SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.
Het is een zwaar bestaanquote:
Jij ook alquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb weleens slechte ervaringen met nederlanders gehad
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:14 schreef skivlugt het volgende:
heb 10 jaar lang in oostenrijk gewoond en vanuit daar gereist door Europa elke wedstrijd waar bulgaren bij waren, waren er of ski's gestolen of busjes etc
Ligt ook aan het tijdstip van afrijden vaak. Vin moet het eigenlijk gewoon even proberen, niet geschoten is altijd mis hequote:
Je weet tochquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
Elke Bulgaar is een dief, skimmer, moordenaar, mensenhandelaar, drugsdealer en oplichter
Ben er niet voor niets naar toe verhuisd. lekker tussen al dat duivelsgebroed!quote:
Jouw rijbewijs was van papier? Of had je al een pasje?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb zelfs het idee dat ik die dezelfde of de volgende dag al had?!?!?!!?
zullen dat ook gewoon mensen zijn dan denk je?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:19 schreef skivlugt het volgende:
nederlanders kunnen het net zo goed hoor daar niet van
Nu heb jij dat ding al langer dan mij maar ik moest wel 5 werkdagen wachten, echter was het vrij rustig met de aanvragen in maart dat ik een dag eerder gebeld werd dat ik em op kon halenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb zelfs het idee dat ik die dezelfde of de volgende dag al had?!?!?!!?
mijn eerste was nog zo'n mooi roze papiertjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw rijbewijs was van papier? Of had je al een pasje?
verwacht het welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
zullen dat ook gewoon mensen zijn dan denk je?
Ja, die kon je direct ophalen. Dat pasje moet je 5 werkdagen op wachten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
mijn eerste was nog zo'n mooi roze papiertje
je kon kiezen tussen spoed of niet net als bij een paspoort toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu heb jij dat ding al langer dan mij maar ik moest wel 5 werkdagen wachten, echter was het vrij rustig met de aanvragen in maart dat ik een dag eerder gebeld werd dat ik em op kon halen
overigens heb je in Bulgarije wel een gedeelte van de bevolking wat tuig is. Gaat om ongeveer 8%. De zigeunersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |