Over halsen og hoved...quote:Op maandag 1 juli 2013 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat is een naam voor een Scandinavisch hoorspel.
Hals(en) over kop.quote:
Jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 07:19 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen allemaalHet
zonnetje
schijnt.
Daar hou ik je aan!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:40 schreef borisz het volgende:
Morgen nog één dagje regen en daarna gewoon een paar weken mooi weer.
Viel mij gisteren ook op, zo rustig.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:32 schreef TAV74 het volgende:
Het begint wel erg rustig te worden op het station, vakanties zijn duidelijk in aantocht. Nog 4 weken en dan ben ik zelf al aan de beurtKan nog niet aan het idee wennen dat dit jaar alweer half om is!
Vannacht morgenochtend valt er nog wat. Daarna klaart het op.quote:
Hier ook boodschappen gedaan en een harinkje voor straks op de kop getikt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:03 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
ontwikkelingen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
![]()
ontwikkelingen
![]()
Go Sun GoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nou, maar ik vind het veeeel te spannend.. maar de brief is de deur uit. Nu snel naar de musical kijken van mijn groepje van vorig jaar!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom al die negatieve smileys? Je wilt t toch? (anders schrijf je niet)
... en wat zei de dokter?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik lig te wachten tot de steek in mn maag weg is. 2e dag nu veel vocht kwijt, one way or another, heel erg honger/dorst maar zodra ik iets heb gegeten gaat t niet. Stond net in de supermarkt en kreeg zo'n steekaanval dat ik gebogen eruit ging en gebogen fietste tot ik terug was. Moet wel gauw overgaan want vrijdag HK!
Is ook spannend Sunquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, maar ik vind het veeeel te spannend.. maar de brief is de deur uit. Nu snel naar de musical kijken van mijn groepje van vorig jaar!
![]()
ontwikkelingen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit soort kansen komen niet voor niets plotseling voorbij, gaat vast goedkomen
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Mijn idee!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:27 schreef TAV74 het volgende:
dit soort kansen komen niet voor niets plotseling voorbij, gaat vast goedkomen
Idd zeg. Zet er iemand neer die de essentie van sport snapt en niet weer zo'n ambtelijk bestuurderquote:
Deze baantjes zijn er voor geparkeerde politici, niet voor sporters. Net zoals al die ontwikkelingshulpslurpenden organisaties.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:00 schreef borisz het volgende:
Gaat lukken Sun
Van CDA-kroonprins naar IOC-lid.
Was er echt geen sporter beschikbaar?
Helaas is dat waar.....quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Deze baantjes zijn er voor geparkeerde politici, niet voor sporters. Net zoals al die ontwikkelingshulpslurpenden organisaties.
Moet goed komenquote:
Je krijgt op z'n minst wel een uitnodiging voor een gesprek met die mooie motivatiebrief.quote:
Thijs vond hem ook goedquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Je krijgt op z'n minst wel een uitnodiging voor een gesprek met die mooie motivatiebrief.
Of je gaat even naar de huisarts...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Zet em opHopelijk vind je de afstand niet heel erg.
Ik heb n griepje te pakken. Heb overdag rillingen en vanavond heb ik het bloedheet. Hopelijk slaap ik straks nog wat.
Had het al uitgecheckt, per OV 35 minuten, per auto iets meer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Beterschap fft
Afstand valt mee. Het is wel een stukkie verder dan nu, maar wel aan de 'goede' kant zeg maar, dus is te overzien![]()
En gezien onze reiskostenvergoedingen en de ritjes die bij de baan horen: auto in eerste instantie, ov als het een keer zo uitkomtquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Had het al uitgecheckt, per OV 35 minuten, per auto iets meer.
Pcies.. vachten en beren en zo...quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Of een kekke vouwfiets! Heb ik ook een tijdje gebruikt. Ideaal
Maar idd eerst maar eens een reactie, een gesprek e.d.
Dat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik niet! Nergens voor nodig. Pas als er sprake is van hoge koorts wat erg lang blijft aanhouden ga ik er een keer over nadenken de beste man te bellen
Waarom denk ik dan aan een 50 kilo zak melkpoeder die uit een hercules wordt gedropt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ethiopisch staat ook weer een keer op de wish list.
Geen idee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom denk ik dan aan een 50 kilo zak melkpoeder die uit een hercules wordt gedropt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Huisarts zie ik nooit. Mijntandarts
twee maal per jaar. Vooral voor de gezelligheid overigens. Het is een schatje.
Wij gaan een paar dagen naar Amsterdam en hebben ons favoriete restaurant Garlic Queen al geboekt. Nog andere culinaire tips van de randstedelijken alhier?
Ethiopisch staat ook weer een keer op de wish list.
Vaak noemt men een beetje koorts hebben of wat misselijk zijn al een griep. Griep is wat anders.quote:Op woensdag 3 juli 2013 07:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Gos jij wint Bluezz![]()
En wie gaat er naar de huisarts bij griep
Ja heerlijk is het!quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ethiopier kan ik aanraden.Eten met enjeras (zuurdesem pannekoeken) en dan linzen, bonen, vleesch en groente oprapen van een schaal. Is leuk; wel een kliederboel.
Even de recensies lezen en er dan eentje uitkiezen:quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja heerlijk is het!
Er zitten er alleen best veel in Amsterdam, dus het is wat lastig kiezen!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Even de recensies lezen en er dan eentje uitkiezen:
http://www.iens.nl/restaurant/amsterdam/ethiopisch
Het gebeurd uiteindelijk overal wel eens, zelfs hier in het dorpquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:43 schreef golfer het volgende:
Godver, zelf in Bloemendaal worden nu al fietsen gejat. Na 14 jaar trouwe dienst is de fiets van B. op het station Bloemendaal gestolen en ja, hij stond gewoon op slot.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Heb net online aangifte gedaan.
Mijn lieve trouwe vertrouwde fietsie die ik op mijn verjaardag in 2002 heb gekregen
![]()
ontwikkelingen
![]()
altijd prettig als je voor een functie gevraagd wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ze is er niet voor gevraagd hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:06 schreef z80 het volgende:
[..]
altijd prettig als je voor een functie gevraagd wordt.
de doorgezette mail was algemeen rond gestuurd? dat had ik niet begrepen uit de post.quote:
Ja, toen ik teruglas dacht ik dat al, maar die vacatures worden idd naar het hele team gestuurd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:20 schreef z80 het volgende:
[..]
de doorgezette mail was algemeen rond gestuurd? dat had ik niet begrepen uit de post.
ik dacht dat deze enkel naar sunny was verstuurd
Leukkkkquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:06 schreef AnneX het volgende:
En terug van de cd opnamen met popkoor.
Zeven takes waren er nodig van éen liedje.![]()
In Utreg zijn ook meerdere fietsen gestolen en mijn mobylette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |