Als ze hem een trampoline voor z'n verjaardag geven kan het nog wat wordenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:20 schreef tjoptjop het volgende:
Lamprou is wel een baas ja, jammer dat ie niet kan keepen
Als je nu je geld in een keepert stopt ben je als vereniging niet wijs.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:39 schreef yvette1982 het volgende:
Hij komt gewoon tekort, net als Mulder.
Ik snap niet dat van Geel naar een buitenspeler en spits zoekt terwijl de meeste winst valt te behalen bij een goede keeper.
Wordt tijd dat Boy de Jong doorstroomt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Lamprou heeft imo veel talent, meer dan Mulder ook denk ik. Ook qua uitstraling vind ik Lamprou 10x meet uitstralen, alleen ondanks dat alles zie ik veel liever Mulder vanwege de lengte. Lamprou met een lengte van 1.90 had een fantastische keeper opgeleverd maar helaas
Idd, hoor ik veel goede verhalen over. Hopen dat ie een basisplek krijgt bij Excelsior.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:59 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Boy de Jong doorstroomt.
Staat dat expliciet in de regels eigenlijk, dat je geen trampoline in de doelmond mag ingraven?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als ze hem een trampoline voor z'n verjaardag geven kan het nog wat worden
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef yvette1982 het volgende:
Mulder heeft ons de laatste twee seizoenen steeds 10 tot 15 punten gekost. Met een goede keeper kan Feyenoord kampioen worden. Ik kan geen 5 slechtere keepers in de eredivisie opnoemen. Een ieder die niet ziet dat Mulder een slapjanus en een waardeloze keeper is die is echt blind of heeft oogkleppen op. Op de lijn kan Mulder wel wat maar dat is dan ook echt alles.
Dat is makkelijk, de linie die voor Mulder staat heeft daar niets mee te schaften?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef yvette1982 het volgende:
Mulder heeft ons de laatste twee seizoenen steeds 10 tot 15 punten gekost.
Mensquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef yvette1982 het volgende:
Mulder heeft ons de laatste twee seizoenen steeds 10 tot 15 punten gekost. Met een goede keeper kan Feyenoord kampioen worden. Ik kan geen 5 slechtere keepers in de eredivisie opnoemen. Een ieder die niet ziet dat Mulder een slapjanus en een waardeloze keeper is die is echt blind of heeft oogkleppen op. Op de lijn kan Mulder wel wat maar dat is dan ook echt alles.
Niet op reageren, is een vrouw hequote:Op woensdag 3 juli 2013 17:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
MensMulder heeft de afgelopen twee jaar uitstekend gekeept.
Afgelopen jaar ook echt pech gehad met die blessure.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:19 schreef Caland het volgende:
Het eerste seizoen van Koeman keepte Mulder op den duur echt uitstekend. Helaas heeft hij die stijgende lijn afgelopen seizoen niet altijd vast kunnen houden.
Moet nu wel echt die stappen gaan maken.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef yvette1982 het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Afgelopen jaar ook echt pech gehad met die blessure.
Inderdaad. Maar voor veel mensen is het makkelijk om maar gewoon te kankeren op de keeper, zonder dat het zijn schuld is. Mulder is een prima keeper voor Feyenoord.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik vind het gezeik op hem vaak echt heel overdreven. Ik zie wel degelijk verbetering en het blijft een ervaringsvak.
Maak vaak die vergelijking met Stekelenburg. Die heeft ook een jaar of 5 mogen blunderen. 1 leuk jaar en het was opeens de beste keeper van Nederland
coutinho, luciano, pasveer, ten rouwelaar, meulquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef yvette1982 het volgende:
Ten Rouwelaar.. Maten van mij wilden dat Feijenoord die gozert zou gaan kopenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:29 schreef Akilla het volgende:
[..]
coutinho, luciano, pasveer, ten rouwelaar, meul![]()
Ga maar terug naar de keuken ofzo, mulder als 1 van de meest dramatische keepers beordelen
Dat kan wel iets genuanceerder, maar een beste keepert is het inderdaad niet. Een alternatief zou ik zo 1,2,3 niet voor handen hebben. Laten staan dus en hopen dat ie boven zichzelf uitstijgtquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef yvette1982 het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ten Rouwelaar.. Maten van mij wilden dat Feijenoord die gozert zou gaan kopen
Heb ze na die wedstrijd maar in Rotterdam laten staan
Daar wordt je echt verdrietig van.. altijd maar schelden op spelers terwijl die zelf juist zoooveel fouten maakt en gewoon te onrustig is... maargoed..keeper zijn is gewoon heel lastig.. je krijgt altijd de schuld van alles, terwijl het bij de rest van het elftal begint..quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ten Rouwelaar.. Maten van mij wilden dat Feijenoord die gozert zou gaan kopen
Heb ze na die wedstrijd maar in Rotterdam laten staan
Uitstraling.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Lamprou heeft imo veel talent, meer dan Mulder ook denk ik. Ook qua uitstraling vind ik Lamprou 10x meet uitstralen, alleen ondanks dat alles zie ik veel liever Mulder vanwege de lengte. Lamprou met een lengte van 1.90 had een fantastische keeper opgeleverd maar helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |