SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.
Het is een zwaar bestaanquote:
Jij ook alquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb weleens slechte ervaringen met nederlanders gehad
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:14 schreef skivlugt het volgende:
heb 10 jaar lang in oostenrijk gewoond en vanuit daar gereist door Europa elke wedstrijd waar bulgaren bij waren, waren er of ski's gestolen of busjes etc
Ligt ook aan het tijdstip van afrijden vaak. Vin moet het eigenlijk gewoon even proberen, niet geschoten is altijd mis hequote:
Je weet tochquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
Elke Bulgaar is een dief, skimmer, moordenaar, mensenhandelaar, drugsdealer en oplichter
Ben er niet voor niets naar toe verhuisd. lekker tussen al dat duivelsgebroed!quote:
Jouw rijbewijs was van papier? Of had je al een pasje?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb zelfs het idee dat ik die dezelfde of de volgende dag al had?!?!?!!?
zullen dat ook gewoon mensen zijn dan denk je?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:19 schreef skivlugt het volgende:
nederlanders kunnen het net zo goed hoor daar niet van
Nu heb jij dat ding al langer dan mij maar ik moest wel 5 werkdagen wachten, echter was het vrij rustig met de aanvragen in maart dat ik een dag eerder gebeld werd dat ik em op kon halenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb zelfs het idee dat ik die dezelfde of de volgende dag al had?!?!?!!?
mijn eerste was nog zo'n mooi roze papiertjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw rijbewijs was van papier? Of had je al een pasje?
verwacht het welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
zullen dat ook gewoon mensen zijn dan denk je?
Ja, die kon je direct ophalen. Dat pasje moet je 5 werkdagen op wachten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
mijn eerste was nog zo'n mooi roze papiertje
je kon kiezen tussen spoed of niet net als bij een paspoort toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu heb jij dat ding al langer dan mij maar ik moest wel 5 werkdagen wachten, echter was het vrij rustig met de aanvragen in maart dat ik een dag eerder gebeld werd dat ik em op kon halen
overigens heb je in Bulgarije wel een gedeelte van de bevolking wat tuig is. Gaat om ongeveer 8%. De zigeunersquote:
Spoed betaal je iets van 30 euro extra voor en dan heb je 1 dag winstquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
je kon kiezen tussen spoed of niet net als bij een paspoort toch?
mijn geheugen
de andere 92% zijn skimmers, dat noemen we hier ook tuigquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:25 schreef Dven het volgende:
[..]
overigens heb je in Bulgarije wel een gedeelte van de bevolking wat tuig is. Gaat om ongeveer 8%. De zigeunersMaar die lijken geenzins op Bulgaren.
is het waardquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spoed betaal je iets van 30 euro extra voor en dan heb je 1 dag winst![]()
Slaat ook nergens op
Ik had mazzel. Op woensdagochtend aangevraagd en op vrijdag kon ik hem al ophalenquote:
toen had ik al een boete op zakquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had mazzel. Op woensdagochtend aangevraagd en op vrijdag kon ik hem al ophalen
quote:
Nee. Mannen skimmen. Vrouwen neuken voor geld.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
de andere 92% zijn skimmers, dat noemen we hier ook tuig
vreemd, kreeg thuis een andere reactiequote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat een heerlijk ding ben je ook he
Logisch! Ik zou ook anders reageren als het om mijn zoon zou gaanquote:
goede reden om te skimmen jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Mannen skimmen. Vrouwen neuken voor geld.
met haar autoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch! Ik zou ook anders reageren als het om mijn zoon zou gaan
Ach je reed hem iig niet in puin.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach je reed hem iig niet in puin.
Toch?
Hij is verdacht stil opeensquote:
Das vroeg. Ik heb een klein beetje een kater van gisterquote:
Relaxed toch.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:46 schreef skivlugt het volgende:
nog maar een dikke 6 uur en het is weer tijd om naar huis te gaan
fixedquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:46 schreef skivlugt het volgende:
nog maar een dikke 6 uur en het is weer tijd om naar huis te gaan weekend
Nog maar 3 uurtjes en het is weekendquote:
Ik heb nooit een katerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das vroeg. Ik heb een klein beetje een kater van gister
nee die niet stuk gemaaktquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach je reed hem iig niet in puin.
Toch?
Wel een andere auto van haar?quote:
baas boven baasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog maar 3 uurtjes en het is weekend
Dat siert jequote:
Relaxed. Ik ook niet. Wel twee poezen!quote:
Fijne dag chickquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben weg. Fijne dag schatjes en gespuis![]()
Was ik dat ook maar.quote:
je weet dat we in NL wonen hequote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
ach onze zonnige dagen komen vast nog wel
heel mijn afdeling (werk) heeft er last van (ik gelukkig niet)quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
Witte...pfffrrrt.... pluisjes....pfff OVERAL
Dat wordt met een mondkapje hardlopen![]()
minder. waar heb je last van?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:15 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Was het maar z'on feest, was vanochtend in alle vroegte al bij de fysio
Neger, alsjeblieftquote:
Van binnen welquote:
Wattan is toch logisch. Lekker vrij zijnquote:
Je "kent" mequote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das raar
Hoe is het? Fijn weekend gehad?
Ik word jaloers ja? Sssstquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wattan is toch logisch. Lekker vrij zijn
Hihi ja een beetje maar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je "kent" me
Ja goed hoor, alleen 3 korte nachten op een rij, dus beetje moe
En jaaaaa, het was tofjes ende gezellig
En hoe is t met jou?
Ach troost je. Ik zit hier af te wassen, schoon te maken, stoffen, kleding op te ruimen, koken, twee katten aandacht te geven terwijl de een vindt dat ik niet weg mag en mijn voet paktquote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach troost je. Ik zit hier af te wassen, schoon te maken, stoffen, kleding op te ruimen, koken, twee katten aandacht te geven terwijl de een vindt dat ik niet weg mag en mijn voet pakt
Zeker welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihi ja een beetje maar.
TOf weekend gehad dus.
Ook beetje moe maar verder wel weer goed![]()
alle dingen die wij straks na het werk nog moeten doen bedoel je dusquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach troost je. Ik zit hier af te wassen, schoon te maken, stoffen, kleding op te ruimen, koken, twee katten aandacht te geven terwijl de een vindt dat ik niet weg mag en mijn voet pakt
doing my best yes.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Tres cute
Wil best ruilen hoor btw.. Echt geen zin om zo weg te gaan, huuuuu
/dagboek van een narcistische zolderkamerautist :$
[..]
Zeker wel![]()
En mooi zo, let's keep it that way![]()
Hahaha dat geloof ik nooit. Ik ben hier zoveel tijd aan kwijtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
alle dingen die wij straks na het werk nog moeten doen bedoel je dus
hoezo geloof je dat niet?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha dat geloof ik nooit. Ik ben hier zoveel tijd aan kwijten ik kook en bak ook he.
Ja maar ja maar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
hoezo geloof je dat niet?
oke het afwassen doet mijn machine en de katten heb ik niet.
Maar al het andere is hier toch echt mijn pakkie an
flink zitten feesten?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je "kent" me
Ja goed hoor, alleen 3 korte nachten op een rij, dus beetje moe
En jaaaaa, het was tofjes ende gezellig
En hoe is t met jou?
ik ga niet dagelijks mijn douche, wc en kookding aanpakken.... Ben practisch de enige die het gebruikt en maak er nooit een zooitje vanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.
Haha nee ok het huishouden moet altijd gebeuren indd. Maar ik ruim echt elke dag grondig op. Dus douche, wc, kookding. En dan heb ik nog de tuinja! Ja! Dus ik heb het ook druk!
Fuck yeah, partyhardyquote:
Wel, een birthdaysuitquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ikhebweleenpakkiean!
jij hebt geen pakkie an!
nicequote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ikhebweleenpakkiean!
jij hebt geen pakkie an!
Ik ookquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
niceik heb aankomend weekend eindelijk weer eens een party
gezien je emoticons heb je er of niet veel zin in of het is een onzin feestquote:
Nou zin ja... maar compleet uit mijn dak neequote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
gezien je emoticons heb je er of niet veel zin in of het is een onzin feest
En zo hoort dat #yolo #swag jwzquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
niceik heb aankomend weekend eindelijk weer eens een party
aah op die manier lekker de hele dag druk met alle kidsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou zin ja... maar compleet uit mijn dak nee
(verjaardag van de jongens)
quote:
pak je de bus?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:14 schreef Dqod het volgende:
Mwehehehehe
Ffffuuuu, nog een kwartiertje.. IK WIL NIET FIETSEN
Dan moet ik alsnog 10 min fietsen, hoezee voor het wonen in the middle of fucking nowherequote:
Nou 2 kids hoor... het is vermoeiender om de taart te makenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah op die manier lekker de hele dag druk met alle kids
leuk maar vermoeiend
waar woon je dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet ik alsnog 10 min fietsen, hoezee voor het wonen in the middle of fucking nowhere
oow oke valt nog mee dan maar wel gezelligquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou 2 kids hoor... het is vermoeiender om de taart te maken
partijtje jongste afgelopen vrijdag gehad
partijtje oudste a.s. vrijdag
zaterdag familie en dan is het weer klaar
K is gister 5 geworden en S wordt volgende week dinsdag 9quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
waar woon je dan als ik vragen mag?
[..]
oow oke valt nog mee dan maar wel gezellig
hoe oud zijnde beide boys nu?
aah oke tofquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
K is gister 5 geworden en S wordt volgende week dinsdag 9
Ja nog even en dan zijn ze het huis uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nog even en dan zijn ze het huis uitwhehehe wacht maar tot ze de leeftijd hebben dat ze gaan stappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Daar wil ik het nog NIET over hebbenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe wacht maar tot ze de leeftijd hebben dat ze gaan stappen
en voor welk team issie?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar wil ik het nog NIET over hebben
Ik moet eerst nog met de oudste naar het voetbalstadion. Dat vind ik al erg genoeg
whehehee op zijn tijd vind ie vast wel een team wattie echt goed vindquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat verschilt nog wel eens... Az of Ajax...
Nou zolang het daar bij blijft![]()
Och hij is de laatste tijd niet eens zo met voetbal bezig eigenlijk dus ik zie welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehee op zijn tijd vind ie vast wel een team wattie echt goed vind
bij mij op school was toen de strijd tussen ajax en feyenoord aan de gang
gelijk heb jequote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Och hij is de laatste tijd niet eens zo met voetbal bezig eigenlijk dus ik zie wel
hatelijk?quote:
Bekende uitspraak van een zekere Claus: Hartelijk bedankt voor die bloemen.quote:
oow op die manierquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bekende uitspraak van een zekere Claus: Hartelijk bedankt voor die bloemen.Hartelijk klinkt als hatelijk
Zondag was een kennis jarig en die heb ik hatelijk gecondoleerd met zijn 29ste verjaardagquote:
whehehequote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zondag was een kennis jarig en die heb ik hatelijk gecondoleerd met zijn 29ste verjaardag
Hij kan dat wel waarderenquote:
ik weet precies wie je bedoeltquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij kan dat wel waarderenhij is ook groot fan van een zekere kunstschilder die tevens politicus en schrijver was
heeyquote:
Weekendquote:
Heujquote:
Jij wel jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weekend![]()
Wachten op het eten. Hopelijk komt mijn bestelling snel en dan straks ff een rondje waggelen door het park
gefeliciteerd met je scheurbewijsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heuj
[..]
Jij wel ja
Wat heb je besteld?
Speelgoedquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heuj
[..]
Jij wel ja
Wat heb je besteld?
quote: