Jij en Rens toevallig wel ja, aangezien jullie op vrij reguliere basis onzin uitkramen op dit forum.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet teveel vragen hier dan krijg je gelijk de sadface.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Geen flauw idee van details.
Wel gezien dat hij wat stadionverbodjes aan z'n broek heeft gehad, maar dat krijg je tegenwoordig al als je een boer laat, geen nette schoenen draagt, de scheidsrechter 'vervelend' noemt of zegt dat je zo van De Kuip houdt.
Wat lul jij man?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij en Rens toevallig wel ja, aangezien jullie op vrij reguliere basis onzin uitkramen op dit forum.
Lees je eigen posts van het afgelopen jaar eens na en kijk hoeveel kutposts erbij staan. Maar toegegeven, je kraamt bij lange na niet zulke onzin als Elan a.k.a. Loekie uit.quote:
Ik dacht juist dat ik weer post van hoge kwaliteit had.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lees je eigen posts van het afgelopen jaar eens na en kijk hoeveel kutposts erbij staan. Maar toegegeven, je kraamt bij lange na niet zulke onzin als Elan a.k.a. Loekie uit.
Gelderlandquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En toen moesten ze 193402 km teruglopen naar Brabonesië, bwhehe.
Waarom denk je dat hij coach was ipv speler?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:58 schreef TC03 het volgende:
Koeman met Ajax-band om, moet kunnen toch.
[ afbeelding ]
Die Sjaak Swart ziet er ook uit alsof hij net vergast is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:58 schreef TC03 het volgende:
Koeman met Ajax-band om, moet kunnen toch.
[ afbeelding ]
Tja, het is en blijft een jood hé.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Sjaak Swart ziet er ook uit alsof hij net vergast is.
Bijna is gelukkig niet helemaalquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt maar mr Ajax was bijna een Feyenoorder geweest.
Wel mooi gebaar van Koeman.
sjakie krijgt stijve tepels van koemanquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:58 schreef TC03 het volgende:
Koeman met Ajax-band om, moet kunnen toch.
[ afbeelding ]
Heb liever Miyaichiquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:21 schreef ace_eleven het volgende:
Nog steeds geen nieuws dus...![]()
O, Bojan tekent volgens Spaanse media binnenkort bij Betis, zo, hebben we dat ook weer gehad
Ik zag Bojan niet zo snel komen, maar zou hem en Assaidi allebei liever hebben dan Miyaichi. Ik denk dat die twee namelijk allebei wel doelgerichter zijn, en ik denk dat het daar nog wel eens wat tekort schiet bij onsquote:
Nee dat is zijn stoma.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
sjakie krijgt stijve tepels van koeman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |