abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128557223
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Niet teveel vragen hier dan krijg je gelijk de sadface.
Jij en Rens toevallig wel ja, aangezien jullie op vrij reguliere basis onzin uitkramen op dit forum.
pi_128557229
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Geen flauw idee van details.

Wel gezien dat hij wat stadionverbodjes aan z'n broek heeft gehad, maar dat krijg je tegenwoordig al als je een boer laat, geen nette schoenen draagt, de scheidsrechter 'vervelend' noemt of zegt dat je zo van De Kuip houdt.
:D
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:45:28 #228
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_128557329
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Jij en Rens toevallig wel ja, aangezien jullie op vrij reguliere basis onzin uitkramen op dit forum.
Wat lul jij man?
AFCA!
pi_128557401
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:45 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Wat lul jij man?
Lees je eigen posts van het afgelopen jaar eens na en kijk hoeveel kutposts erbij staan. Maar toegegeven, je kraamt bij lange na niet zulke onzin als Elan a.k.a. Loekie uit.
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:47:31 #230
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_128557447
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
Wie is Rooie Marck?
Fanatieke en blijkbaar 'bekende' supporter die een week voor de eerste training te horen kreeg dat hij nog maar een paar weken te leven had. Daarom was er voor hem een eerbetoon tijdens de eerste training.

Ik ben inmiddels overleden.
pi_128557461
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:45 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Wat lul jij man?
Sjaak is arrogant mannetje.
blablablabla
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:47:47 #232
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_128557462
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:46 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Lees je eigen posts van het afgelopen jaar eens na en kijk hoeveel kutposts erbij staan. Maar toegegeven, je kraamt bij lange na niet zulke onzin als Elan a.k.a. Loekie uit.
Ik dacht juist dat ik weer post van hoge kwaliteit had. :')
AFCA!
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:52:58 #233
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_128557714
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Sjaak is arrogant mannetje.
Sjaak heeft gewoon gelijk.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_128557782
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Sjaak is arrogant mannetje.
Stimmt.
  woensdag 3 juli 2013 @ 22:19:04 #235
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_128559135
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:42 schreef Tomasso het volgende:

[..]

En toen moesten ze 193402 km teruglopen naar Brabonesië, bwhehe.
Gelderland :')
pi_128559654
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_128559670
Er is maar een echte Sjaak _O_
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_128561028
Kampioen in Eindhoven dit jaar haha dan moeten ze die schaal daar ook maar gelijk uitreiken :7 ,
blablablabla
  woensdag 3 juli 2013 @ 22:58:44 #239
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128561292
Koeman met Ajax-band om, moet kunnen toch.

Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128561501
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 22:58 schreef TC03 het volgende:
Koeman met Ajax-band om, moet kunnen toch.

[ afbeelding ]
Waarom denk je dat hij coach was ipv speler?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_128561578
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 22:58 schreef TC03 het volgende:
Koeman met Ajax-band om, moet kunnen toch.

[ afbeelding ]
Die Sjaak Swart ziet er ook uit alsof hij net vergast is.
blablablabla
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 23:05:46 #242
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_128561675
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Die Sjaak Swart ziet er ook uit alsof hij net vergast is.
Tja, het is en blijft een jood hé.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_128561766
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Tja, het is en blijft een jood hé.
Klopt maar mr Ajax was bijna een Feyenoorder geweest.
Wel mooi gebaar van Koeman.
blablablabla
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 23:10:32 #244
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_128561952
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Klopt maar mr Ajax was bijna een Feyenoorder geweest.
Wel mooi gebaar van Koeman.
Bijna is gelukkig niet helemaal :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_128562574
Nog steeds geen nieuws dus... :O

O, Bojan tekent volgens Spaanse media binnenkort bij Betis, zo, hebben we dat ook weer gehad :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 3 juli 2013 @ 23:23:27 #246
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_128562653
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 22:58 schreef TC03 het volgende:
Koeman met Ajax-band om, moet kunnen toch.

[ afbeelding ]
sjakie krijgt stijve tepels van koeman
  woensdag 3 juli 2013 @ 23:24:04 #247
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_128562688
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:21 schreef ace_eleven het volgende:
Nog steeds geen nieuws dus... :O

O, Bojan tekent volgens Spaanse media binnenkort bij Betis, zo, hebben we dat ook weer gehad :P
Heb liever Miyaichi
pi_128562924
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:24 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Heb liever Miyaichi
Ik zag Bojan niet zo snel komen, maar zou hem en Assaidi allebei liever hebben dan Miyaichi. Ik denk dat die twee namelijk allebei wel doelgerichter zijn, en ik denk dat het daar nog wel eens wat tekort schiet bij ons :)

Maar Miyaichi zou ik ook wel een welkome versterking vinden hoor, daar niet van ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 3 juli 2013 @ 23:29:32 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128562960
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:23 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

sjakie krijgt stijve tepels van koeman
Nee dat is zijn stoma.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128562981
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee dat is zijn stoma.
_O-
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')