Als spits zou ik liever tegenover Mulder staan, met de uitstraling van een lantaarnpaal, dan dat ik een Peter Smeichel op me af zie stormenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Uitstraling.
Zo'n onzin is dat hé, Valdés straalt zat uit en is een grabbelaar eerste klas. Tim Krul heeft de uitstraling van een postbode en is een zeer goede keeper.
Ja ik zou als verdediger ook liever tegen Jack Tuyp staan dan Messi. Ik mis je punt een beetje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als spits zou ik liever tegenover Mulder staan, met de uitstraling van een lantaarnpaal, dan dat ik een Peter Smeichel op me af zie stormen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zou als verdediger ook liever tegen Jack Tuyp staan dan Messi. Ik mis je punt een beetje.
Ik vind dat anders, met name bij een corner is het fijn om een keeper te hebben die een beetje body heeft. Een keeper kan meer fysiek contact inbrengen tijdens een corner dan een veldspeler. Die worden zo afgefloten. Maar een keeper kan vaak een bodycheck uitvoeren als ie in de lucht springt om de bal tijdens de corner op te vangen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zou als verdediger ook liever tegen Jack Tuyp staan dan Messi. Ik mis je punt een beetje.
Nee, maar Mulder komt bij jou ook tot je knieën.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dat anders, met name bij een corner is het fijn om een keeper te hebben die een beetje body heeft. Een keeper kan meer fysiek contact inbrengen tijdens een corner dan een veldspeler. Die worden zo afgefloten. Maar een keeper kan vaak een bodycheck uitvoeren als ie in de lucht springt om de bal tijdens de corner op te vangen.
Van een Muldertje, met alle respect, zou ik niet zo onder de indruk zijn.
Dat is mijn punt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ten Rouwelaar is echt een hele matige keeper ja.
Paar jaar terug op X stond er een gozer bij elke uittrap van hem KANKERROOIEEEE, BASSIEEEEE etc. te schreeuwen. Die kreeg daarna mot met iemand die weer voor hem stond. Met, jawel, rood haar.
Gewoon Buffon.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:51 schreef zoekeenleven het volgende:
Anders maar Cassilias halen, die schijnt wel aardig te kunnen keepen
Reageert hier ook alleen om 1 keer in de twee maanden iemand af te zeiken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Niet op reageren, is een vrouw he
Precies dit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik vind het gezeik op hem vaak echt heel overdreven. Ik zie wel degelijk verbetering en het blijft een ervaringsvak.
Maak vaak die vergelijking met Stekelenburg. Die heeft ook een jaar of 5 mogen blunderen. 1 leuk jaar en het was opeens de beste keeper van Nederland
Aangepraat onzincomplex wat iedereen van elkaar nalult.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Uitstraling.
Zo'n onzin is dat hé, Valdés straalt zat uit en is een grabbelaar eerste klas. Tim Krul heeft de uitstraling van een postbode en is een zeer goede keeper.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
twitter:fnetwerk twitterde op woensdag 03-07-2013 om 19:10:09Martins Indi is op zoek naar een vertrek en wil geen rugnummer. Koeman wil echter snel duidelijkheid http://t.co/9hKsT4cXiF #vi #feyenoord reageer retweet
Geen rugnummer willen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:22 schreef Grifte het volgende:
twitter:fnetwerk twitterde op woensdag 03-07-2013 om 19:10:09Martins Indi is op zoek naar een vertrek en wil geen rugnummer. Koeman wil echter snel duidelijkheid http://t.co/9hKsT4cXiF #vi #feyenoord reageer retweet
Het is meer dat ik het hele gebeuren van geen nummer willen niet snap.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:22 schreef Siyara het volgende:
[..]
Moet ie maar niet bijtekenen tot 2016.
Hij wil gewoon geen back meer spelen schijnbaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het hele gebeuren van geen nummer willen niet snap.
Kanjermongooltjes van Feyenoord Netwerk kunnen weer niks normaal doen. Die plaatsen een of ander kneuzerig tweetje, terwijl ze niet alles melden. In VI staat dat Bruno heeft gezegd dat Feyenoord hem net zo goed geen rugnummer kan geven, als ze hem toch per se willen verkopen. Dat Feyenoord Netwerk doet nu net alsof BMI een breuk aan het forceren is, wat niet zo is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het hele gebeuren van geen nummer willen niet snap.
Hij weet ook wel dat Feyenoord hem wil verkopen. Nu gebruikt hij dit als soort van drukmiddel, wat de transferprijs niet ten goede komt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:29 schreef Siyara het volgende:
[..]
Hij wil gewoon geen back meer spelen schijnbaar.
Ah zo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kanjermongooltjes van Feyenoord Netwerk kunnen weer niks normaal doen. Die plaatsen een of ander kneuzerig tweetje, terwijl ze niet alles melden. In VI staat dat Bruno heeft gezegd dat Feyenoord hem net zo goed geen rugnummer kan geven, als ze hem toch per se willen verkopen. Dat Feyenoord Netwerk doet nu net alsof BMI een breuk aan het forceren is, wat niet zo is.
goede planquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:51 schreef zoekeenleven het volgende:
Anders maar Cassilias halen, die schijnt wel aardig te kunnen keepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |