Over halsen og hoved...quote:Op maandag 1 juli 2013 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat is een naam voor een Scandinavisch hoorspel.
Hals(en) over kop.quote:
Jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 07:19 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen allemaalHet
zonnetje
schijnt.
Daar hou ik je aan!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:40 schreef borisz het volgende:
Morgen nog één dagje regen en daarna gewoon een paar weken mooi weer.
Viel mij gisteren ook op, zo rustig.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:32 schreef TAV74 het volgende:
Het begint wel erg rustig te worden op het station, vakanties zijn duidelijk in aantocht. Nog 4 weken en dan ben ik zelf al aan de beurtKan nog niet aan het idee wennen dat dit jaar alweer half om is!
Vannacht morgenochtend valt er nog wat. Daarna klaart het op.quote:
Hier ook boodschappen gedaan en een harinkje voor straks op de kop getikt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:03 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
ontwikkelingen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
![]()
ontwikkelingen
![]()
Go Sun GoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nou, maar ik vind het veeeel te spannend.. maar de brief is de deur uit. Nu snel naar de musical kijken van mijn groepje van vorig jaar!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom al die negatieve smileys? Je wilt t toch? (anders schrijf je niet)
... en wat zei de dokter?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik lig te wachten tot de steek in mn maag weg is. 2e dag nu veel vocht kwijt, one way or another, heel erg honger/dorst maar zodra ik iets heb gegeten gaat t niet. Stond net in de supermarkt en kreeg zo'n steekaanval dat ik gebogen eruit ging en gebogen fietste tot ik terug was. Moet wel gauw overgaan want vrijdag HK!
Is ook spannend Sunquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, maar ik vind het veeeel te spannend.. maar de brief is de deur uit. Nu snel naar de musical kijken van mijn groepje van vorig jaar!
![]()
ontwikkelingen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit soort kansen komen niet voor niets plotseling voorbij, gaat vast goedkomen
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Mijn idee!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:27 schreef TAV74 het volgende:
dit soort kansen komen niet voor niets plotseling voorbij, gaat vast goedkomen
Idd zeg. Zet er iemand neer die de essentie van sport snapt en niet weer zo'n ambtelijk bestuurderquote:
Deze baantjes zijn er voor geparkeerde politici, niet voor sporters. Net zoals al die ontwikkelingshulpslurpenden organisaties.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:00 schreef borisz het volgende:
Gaat lukken Sun
Van CDA-kroonprins naar IOC-lid.
Was er echt geen sporter beschikbaar?
Helaas is dat waar.....quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Deze baantjes zijn er voor geparkeerde politici, niet voor sporters. Net zoals al die ontwikkelingshulpslurpenden organisaties.
Moet goed komenquote:
Je krijgt op z'n minst wel een uitnodiging voor een gesprek met die mooie motivatiebrief.quote:
Thijs vond hem ook goedquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Je krijgt op z'n minst wel een uitnodiging voor een gesprek met die mooie motivatiebrief.
Of je gaat even naar de huisarts...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Zet em opHopelijk vind je de afstand niet heel erg.
Ik heb n griepje te pakken. Heb overdag rillingen en vanavond heb ik het bloedheet. Hopelijk slaap ik straks nog wat.
Had het al uitgecheckt, per OV 35 minuten, per auto iets meer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Beterschap fft
Afstand valt mee. Het is wel een stukkie verder dan nu, maar wel aan de 'goede' kant zeg maar, dus is te overzien![]()
En gezien onze reiskostenvergoedingen en de ritjes die bij de baan horen: auto in eerste instantie, ov als het een keer zo uitkomtquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Had het al uitgecheckt, per OV 35 minuten, per auto iets meer.
Pcies.. vachten en beren en zo...quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Of een kekke vouwfiets! Heb ik ook een tijdje gebruikt. Ideaal
Maar idd eerst maar eens een reactie, een gesprek e.d.
Dat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik niet! Nergens voor nodig. Pas als er sprake is van hoge koorts wat erg lang blijft aanhouden ga ik er een keer over nadenken de beste man te bellen
Waarom denk ik dan aan een 50 kilo zak melkpoeder die uit een hercules wordt gedropt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ethiopisch staat ook weer een keer op de wish list.
Geen idee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom denk ik dan aan een 50 kilo zak melkpoeder die uit een hercules wordt gedropt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Huisarts zie ik nooit. Mijntandarts
twee maal per jaar. Vooral voor de gezelligheid overigens. Het is een schatje.
Wij gaan een paar dagen naar Amsterdam en hebben ons favoriete restaurant Garlic Queen al geboekt. Nog andere culinaire tips van de randstedelijken alhier?
Ethiopisch staat ook weer een keer op de wish list.
Vaak noemt men een beetje koorts hebben of wat misselijk zijn al een griep. Griep is wat anders.quote:Op woensdag 3 juli 2013 07:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Gos jij wint Bluezz![]()
En wie gaat er naar de huisarts bij griep
Ja heerlijk is het!quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ethiopier kan ik aanraden.Eten met enjeras (zuurdesem pannekoeken) en dan linzen, bonen, vleesch en groente oprapen van een schaal. Is leuk; wel een kliederboel.
Even de recensies lezen en er dan eentje uitkiezen:quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja heerlijk is het!
Er zitten er alleen best veel in Amsterdam, dus het is wat lastig kiezen!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Even de recensies lezen en er dan eentje uitkiezen:
http://www.iens.nl/restaurant/amsterdam/ethiopisch
Het gebeurd uiteindelijk overal wel eens, zelfs hier in het dorpquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:43 schreef golfer het volgende:
Godver, zelf in Bloemendaal worden nu al fietsen gejat. Na 14 jaar trouwe dienst is de fiets van B. op het station Bloemendaal gestolen en ja, hij stond gewoon op slot.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Heb net online aangifte gedaan.
Mijn lieve trouwe vertrouwde fietsie die ik op mijn verjaardag in 2002 heb gekregen
![]()
ontwikkelingen
![]()
altijd prettig als je voor een functie gevraagd wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ze is er niet voor gevraagd hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:06 schreef z80 het volgende:
[..]
altijd prettig als je voor een functie gevraagd wordt.
de doorgezette mail was algemeen rond gestuurd? dat had ik niet begrepen uit de post.quote:
Ja, toen ik teruglas dacht ik dat al, maar die vacatures worden idd naar het hele team gestuurd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:20 schreef z80 het volgende:
[..]
de doorgezette mail was algemeen rond gestuurd? dat had ik niet begrepen uit de post.
ik dacht dat deze enkel naar sunny was verstuurd
Leukkkkquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:06 schreef AnneX het volgende:
En terug van de cd opnamen met popkoor.
Zeven takes waren er nodig van éen liedje.![]()
In Utreg zijn ook meerdere fietsen gestolen en mijn mobylette.
Ik ken qua Japanner in Haarlem allen Shabu en Sumoquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:12 schreef AnneX het volgende:
En zaterdag gaan we in Haarlem japans eten![]()
Hiero http://www.restaurantkaneda.nl/
Wie is daar wel eens geweest ?
Wij zijn daar uiteraard wel eens geweest. Met onze dinerjaarkaart krijgen we daar 25 % korting.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:12 schreef AnneX het volgende:
En zaterdag gaan we in Haarlem japans eten![]()
Hiero http://www.restaurantkaneda.nl/
Wie is daar wel eens geweest ?
we hebben een extra fiets in de garage niet Mothers finest maar hij doet hetquote:Op donderdag 4 juli 2013 06:59 schreef AnneX het volgende:
Hoe moet dat nou zonder fietsie naar het station?
Veel plezier vanavond![]()
Veel sterke koffie dusquote:Op donderdag 4 juli 2013 07:31 schreef minilot het volgende:
Buuuh, ik kom hier even gapen hoor..![]()
Mijn lief is van dinsdag op woensdag met spoed in het ziekenhuis opgenomen (leek op acute pancreatitis, was het gelukkig niet - wel moet zijn galblaas eruit) en nu heb ik al twee nachten helemaal niet geslapen.Ik ben zo'n sufmuts die geen oog dichtdoet zonder lief in bed.
Ja, heul veul en ze gaan de hele tijd op reis naar andere stukken lijf.quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:53 schreef Isabeau het volgende:
Dat is ook wat, miniGalstenen? (cholecystitis zal de dokter hebben opgeschreven)
Ottolenghi.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:12 schreef AnneX het volgende:
De salade van Ottolenghi met dadels was heerlijk !
Die gaat nog eens in de herhaling.
Tofquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:30 schreef Myraela het volgende:
Yay, ik mag van mijn oma een keukenmachine uitzoeken voor mijn verjaardag.En mijn moeder zo van "maar die kunnen wel behoorlijk oplopen he, mam, tot honderden euro's. " Maar dat vond oma niet erg.
Wat zou ik blij zijn als ik een keukenmachine heb.
Ik begon bij KitchenAid. Maar dat vind ik toch iets te ver gaan.quote:
Wil je een hakken/raspen ding of een meng/mix/kneed?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:30 schreef Myraela het volgende:
Yay, ik mag van mijn oma een keukenmachine uitzoeken voor mijn verjaardag.En mijn moeder zo van "maar die kunnen wel behoorlijk oplopen he, mam, tot honderden euro's. " Maar dat vond oma niet erg.
Wat zou ik blij zijn als ik een keukenmachine heb.
Een kenwood is iets minder duur, maar eigenlijk net zo goed, maar niet zo design.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik begon bij KitchenAid. Maar dat vind ik toch iets te ver gaan.Zeker omdat alle accessoires ook nog eens achterlijk duur zijn. Zou wel graag iets multifunctioneels willen, want ik heb niet zoveel ruimte.
Het belangrijkste is wel gewoon dat ik eindelijk iets heb om zelf sauzen, pesto en smoothies kan maken. Ik heb nu niet eens een staafmixer.![]()
Verder zou ik ook graag een pastamachine en een ijsmachine willen.
Bij de Slankies rouleert een adres in Aalst, België waar ze goedkoper zijn om diverse redenen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik begon bij KitchenAid. Maar dat vind ik toch iets te ver gaan.Zeker omdat alle accessoires ook nog eens achterlijk duur zijn. Zou wel graag iets multifunctioneels willen, want ik heb niet zoveel ruimte.
Het belangrijkste is wel gewoon dat ik eindelijk iets heb om zelf sauzen, pesto en smoothies kan maken. Ik heb nu niet eens een staafmixer.![]()
Verder zou ik ook graag een pastamachine en een ijsmachine willen.
Die zal ik eens in de gaten houden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een kenwood is iets minder duur, maar eigenlijk net zo goed, maar niet zo design.
Ik ben ook blij verbaasd over de geweldige reacties daar, had dat helemaal niet verwachtquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:12 schreef AnneX het volgende:
Piet, ik verdwaalde in je topic over koken en leren kinderen koken.
Wat een leuk onderwerp heb je aangeboord.!![]()
Lurkert @ CUL / Waarom leren ouders hun kinderen niet te koken?
Dat is wel mijn ervaring, apparaat dat alles kan is meestal niet echt goed in al die dingen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zal ik eens in de gaten houden.
En zoiets? : http://www.mediamarkt.nl/(...)2507.html?langId=-11
Of zouden dat teveel functies zijn waardoor alles eigenlijk maar een beetje matig is.
Leuk, wat ga je daar dan doen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:54 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gesolliciteerd bij hotel New York, en nu zijn we al 2 dagen bezig met elkaar proberen te bereiken en telkens mis te lopen.Of doorverbonden te worden naar 4 verschillende recepties.
Ik word er nerveus van.
Kun je niet " gewoon" langsgaan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:54 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gesolliciteerd bij hotel New York, en nu zijn we al 2 dagen bezig met elkaar proberen te bereiken en telkens mis te lopen.Of doorverbonden te worden naar 4 verschillende recepties.
Ik word er nerveus van.
Ik wacht tot ze mij weer terug belt, want degene die ik net aan de lijn had die wist het niet. Hopelijk belt ze voordat ik straks naar mijn werk moet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:37 schreef morgane het volgende:
Heb je inmiddels al iemand kunnen bereiken? Spannend
Ik heb gesolliciteerd als leerling kok. Wil dat als BBL opleiding gaan doen, dus nu zoek ik naar een werkplek en daarna wil ik mezelf pas inschrijven bij de opleiding. De opleiding zelf lijkt me namelijk een beetje onzin om fulltime te volgen. Ik denk dat je het beter leert als je aan het werk kan.quote:
Ai, da's pijnlijk... sterkte aan maxilot.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, heul veul en ze gaan de hele tijd op reis naar andere stukken lijf.
Ohhh leukquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:16 schreef Myraela het volgende:
Oh god, ik mag morgen op gesprek. Super kei spannend.
Ik heb echt 0.0 ervaring in een professionele keuken. Het zal puur gaan op de indruk die ze van mij krijgen. Dus ik heb echt totaal geen idee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:20 schreef morgane het volgende:
[..]
Ohhh leukdenk je dat je een goede kans maakt of heb je geen idee?
Dat maakt het wel extra spannend jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb echt 0.0 ervaring in een professionele keuken. Het zal puur gaan op de indruk die ze van mij krijgen. Dus ik heb echt totaal geen idee.
Enthousiast en leergierig over komenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:24 schreef Myraela het volgende:
Ik heb echt 0.0 ervaring in een professionele keuken. Het zal puur gaan op de indruk die ze van mij krijgen. Dus ik heb echt totaal geen idee.
Dat moet wel goed komen ja. Nagels even ontdoen van nagellak en goed kort maken. Haar vast in een staart.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Enthousiast en leergierig over komenAlhoewel je dat volgens mij sowieso al bent
Wat je soms in keukenkasten kan vinden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:32 schreef AnneX het volgende:
Voordat het té warm en té mooi weer wordt...ik heb mij voorgenomen om
ein- de-lijk eens het granieten aanrecht te cleanen/polijsten.
# Huisvrouwenmodus # Onderhoud
Uren later - ook keukenkasten uitgeruimd op verlopen datum: kliko vol.
Afzuigkap ( op de keukentrap)- inductieplaat én glazen achterwand én aanrecht is spekglad en shiny
![]()
# spierballen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool. Dat levert meestal wel toffe foto's opquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:15 schreef AnneX het volgende:
Nou, lekker hoor: defensie mag oefenen in de polder en komen over met laagvliegende heli's.
En ik hoor ook ratelende geluiden als van mitrailleur ? zoals in de film.
Mn.X heeft een fraai uitzicht, vermoed ik, vanaf de pont. .
Geen idee, maar ik kan me voorstellen dat ze het voor het begin van het nieuwe schooljaar wel geregeld willen hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:09 schreef AnneX het volgende:
Kom op, Sun...de brief is net de deur uit, toch?
Gaan ze sollicatatiegesprekken in de zomervakantie plannen ?
Da's dan al 7 of 8 km/h te hard hèquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:19 schreef morgane het volgende:
Oeps, mn eerste snelheidsovertreding binnen4km te hard binnen de bebouwde kom
Ja klopt, 57 staat erquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's dan al 7 of 8 km/h te hard hè(ze halen er 3 of 4 km/h af)
Super leuk, zulke dingen zou ik uiteindelijk ook willen gaan doen. Niet specifiek het biologische overigens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef AnneX het volgende:
Leuk om daar te werken, lijkt mij.
Alleen al leuk om daar te lunchen bij het raam aan het water.
Wel heel groot en inderdaad divers.
Sinds een paar maanden werk ik in een kleine keuken annex winkel met streek- en biologische producten.
"Wij" doen catering als buffetten verzorgen en op lokatie en maaltijden verzorgen.
De eerste keer stond ik 1 uur te roeren minimaal om de risotto te bereiden.![]()
De ( jonge) eigenares kent geen stress
Ze heeft UniLever als sponsor?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:33 schreef golfer het volgende:
Bartoli eerste Wimbledon-finaliste.
Irritant mens met haar gebaartjes en gehuppel.
Wat is bbl? SvH kan je ook horeca opleidingen volgen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wacht tot ze mij weer terug belt, want degene die ik net aan de lijn had die wist het niet. Hopelijk belt ze voordat ik straks naar mijn werk moet.
[..]
Ik heb gesolliciteerd als leerling kok. Wil dat als BBL opleiding gaan doen, dus nu zoek ik naar een werkplek en daarna wil ik mezelf pas inschrijven bij de opleiding. De opleiding zelf lijkt me namelijk een beetje onzin om fulltime te volgen. Ik denk dat je het beter leert als je aan het werk kan.
BBL is dat je 4 dagen werkt en maar 1 dag naar school gaat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is bbl? SvH kan je ook horeca opleidingen volgen.
Deze keer geen camera bij zichquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cool. Dat levert meestal wel toffe foto's opIig op de defensie open dagen wel
Sabine wintquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:37 schreef golfer het volgende:
Leuke tenniswedstrijd, die 2e halve finale bij de dames.
Ah okayquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
BBL is dat je 4 dagen werkt en maar 1 dag naar school gaat.
Soms moet je hobby's een hobby houdenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:13 schreef minilot het volgende:
Hou ons op de hoogte Myra! Ik dagdroom er ook over om zo'n stap te maken, maar ik vrees dat ik bijzonder ongeschikt ben voor het werken in een échte keuken.
Fantastisch als je daar mag beginnen als eerste kookervaring! Lijkt me moeilijk iets te zoeken zonder opleiding of ervaring. Maar met enthousiasme kom je heeel verquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat moet wel goed komen ja. Nagels even ontdoen van nagellak en goed kort maken. Haar vast in een staart.
Enthousiast ben ik zeker, het lijkt me echt een perfecte keuken om te beginnen namelijk. Restaurant loopt altijd goed en de keuken is best veelzijdig.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:05 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn vader had echt goddelijk eten klaar gemaakt![]()
En wat was het eten dan natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En idd een beetje ongeduldig. Zoo snel zijn mensen niet
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ja kut dus. Mijn tv is al 3 dagen stuk en Ziggo is onbereikbaar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:37 schreef golfer het volgende:
Leuke tenniswedstrijd, die 2e halve finale bij de dames.
tis echt poep qua bereikbaarheid laatste dagenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja kut dus. Mijn tv is al 3 dagen stuk en Ziggo is onbereikbaar.
Maar matige finale.... Bartoli
Sowieso met alle toppers eruitWimbledon zonder Federer is Wimbledone
ik doe geen tv ondersteuning maar las wel dat dit erbij komt. kan de tarieven morgen wel opzoeken gok ik zoquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:09 schreef borisz het volgende:
MM Wanneer komen de tarieven van Fox Internationaal en Fox Compleet?
ja het is met de telefoonlijnen dikke poep, vrijwel iedereen heeft problemen met erdoorheen komenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoorde zelfs mensen in de trein praten over hun internetproblemen bij Ziggo!
Eredivisie Live wordt Fox Eredivisie en daarmee krijgen de mensen met het huidige Eredivisie Live voor het zelfde geld minder content.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik doe geen tv ondersteuning maar las wel dat dit erbij komt. kan de tarieven morgen wel opzoeken gok ik zo
je bent beter op de hoogte dan ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Eredivisie Live wordt Fox Eredivisie en daarmee krijgen de mensen met het huidige Eredivisie Live voor het zelfde geld minder content.![]()
En twee kanalen voor het Buitenlandse voetbal op Fox Internationaal is een beetje karig. Dat was bij sport 1 echt beter. Dus de kans dat ik het ga aanschaffen is zeer klein.
Overigens gaan de prijzen voor het internetabonnement (Los van Ziggo) ook omhoog. Voor Fox Eredivisie betalen we nu 13e pm of 100 per seizoen en dat wordt 16e pm of 150 per seizoen.
Van de FAQ van de EL/Fox site:quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Eredivisie Live wordt Fox Eredivisie en daarmee krijgen de mensen met het huidige Eredivisie Live voor het zelfde geld minder content.![]()
Dat suggereert dat er niets veranderd, maar dat is dus blijkbaar niet zo?quote:Wat is de prijs van FOX Sports Eredivisie?
De prijs van FOX Sports Eredivisie is gelijk aan die van Eredivisie Live.
kennelijk minder zenders/uitzendingen denk ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Van de FAQ van de EL/Fox site:
[..]
Dat suggereert dat er niets veranderd, maar dat is dus blijkbaar niet zo?
Ja. De bekercompetities(2x Eng, Ita en Dui) + UEL buitenland gaan naar Fox Internationaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Van de FAQ van de EL/Fox site:
[..]
Dat suggereert dat er niets veranderd, maar dat is dus blijkbaar niet zo?
Toen was je nog een ukkie! Thanksquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:02 schreef Stereotomy het volgende:
FF veel plezier in HKIs alweer 24 jaar geleden dat ik er zelf was
Ik 'ken' iemand die daar aan mee heeft gedaan (Chat er af en toe mee op FB). Vind het serieus knapquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:12 schreef borisz het volgende:
Op de Amerikaanse Feestdag was er weer de hotdogwedstrijd. Alleen lezen als je al gegeten hebt,. Hoewel alleen de uitslag staat in het bericht
Ja precies wordt iedere keer gevraagd terug te bellen omdat het te druk is en dan 'tuut tuut'. Heb geen eens keus om te blijven wachten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja het is met de telefoonlijnen dikke poep, vrijwel iedereen heeft problemen met erdoorheen komenof worden gevraagd terug te bellen en nog staan er constant 60 man in de wacht
voor klanten niet leuk, voor ons ook niet want wij kunnen niks aan de telefoonlijnproblemen doen dat ze er niet doorheen komen maar krijgen wel de shit
Dat abo loopt bij mij nog tot eind oktober. Heb wel al overgezet op de PC en tablet naar nieuwe naam en browser.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:29 schreef borisz het volgende:
Fox Eredivisie = Ere, Bierdivisie, Beker en UEL Nederlandse clubs. Er blijven ook nog maar drie zenders over ipv vier voor Fox Eredivisie.
Poeh...is dat een weekschema met vroege dienst ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:29 schreef Memento-Mori het volgende:
mn nieuwe werkschema
Tue 7/16/13 06:00 AM - 03:30 PM
Wed 7/17/13 06:00 AM - 03:00 PM
Thu 7/18/13 06:00 AM - 03:00 PM
Fri 7/19/13 06:00 AM - 03:30 PM
dat wordt ff wennen...
dat is voor die week inderdaadquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Poeh...is dat een weekschema met vroege dienst ?
Of altijd?
Anders vóor de winter iets anders zoeken ? met normale werktijden...
CUL / Culinair ruil en weggeef hoekjequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:22 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand hier nog behoefte aan een mooi kristallen servies? Amper gebruikt
[ afbeelding ]
En dan in vier varianten
Oe...goed plan!quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
CUL / Culinair ruil en weggeef hoekje
Ik weet het. Heb nu ook een mannen-baan, waarbij ik fysiek werk en altijd onder de blauwe plekken zit. Kon een keer mijn duim 2 maanden niet bewegen omdat die ergens tussen kwam te zitten tijdens het werk, niets laten merken en gewoon doorgewerkt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah okay
Je weet dat kok een heel zwaar beroep is?
Lees vooral Kitchen Confidential van Anthony Bourdin en down and out in paris and london van Geore Orwell. Het eerste is uit einde jaren 80 meen ik en het tweede uit de jaren 30. Het grappige is dat ze beide heel goed beschrijven hoe het was en is in de horeca als kok te werken.
Ik heb bijna 10 jaar achter de kachel gestaan in grand cafes, restaurants en op cruise schepen. Het is leuk werk, maar lichamelijk zwaar.
Zware pannen, hitte, brandwonden, snijwonden, mijn handen zitten onder de lidtekens.
Probeer het een jaar of wat eens om te kijken of het wat voor je is.
Lastig hoor !quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
behoorlijk ja.. dementie.. dus op grond van art 60 wopz blijft ze nu definitief waar ze zit...
Ouders/tante wachten nog op bericht of t nog verstandig is dat ze op bezoek gaan, elke keer als ze komen realiseert ze zich het -naar huis- gedeelte en wordt ze agressief. terwijl ze normaal als ze n paar dagen niet komen dat lijkt te vergeten en alles accepteert... moeilijk maar nu wordt ze elke keer onplezierig geconfronteerd met het niet meer naar huis gaan
Zeker proberen, maar reken idd op stress en werkdruk. Je kan voorbereiden, maar als de tent volzit moet er keihard gewerkt worden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het. Heb nu ook een mannen-baan, waarbij ik fysiek werk en altijd onder de blauwe plekken zit. Kon een keer mijn duim 2 maanden niet bewegen omdat die ergens tussen kwam te zitten tijdens het werk, niets laten merken en gewoon doorgewerkt.
Dus de lichamelijke pijntjes moet ik wel aankunnen.
Ben eerder bang dat ik moeite krijg met de werkdruk en stress. En ik ben best eigenwijs, soms een beetje moeite met gezag.![]()
Maar ik ben 20 en als ik het nu niet probeer, dan zou ik er de rest van mijn leven spijt van hebben.
Zal de boeken eens opzoeken. Lijkt me leuk om te lezen.
Wat een trut ben ik ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu eindelijk lekker op bedje. Morgen echt vroeg erin want anders ben ik halfdood in HK
Hij welquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Had eergisteren amerikaanse grain fed ribeye gekocht, drie maanden gerijpt. Vandaag geportioneerd en gegeten. Geen saus, alleen wat knoflook/kruidenboter er op. Goddelijk lekker, boterzacht.
Zo jammer dat goed vlees zo een zeldzaamheid is.
Vriend van ons die had helpen klussen at mee, vrat zijn bord er bij op
Fijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Het was een bijzonder avondje in Q's kerk met de Afrikaanse kindertjes.
Swingen met een boodschap.
Wel fijn om hem een paar uurtjes lekker naast me te hebben![]()
Frietjesquote:
Oe miniquote:Op donderdag 4 juli 2013 07:31 schreef minilot het volgende:
Buuuh, ik kom hier even gapen hoor..![]()
Mijn lief is van dinsdag op woensdag met spoed in het ziekenhuis opgenomen (leek op acute pancreatitis, was het gelukkig niet - wel moet zijn galblaas eruit) en nu heb ik al twee nachten helemaal niet geslapen.Ik ben zo'n sufmuts die geen oog dichtdoet zonder lief in bed.
Toppie. En dan mag je hier verder gaanquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:32 schreef AnneX het volgende:
Voordat het té warm en té mooi weer wordt...ik heb mij voorgenomen om
ein- de-lijk eens het granieten aanrecht te cleanen/polijsten.
# Huisvrouwenmodus # Onderhoud
Uren later - ook keukenkasten uitgeruimd op verlopen datum: kliko vol.
Afzuigkap ( op de keukentrap)- inductieplaat én glazen achterwand én aanrecht is spekglad en shiny
![]()
# spierballen.
Wel wat geleerdquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:27 schreef AnneX het volgende:
memo
Vanavond de Rekenkamer over ....het fietsslot
Agossiequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou, oma mag niet meer de straat op, ondanks dat ze zelf niet wil, moet ze in verplegingshuis blijven. Sneu, maar wel n hele opluchting..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maw, nog steeds lege handen momenteel. Veel schouderklopjes maar dat brengt geen brood op de plank. Financieel ook niet erg handig dit.
[ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 05-07-2013 12:53:38 ]Confidence through competence
Dat is lief! Denk ik althansquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:59 schreef Bluezz het volgende:
Afrika toch? Jij kan net zo goed dansen als wat ik gisteren heb gezien
Poeh! Vertrouw je het nog dat ze doet wat ze zegt? Heb je nog hoop?quote:
Ze is op vakantie. Als ze terug is, weet ik pas concreet meer. Ik denk wel dat ze zeker heeft rondgekeken en rondgevraagd aan haar mede-leidinggevenden maar een week was te weinig om concreet iets eruit te slepen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Poeh! Vertrouw je het nog dat ze doet wat ze zegt? Heb je nog hoop?
Wat een belediging van die tieners eigenlijk, ze zo belachelijk de hand boven het hoofd houden. Alsof ze zichzelf niet staande kunnen houden in de maatschappij. Daarbij leren ze dat het goed is om te frauderen, want je komt er mee weg.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:44 schreef Den_Haag het volgende:
Gaat lekker Steer. Dat mondige hadden ze nog niet eerder in je gezien?
En ja, wat moet je hier nog verder over zeggen?
http://i.imgur.com/1LYtM5H.jpg
En dat bedreigingen waarschijnlijk ook helpenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:16 schreef Den_Haag het volgende:
Nee, ze leren niet goed frauderen. Het is daar veel te makkelijk. Het enige wat ze leren is zeuren.
Was ook zo bedoeld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat is lief! Denk ik althans![]()
Ik kom net thuis, vlucht gaat om 21.25u.
En goed dat je de irritatie hebt uitgesproken. Hadden ze er begrip voor?
Oh het ging over werk. Ik dacht dat het over de manier van jou inwerken ging. Goed dat ze er serieus mee om gaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was ook zo bedoeld.
Ok.
Er zijn nog meer gesprekjes tussen de andere dames uit voortgekomen... ik wil niet teveel een frisse wind zijn, en je moet het doseren maar er moeten echt een paar dingen veranderen voor de volgende 2 nieuwe collega's worden ingewerkt...
Wel okee. Met dank aan morfine, zetpillen en meer pret.quote:
Poehee! Moet je nu al die tijd op het vliegveld blijven rondhangen?quote:
Balen zegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh het ging over werk. Ik dacht dat het over de manier van jou inwerken ging. Goed dat ze er serieus mee om gaan.
Vlucht vertraagd naar 23.30u!
Ja helaas. Hopelijk niet nog meer want zo lang ben ik daar niet. Maar beter dat ik dat nu weet i.p.v. op Schiphol.quote:
Ik weet het niet precies. Straks bij volgend bezoekuur meer details.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:07 schreef AnneX het volgende:
Wachten zukks...fft.
En Mini...konden hullie niet gelijk de stenen meenemen.
Of is de galblaas(wand) ontstoken?
pfffft. Sterktequote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Wel okee. Met dank aan morfine, zetpillen en meer pret.Vanmorgen heeft -ie een heuse Endoscopische retrograde cholangiopancreaticografie gehad. Verwijdering galblaas nog nader te bepalen. Arm joch!
Hoe lang ben je daar eigenlijk? En wat ga je allemaal eten daar?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja helaas. Hopelijk niet nog meer want zo lang ben ik daar niet. Maar beter dat ik dat nu weet i.p.v. op Schiphol.
ik ben klaar met de mies. Zit lekker buiten. We eten beetje rijst, vissticks op verzoekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:03 schreef AnneX het volgende:
http://www.nu.nl/beurs/35(...)ure-met-philips.html
Steer! Hoe is met het mandarijn leren spreken / schrijven
En lef hoor Bloessie om zaken aanhangig te maken.![]()
Zit bij te komen van de keuken met een glaasje water.
Vanavond dus coq au vin.
Nog wel groenten erbij halen.
chineesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoe lang ben je daar eigenlijk? En wat ga je allemaal eten daar?
Woensdag- of donderdagochtend terug.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoe lang ben je daar eigenlijk? En wat ga je allemaal eten daar?
Dimsummen!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Au mini! Weet van mn vader hoe erg zeer het doet
[..]
Woensdag- of donderdagochtend terug.
Sowieso ga ik dimsummen. Je schijnt geweldig te kunnen dimsummen daar. Sowieso super goed eten
.
Ik zou daar toch voorzichtig mee zijn. Voor hetzelfde geld vertrekken ze wel opeens op tijdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja helaas. Hopelijk niet nog meer want zo lang ben ik daar niet. Maar beter dat ik dat nu weet i.p.v. op Schiphol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pers. budget deels omzetten in vrije tijd vind ik een goed ding, want je kon het tot nu toe alleen maar besteden voor cursussen, workshops etc.
Centjes erbij is altijd fijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Yep, ik stuitte er ook net op. Maar: geen zin in iets uitgebreids en ik heb nog brood over, dus ik denk dat ik er gewoon iets te hippe komkommersandwiches mee maak.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:58 schreef Bluezz het volgende:
Misschien hier? http://www.smulweb.nl/recepten/&query=Pimpernel
(zal je zelf wel gevonden hebben, heb nog nooit met pimpernel gekookt)
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:06 schreef borisz het volgende:
Prijs in de postcodeloterijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan houden ze mn zus wel op de hoogte gezien zij op de vlucht moet werkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou daar toch voorzichtig mee zijn. Voor hetzelfde geld vertrekken ze wel opeens op tijd
Prijs in de postcodeloterijVet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Lekker, een nachtvlucht. Dus wakker worden als je er ongeveer bent.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Dan houden ze mn zus wel op de hoogte gezien zij op de vlucht moet werken
Willen jullie duimen vanavond dat ik mee kan? Vind het zo spannend!
Kon bij Emirates prima slapen, maar goed, daar had ik een bedquote:
keertje met Air Lingus naar Dublin, boven de Noordzee, vond iemand naast mij dat gezeur over turbulentie onzin. Even later kwamen een paar tassen uit de boven ruimte, de zuurstofmaskers naar beneden en de beterweter lande in het middenpad.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Toch is het raar... vliegen in een bed.
Toen ik net lekker lag op 3 lege stoelen (naar Aus) werd ik wakker gemaakt door het personeel omdat er turbulentie was, moest ik weer gaan zitten
Ja was prachtig die tie break, hoe Del Potro vochtquote:
ohquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
keertje met Air Lingus naar Dublin, boven de Noordzee, vond iemand naast mij dat gezeur over turbulentie onzin. Even later kwamen een paar tassen uit de boven ruimte, de zuurstofmaskers naar beneden en de beterweter lande in het middenpad.
Mijn champagne zag ik naar het plafond van de kabine vliegen, negatief G
Ik heb altijd mijn gordel om als ik zit.
Prijs in de postcodeloterijwees blij dat het geen vingerplant isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik in een vliegtuig zit/hang/slaap heb ik ook altijd de gordel om. al een keer wakker geworden van een bak water in me nek, bleek dat we al ruim een half uur in verschillende luchtzakken terecht gekomen waren. nee ik slaap niet vast, ik lig in coma.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
keertje met Air Lingus naar Dublin, boven de Noordzee, vond iemand naast mij dat gezeur over turbulentie onzin. Even later kwamen een paar tassen uit de boven ruimte, de zuurstofmaskers naar beneden en de beterweter lande in het middenpad.
Mijn champagne zag ik naar het plafond van de kabine vliegen, negatief G
Ik heb altijd mijn gordel om als ik zit.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ja, wel een aardig potje tennis en zoals zo vaak: in the end Djoko wins.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een goeie match tussen Del Potro - Djokovic!
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:07 schreef borisz het volgende:
Poes
Ze laat ons schrikken. Ze sprong zo van 2,5 meter naar beneden. Gelukkig niets aan de hand. Haar normale route via het tuinhek durfde ze niet omdat daar iets op lag en ze daardoor geen inzicht had.
Bellefleur heeft daar wel eens een gekneusd pootje aan over gehouden.
Prijs in de postcodeloterijWij hebben ook een prijs gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:07 schreef borisz het volgende:
Poes
Ze laat ons schrikken. Ze sprong zo van 2,5 meter naar beneden. Gelukkig niets aan de hand. Haar normale route via het tuinhek durfde ze niet omdat daar iets op lag en ze daardoor geen inzicht had.
Bellefleur heeft daar wel eens een gekneusd pootje aan over gehouden.
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:20 schreef minilot het volgende:
Veerkrachtige beesten, dat poezengespuis!
Oh, en: mijn lief mag, als het goed is, morgen het ziekenhuis uit!![]()
Morgennacht slaap ik dus eindelijk weer!![]()
Ben deze week élke dag *twee* keer op ziekenbezoek geweest.Fijn, die flexibele werkuren!
![]()
Op vakantie zie ik vleermuizen en dat is geweldig. Ik zou ooit wel vuurvliegjes willen zien.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Gisteravond vuurvliegjes gezien, tientallen, teveel om te tellen. Ga zometeen als het donker wordt weer eens kijken
Als het net donker is in bosranden waar veel ondergroei is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Op vakantie zie ik vleermuizen en dat is geweldig. Ik zou ooit wel vuurvliegjes willen zien.
Ja, die zijn er, maar geen vuurvliegen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als het net donker is in bosranden waar veel ondergroei is.
Vleermuizen heb ik hier veel, ben er gek op
Zelfgemaakt?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:42 schreef krakkemieke het volgende:
Oh ik heb gardiane de taureau gegeten, heerlijk!
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zelfgemaakt?
Nee. Ik kook graag op vakantie, mijn moeder rijdt, ik kook.
Maar als ik iets niet ken, proeven we het eerst en dan kan ik het wel namaken.
Ik zou dit graag nakoken, maar ik denk niet dat ik dat vlees kan vinden. Net zoiets als de buffelburger die ik ooit proefde.
Doe jij dat wel eens, iets koken wat je lekker vond? Uit je hoofd?quote:
Ja, kan meestal smaken herkennen en herinnerenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Doe jij dat wel eens, iets koken wat je lekker vond? Uit je hoofd?
Knap! Ben jaloers!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:47 schreef z80 het volgende:
[..]
wees blij dat het geen vingerplant is
[..]
als ik in een vliegtuig zit/hang/slaap heb ik ook altijd de gordel om. al een keer wakker geworden van een bak water in me nek, bleek dat we al ruim een half uur in verschillende luchtzakken terecht gekomen waren. nee ik slaap niet vast, ik lig in coma.
Ben je al op SH? Natuurlijk ben je er al Bloesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Grote kans dat ik niet mee kan...![]()
Als ik meekan kom ik op een klapstoeltje terecht zonder video. Heb gelukkig leesvoer gekocht. Maar vlucht is overboekt en er zijn 13 IPB'ersEn ja.... Ik ben nummer 13
Ik zou naar huis gaan en een andere keer IPB met je zus gaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb geen keus. Tis dat of naar huis.
Geloof me, je wilt niet naar Honkers op een Jumpseatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb geen keus. Tis dat of naar huis.
Heel raar ja, gebeurt bijna nooit. Ik wil maandag niet werken!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou naar huis gaan en een andere keer IPB met je zus gaan.
Wel raar trouwens dat er zoveel IPB-ers op 1 vlucht zitten te wachten.
En?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Heel raar ja, gebeurt bijna nooit. Ik wil maandag niet werken!![]()
We worden over een kwartiertje omgeroepen. Mn zus kwam net langs en zei: 'grote kans dat het em niet gaat worden'. Anders klapbank. Niet slapen dus maar wel mee. Wil zo graag naar China! Ik knijp em.
Ik had ze ook nog nooit gezien tot gisterenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Ow, FFTIk wilde je zo graag een prettige vlucht wensen, maar als je mee gaat wordt het vrees ik eerder 'sterkte'.
Piet, de enige keren dat ik vuurvliegjes heb gezien was in DuitslandRond Wuppertal in de bossen, echt prachtig
Vleermuizen heb ik hier bij mijn flatje ook wel, maar nog nooit vuurvliegjes gezien in Drenthe.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:31 schreef FutureFairytale het volgende:
6 mensen uiteindelijk teveel. Ik ben dabei.![]()
![]()
![]()
En dan overkomt jou datquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Wordt zo door ouders opgehaald. Volgens het personeel gebeurt dit nooit bij HK. Ik ben ook altijd n pechvogel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |