SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.
Het is een zwaar bestaanquote:
Jij ook alquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb weleens slechte ervaringen met nederlanders gehad
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:14 schreef skivlugt het volgende:
heb 10 jaar lang in oostenrijk gewoond en vanuit daar gereist door Europa elke wedstrijd waar bulgaren bij waren, waren er of ski's gestolen of busjes etc
Ligt ook aan het tijdstip van afrijden vaak. Vin moet het eigenlijk gewoon even proberen, niet geschoten is altijd mis hequote:
Je weet tochquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
Elke Bulgaar is een dief, skimmer, moordenaar, mensenhandelaar, drugsdealer en oplichter
Ben er niet voor niets naar toe verhuisd. lekker tussen al dat duivelsgebroed!quote:
Jouw rijbewijs was van papier? Of had je al een pasje?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb zelfs het idee dat ik die dezelfde of de volgende dag al had?!?!?!!?
zullen dat ook gewoon mensen zijn dan denk je?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:19 schreef skivlugt het volgende:
nederlanders kunnen het net zo goed hoor daar niet van
Nu heb jij dat ding al langer dan mij maar ik moest wel 5 werkdagen wachten, echter was het vrij rustig met de aanvragen in maart dat ik een dag eerder gebeld werd dat ik em op kon halenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb zelfs het idee dat ik die dezelfde of de volgende dag al had?!?!?!!?
mijn eerste was nog zo'n mooi roze papiertjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw rijbewijs was van papier? Of had je al een pasje?
verwacht het welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
zullen dat ook gewoon mensen zijn dan denk je?
Ja, die kon je direct ophalen. Dat pasje moet je 5 werkdagen op wachten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
mijn eerste was nog zo'n mooi roze papiertje
je kon kiezen tussen spoed of niet net als bij een paspoort toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu heb jij dat ding al langer dan mij maar ik moest wel 5 werkdagen wachten, echter was het vrij rustig met de aanvragen in maart dat ik een dag eerder gebeld werd dat ik em op kon halen
overigens heb je in Bulgarije wel een gedeelte van de bevolking wat tuig is. Gaat om ongeveer 8%. De zigeunersquote:
Spoed betaal je iets van 30 euro extra voor en dan heb je 1 dag winstquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
je kon kiezen tussen spoed of niet net als bij een paspoort toch?
mijn geheugen
de andere 92% zijn skimmers, dat noemen we hier ook tuigquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:25 schreef Dven het volgende:
[..]
overigens heb je in Bulgarije wel een gedeelte van de bevolking wat tuig is. Gaat om ongeveer 8%. De zigeunersMaar die lijken geenzins op Bulgaren.
is het waardquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spoed betaal je iets van 30 euro extra voor en dan heb je 1 dag winst![]()
Slaat ook nergens op
Ik had mazzel. Op woensdagochtend aangevraagd en op vrijdag kon ik hem al ophalenquote:
toen had ik al een boete op zakquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had mazzel. Op woensdagochtend aangevraagd en op vrijdag kon ik hem al ophalen
quote:
Nee. Mannen skimmen. Vrouwen neuken voor geld.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
de andere 92% zijn skimmers, dat noemen we hier ook tuig
vreemd, kreeg thuis een andere reactiequote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat een heerlijk ding ben je ook he
Logisch! Ik zou ook anders reageren als het om mijn zoon zou gaanquote:
goede reden om te skimmen jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Mannen skimmen. Vrouwen neuken voor geld.
met haar autoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch! Ik zou ook anders reageren als het om mijn zoon zou gaan
Ach je reed hem iig niet in puin.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach je reed hem iig niet in puin.
Toch?
Hij is verdacht stil opeensquote:
Das vroeg. Ik heb een klein beetje een kater van gisterquote:
Relaxed toch.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:46 schreef skivlugt het volgende:
nog maar een dikke 6 uur en het is weer tijd om naar huis te gaan
fixedquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:46 schreef skivlugt het volgende:
nog maar een dikke 6 uur en het is weer tijd om naar huis te gaan weekend
Nog maar 3 uurtjes en het is weekendquote:
Ik heb nooit een katerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das vroeg. Ik heb een klein beetje een kater van gister
nee die niet stuk gemaaktquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach je reed hem iig niet in puin.
Toch?
Wel een andere auto van haar?quote:
baas boven baasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog maar 3 uurtjes en het is weekend
Dat siert jequote:
Relaxed. Ik ook niet. Wel twee poezen!quote:
Fijne dag chickquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben weg. Fijne dag schatjes en gespuis![]()
Was ik dat ook maar.quote:
je weet dat we in NL wonen hequote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
ach onze zonnige dagen komen vast nog wel
heel mijn afdeling (werk) heeft er last van (ik gelukkig niet)quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
Witte...pfffrrrt.... pluisjes....pfff OVERAL
Dat wordt met een mondkapje hardlopen![]()
minder. waar heb je last van?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:15 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Was het maar z'on feest, was vanochtend in alle vroegte al bij de fysio
Neger, alsjeblieftquote:
Van binnen welquote:
Wattan is toch logisch. Lekker vrij zijnquote:
Je "kent" mequote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das raar
Hoe is het? Fijn weekend gehad?
Ik word jaloers ja? Sssstquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wattan is toch logisch. Lekker vrij zijn
Hihi ja een beetje maar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je "kent" me
Ja goed hoor, alleen 3 korte nachten op een rij, dus beetje moe
En jaaaaa, het was tofjes ende gezellig
En hoe is t met jou?
Ach troost je. Ik zit hier af te wassen, schoon te maken, stoffen, kleding op te ruimen, koken, twee katten aandacht te geven terwijl de een vindt dat ik niet weg mag en mijn voet paktquote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach troost je. Ik zit hier af te wassen, schoon te maken, stoffen, kleding op te ruimen, koken, twee katten aandacht te geven terwijl de een vindt dat ik niet weg mag en mijn voet pakt
Zeker welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihi ja een beetje maar.
TOf weekend gehad dus.
Ook beetje moe maar verder wel weer goed![]()
alle dingen die wij straks na het werk nog moeten doen bedoel je dusquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach troost je. Ik zit hier af te wassen, schoon te maken, stoffen, kleding op te ruimen, koken, twee katten aandacht te geven terwijl de een vindt dat ik niet weg mag en mijn voet pakt
doing my best yes.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Tres cute
Wil best ruilen hoor btw.. Echt geen zin om zo weg te gaan, huuuuu
/dagboek van een narcistische zolderkamerautist :$
[..]
Zeker wel![]()
En mooi zo, let's keep it that way![]()
Hahaha dat geloof ik nooit. Ik ben hier zoveel tijd aan kwijtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
alle dingen die wij straks na het werk nog moeten doen bedoel je dus
hoezo geloof je dat niet?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha dat geloof ik nooit. Ik ben hier zoveel tijd aan kwijten ik kook en bak ook he.
Ja maar ja maar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
hoezo geloof je dat niet?
oke het afwassen doet mijn machine en de katten heb ik niet.
Maar al het andere is hier toch echt mijn pakkie an
flink zitten feesten?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je "kent" me
Ja goed hoor, alleen 3 korte nachten op een rij, dus beetje moe
En jaaaaa, het was tofjes ende gezellig
En hoe is t met jou?
ik ga niet dagelijks mijn douche, wc en kookding aanpakken.... Ben practisch de enige die het gebruikt en maak er nooit een zooitje vanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.
Haha nee ok het huishouden moet altijd gebeuren indd. Maar ik ruim echt elke dag grondig op. Dus douche, wc, kookding. En dan heb ik nog de tuinja! Ja! Dus ik heb het ook druk!
Fuck yeah, partyhardyquote:
Wel, een birthdaysuitquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ikhebweleenpakkiean!
jij hebt geen pakkie an!
nicequote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ikhebweleenpakkiean!
jij hebt geen pakkie an!
Ik ookquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
niceik heb aankomend weekend eindelijk weer eens een party
gezien je emoticons heb je er of niet veel zin in of het is een onzin feestquote:
Nou zin ja... maar compleet uit mijn dak neequote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
gezien je emoticons heb je er of niet veel zin in of het is een onzin feest
En zo hoort dat #yolo #swag jwzquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
niceik heb aankomend weekend eindelijk weer eens een party
aah op die manier lekker de hele dag druk met alle kidsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou zin ja... maar compleet uit mijn dak nee
(verjaardag van de jongens)
quote:
pak je de bus?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:14 schreef Dqod het volgende:
Mwehehehehe
Ffffuuuu, nog een kwartiertje.. IK WIL NIET FIETSEN
Dan moet ik alsnog 10 min fietsen, hoezee voor het wonen in the middle of fucking nowherequote:
Nou 2 kids hoor... het is vermoeiender om de taart te makenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah op die manier lekker de hele dag druk met alle kids
leuk maar vermoeiend
waar woon je dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet ik alsnog 10 min fietsen, hoezee voor het wonen in the middle of fucking nowhere
oow oke valt nog mee dan maar wel gezelligquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou 2 kids hoor... het is vermoeiender om de taart te maken
partijtje jongste afgelopen vrijdag gehad
partijtje oudste a.s. vrijdag
zaterdag familie en dan is het weer klaar
K is gister 5 geworden en S wordt volgende week dinsdag 9quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
waar woon je dan als ik vragen mag?
[..]
oow oke valt nog mee dan maar wel gezellig
hoe oud zijnde beide boys nu?
aah oke tofquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
K is gister 5 geworden en S wordt volgende week dinsdag 9
Ja nog even en dan zijn ze het huis uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nog even en dan zijn ze het huis uitwhehehe wacht maar tot ze de leeftijd hebben dat ze gaan stappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Daar wil ik het nog NIET over hebbenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe wacht maar tot ze de leeftijd hebben dat ze gaan stappen
en voor welk team issie?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar wil ik het nog NIET over hebben
Ik moet eerst nog met de oudste naar het voetbalstadion. Dat vind ik al erg genoeg
whehehee op zijn tijd vind ie vast wel een team wattie echt goed vindquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat verschilt nog wel eens... Az of Ajax...
Nou zolang het daar bij blijft![]()
Och hij is de laatste tijd niet eens zo met voetbal bezig eigenlijk dus ik zie welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehee op zijn tijd vind ie vast wel een team wattie echt goed vind
bij mij op school was toen de strijd tussen ajax en feyenoord aan de gang
gelijk heb jequote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Och hij is de laatste tijd niet eens zo met voetbal bezig eigenlijk dus ik zie wel
hatelijk?quote:
Bekende uitspraak van een zekere Claus: Hartelijk bedankt voor die bloemen.quote:
oow op die manierquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bekende uitspraak van een zekere Claus: Hartelijk bedankt voor die bloemen.Hartelijk klinkt als hatelijk
Zondag was een kennis jarig en die heb ik hatelijk gecondoleerd met zijn 29ste verjaardagquote:
whehehequote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zondag was een kennis jarig en die heb ik hatelijk gecondoleerd met zijn 29ste verjaardag
Hij kan dat wel waarderenquote:
ik weet precies wie je bedoeltquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij kan dat wel waarderenhij is ook groot fan van een zekere kunstschilder die tevens politicus en schrijver was
heeyquote:
Weekendquote:
Heujquote:
Jij wel jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weekend![]()
Wachten op het eten. Hopelijk komt mijn bestelling snel en dan straks ff een rondje waggelen door het park
gefeliciteerd met je scheurbewijsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heuj
[..]
Jij wel ja
Wat heb je besteld?
Speelgoedquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heuj
[..]
Jij wel ja
Wat heb je besteld?
quote:
Deze post mist de foto'squote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ikhebweleenpakkiean!
jij hebt geen pakkie an!
Heheheheh voor de kinderen of voor jezelf?quote:
Ik heb wel foto's van Rival in pak gezienquote:
Halloooo giev!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's van Rival in pak gezien
Maar er kan nog meer bij![]()
Jij hebt hem toch ook op FB?quote:
Ik heb tegenwoordig zo'n eng ding genaamd "sociaal leven"quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:27 schreef Tamashii het volgende:
Waarom is het hier de laatste tijd zo rustig?!
Zeg niet zulke rare dingen johquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig zo'n eng ding genaamd "sociaal leven"
Ik hoorde van dqod dat jij sterke whiskey drinkt!quote:
Ik heb ook een kei goed sociaal leven alleen heb ik altijd een momentje voor FOK!quote:
Oh dat dacht ikquote:
Sorryquote:
Whiskey heeft altijd een hoog alcoholpercentagequote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik hoorde van dqod dat jij sterke whiskey drinkt!alleen malt?
Verslaafdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb ook een kei goed sociaal leven alleen heb ik altijd een momentje voor FOK!
Ik ben na mijn sociale leven meestal te brak om voor mijn pc te gaan zittenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb ook een kei goed sociaal leven alleen heb ik altijd een momentje voor FOK!
Dat laatste. Chapeau!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whiskey heeft altijd een hoog alcoholpercentage![]()
Ik drink single malts ja
Mezelfquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heheheheh voor de kinderen of voor jezelf?
You go girlquote:
depends wat ik te doen heb op werk en of ik achter de juiste pc zit daarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gamenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:38 schreef Giertje het volgende:
als ik straks gta 5 binnen heb en ps 4 hier heb staan dan is het wel gebeurd met mijn social life
oow ja afgelopen weekend ook flink gedaan was dubbel xp weekend met black ops 2quote:
Liegen tegen je moeder!!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ja afgelopen weekend ook flink gedaan was dubbel xp weekend met black ops 2
heb er 22 uur in totaal over gedaan om presige te worden
mijn moeder die las dat
zegt ze zo van dat heb je toch niet in een keer gespeeld he zolang
ik zeg zo van neee natuurlijk niet
zegt ze van ik zie je er kalm voor aan om dat te doen
whahahaha dat doe ik niet tegen mijn moederquote:
Dus je hebt niet 22 uur non-stop zitten gamen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahaha dat doe ik niet tegen mijn moeder
maar vond het wel grappig dat ze dat dacht
neee laatste keer dat ik echt 13 uur achter elkaar heb zitten spelen was met AC 3quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je hebt niet 22 uur non-stop zitten gamen?
Ik heb besloten dat ik as maand of die maand erop een burlesque-achtig korset/jurkje ga kopenquote:
dat isquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik as maand of die maand erop een burlesque-achtig korset/jurkje ga kopen![]()
Zo verliefd op dat ding
Hij is zo mooi!! En maar 60 euroquote:
dat is niet duur corsetten zijn normaliter schijtensduurquote:
Die paarse op mijn fb was ook maar 37,50!!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is niet duur corsetten zijn normaliter schijtensduur
dat is ook speelgoed voor een anderquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik as maand of die maand erop een burlesque-achtig korset/jurkje ga kopen![]()
Zo verliefd op dat ding
Een geheel logische reactie jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:49 schreef Dven het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Snaar van gitaar gebroken.
En de winkel die is dicht.
Dus ik ga maar naar de kroeg
oef dat die winkel nog bestaatquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die paarse op mijn fb was ook maar 37,50!!
Black widow in Rotterdam is
Inmiddels staat de eigenaar zelf in de winkel, al zn personeel is weg (bezuinigen), geen naaisters meer aanwezigquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
oef dat die winkel nog bestaat
ben er heeeeeel lang geleden wel eens geweest
Picsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja ik moet mijn corset nog verkopuh.....
Moet iets doen om mezelf te vermaken. Daarbij is het Spaanse reismeisje er vanavond waarschijnlijk weerquote:
aah oke gaafquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inmiddels staat de eigenaar zelf in de winkel, al zn personeel is weg (bezuinigen), geen naaisters meer aanwezigmaar hij gaat door!!
ik ook en duvel en ouzoquote:
Ja, was ik ook wel blij omquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke gaaf
[..]
ik ook en duvel en ouzo
ben je wel eens in amsterdam bij diablow geweest?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, was ik ook wel blij om![]()
Heerlijke zaak vind ik het!
Neequote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben je wel eens in amsterdam bij diablow geweest?
daar verkopen ze ook zulke kleding
Omdat ik graag foto's van jou in sexy corset ziequote:
uhm zover ik weet ga je van het station richting de damquote:
Dat is een uitleg waar ik iets aan hebquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhm zover ik weet ga je van het station richting de dam
dan links langs een elfjeswinkel en dan zit ie in een van de zijstraten rechts
mja ik weet niet hoe die straat heet ><quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is een uitleg waar ik iets aan heb
Ik ga wel een keer googlen!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik weet niet hoe die straat heet ><
ben er al jaren niet meer geweest
doe dat ze verkopen daar wel veel toendertijd ging daar bijna iedere gothic wel heenquote:
zo sexy is dat niet hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik graag foto's van jou in sexy corset zie
Jij bent wel sexy!!quote:
Dat boeit niet!!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Okeik heb alleen nog een oude foto
+1quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik graag foto's van jou in sexy corset zie
Ja maar het corset pas ik niet meer dus het is 1 een oude foto. en 2 met een paar kilo's meerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat boeit niet!!
Je moet niet zo nega over jezelf doen verdorie
Maar maar maar ik vind jou gewoon een lekker wijfquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar het corset pas ik niet meer dus het is 1 een oude foto.
Ik weet het wel... maar er moeten gewoon weer wat kilo's af dan komt het gevoel ook wel weeroke?
DUS DOE NIE ZO BOOS ANDERS KAN JE FLUITUH NAAR DIE FOTO
Use your imagination!!quote:
Mja ik vind dat gewoon heel moeilijk mopquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar ik vind jou gewoon een lekker wijf
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
dan heb ik een koekendoosauto voor me
I know schat!!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik vind dat gewoon heel moeilijk mop
Maar dat komt ook wel weer hoop ik
Dat blijktquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet voor iedereen een goed advies
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
dan heb ik een koekendoosauto voor me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Vin als koekiesmonsterquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:10 schreef Giertje het volgende:
ik zie nu echt een koekjestrommel op wielen voor me
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
fietfieeeeeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
Hubba hubba hubbaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is mooi!!
Waarom wil je hem verkopen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
whahaha dat zou het wel afmaken jaquote:
omdat hij al wat aan de grote kant was toen ik hem kocht... en nu met - 20 kg helemaal nie meerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hubba hubba hubba
Hij is mooi!!
Waarom wil je hem verkopen?
Maar die leeft toch niet onder een steenquote:
een steen in de vorm van een koekje?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar die leeft toch niet onder een steen
Dat zou handig zijnquote:
-20quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat hij al wat aan de grote kant was toen ik hem kocht... en nu met - 20 kg helemaal nie meer
nog niet genoegquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
-20![]()
Wat zeur je dan tegen mij![]()
You sexy!!
Volgens mij is mijn visite er nu![]()
pas je op dat je niet tever erin doorslaatquote:
Heb je een date?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
-20![]()
Wat zeur je dan tegen mij![]()
You sexy!!
Volgens mij is mijn visite er nu![]()
Voor jou!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik ben nu mijn nagels aan het doen!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
I plead the fifthquote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor jou!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik ben nu mijn nagels aan het doen!!![]()
fobowaardig![]()
Hihiquote:
Komt goud!! Doeiquote:
Even kijken!!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb die bovenste gedaan want helderst
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor jou!!Ik heb stiekem ook gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik ben nu mijn nagels aan het doen!!Ik ben blij dat ik dat heb gedaan.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Stiekemerd!!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb stiekem ook gekeken.Ik ben blij dat ik dat heb gedaan.
Oh kakquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb stiekem ook gekeken.Ik ben blij dat ik dat heb gedaan.
Ik mis wat geloof ik.quote:
quote:
Voor de zekerheid maar ff terugggekeken en niet voor niks gelukkig.quote:
20 kg zwaarderquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de zekerheid maar ff terugggekeken en niet voor niks gelukkig.
Hai!
Zwaarder dan wat?quote:
En toen zag het er al appetijtelijk uit.quote:
ja de rest zie je gelukkig nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toen zag het er al appetijtelijk uit.
bij lange na niet... kan je nagaanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:47 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dus nu waai je bij een zuchtje wind meteen weg?
In slaap vallen tijdens de tour is niet raarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben in slaap gevallen tijdens de Tour de France.
Ik word wakker van de telefoon en merk dat mijn raam openstaat. Raaarrrrrrr.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:16 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ah, kijk, ik ben niet de enige die al dat gefiets maar saai vindt
Het was vrij saai, ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In slaap vallen tijdens de tour is niet raar
Wat heeft de inbreker meegenomen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Het was vrij saai, ja.
Maar ik snap niet waarom mijn raam ineens openstaat.
oef dat is wel een band die ik wel ken maar echt een ontzagwekkende hekel aan hebquote:
Waarom haat je die band?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
oef dat is wel een band die ik wel ken maar echt een ontzagwekkende hekel aan heb
ik wist niet dat jij dat mooi vind
Geen volgespoten rubbertje in je aars?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was vrij saai, ja.
Maar ik snap niet waarom mijn raam ineens openstaat.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen volgespoten rubbertje in je aars?
Ik zie in eerste instantie alles nog liggen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:21 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wat heeft de inbreker meegenomen?
Ik moest wel enorm poepen, dan wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen volgespoten rubbertje in je aars?
Vandaar dat condoomquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie in eerste instantie alles nog liggen.
[..]
Ik moest wel enorm poepen, dan wel.
Maar er kwam niks wits uit.
Da die whisky van jou op de meet KEISTERK WAS, GODNONDEJU :$quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uh, dankje?
En wat zitten jullie te roddelen?
Nu ff weg![]()
DA HOORT ZO MET WISKI !quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da die whisky van jou op de meet KEISTERK WAS, GODNONDEJU :$
Youdon'tsay.jpgquote:
Niks gewend jij?quote:
Het is al goedquote:
Ja, dat zal het zijnquote:
Ik ga de komende tijd geen alcohol drinken.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga de komende tijd geen alcohol drinken.
Het breekt spieren af.
Ik had het over bier en niet over pisquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:49 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ook lekker!
(tenzij Heineken...)
O ja, my bad, Bier natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had het over bier en niet over pis
En toch geloof ik jou nietquote:
Ik hou niet van Heineken was mijn punt, maar nog liever dat dan Amstelquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heineken is het meest overrated bier ter wereld.
exquote:
Dat is wel een goede reden. Geen exen dus geen reden om welke band om die reden te haten. Wel andere natuurlijkquote:
Amstel heeft Amstel Radler.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou niet van Heineken was mijn punt, maar nog liever dat dan Amstel
Heb wel zin in Guinness ineens
Met citroenquote:
Wat een rare vraag is dat?!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |