnetwerk twitterde op woensdag 03-07-2013 om 19:10:09 Martins Indi is op zoek naar een vertrek en wil geen rugnummer. Koeman wil echter snel duidelijkheid http://t.co/9hKsT4cXiF #vi #feyenoord reageer retweet
Geen rugnummer willen? :')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:22:03 #191
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_128553344
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:20 schreef Muto het volgende:

[..]

Geen rugnummer willen? :')
Moet ie maar niet bijtekenen tot 2016.
Niets is sterker dan dat ene woord...
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:24:36 #192
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_128553453
Bruno moet normaal doen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_128553596
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:22 schreef Siyara het volgende:

[..]

Moet ie maar niet bijtekenen tot 2016.
Het is meer dat ik het hele gebeuren van geen nummer willen niet snap.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:29:38 #194
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_128553677
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:28 schreef Muto het volgende:

[..]

Het is meer dat ik het hele gebeuren van geen nummer willen niet snap.
Hij wil gewoon geen back meer spelen schijnbaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_128553703
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bruno moet normaal doen.
:')

Feyenoord wil van hem af.
pi_128553792
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:28 schreef Muto het volgende:

[..]

Het is meer dat ik het hele gebeuren van geen nummer willen niet snap.
Kanjermongooltjes van Feyenoord Netwerk kunnen weer niks normaal doen. Die plaatsen een of ander kneuzerig tweetje, terwijl ze niet alles melden. In VI staat dat Bruno heeft gezegd dat Feyenoord hem net zo goed geen rugnummer kan geven, als ze hem toch per se willen verkopen. Dat Feyenoord Netwerk doet nu net alsof BMI een breuk aan het forceren is, wat niet zo is.
pi_128553812
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:29 schreef Siyara het volgende:

[..]

Hij wil gewoon geen back meer spelen schijnbaar.
Hij weet ook wel dat Feyenoord hem wil verkopen. Nu gebruikt hij dit als soort van drukmiddel, wat de transferprijs niet ten goede komt.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_128553835
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:32 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Kanjermongooltjes van Feyenoord Netwerk kunnen weer niks normaal doen. Die plaatsen een of ander kneuzerig tweetje, terwijl ze niet alles melden. In VI staat dat Bruno heeft gezegd dat Feyenoord hem net zo goed geen rugnummer kan geven, als ze hem toch per se willen verkopen. Dat Feyenoord Netwerk doet nu net alsof BMI een breuk aan het forceren is, wat niet zo is.
Ah zo.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_128554037
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:51 schreef zoekeenleven het volgende:
Anders maar Cassilias halen, die schijnt wel aardig te kunnen keepen
goede plan

gr gr
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:39:11 #200
378934 Anosmos
Vormloze klont
pi_128554148
Ik ben echt één van de weinigen die Mulder echt gewoon goed vindt, of niet? Tuurlijk, hij heeft een heel erg kleine kin, maar verder toch wel prima. Heeft ons volgens mij niet echt veel punten gekost.
Maar die Boy, hoe's die zich aan 't ontwikkelen?
Er zat WEL genoeg koriander in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')