Over halsen og hoved...quote:Op maandag 1 juli 2013 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat is een naam voor een Scandinavisch hoorspel.
Hals(en) over kop.quote:
Jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 07:19 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen allemaalHet
zonnetje
schijnt.
Daar hou ik je aan!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:40 schreef borisz het volgende:
Morgen nog één dagje regen en daarna gewoon een paar weken mooi weer.
Viel mij gisteren ook op, zo rustig.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:32 schreef TAV74 het volgende:
Het begint wel erg rustig te worden op het station, vakanties zijn duidelijk in aantocht. Nog 4 weken en dan ben ik zelf al aan de beurtKan nog niet aan het idee wennen dat dit jaar alweer half om is!
Vannacht morgenochtend valt er nog wat. Daarna klaart het op.quote:
Hier ook boodschappen gedaan en een harinkje voor straks op de kop getikt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:03 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
ontwikkelingen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
![]()
ontwikkelingen
![]()
Go Sun GoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nou, maar ik vind het veeeel te spannend.. maar de brief is de deur uit. Nu snel naar de musical kijken van mijn groepje van vorig jaar!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom al die negatieve smileys? Je wilt t toch? (anders schrijf je niet)
... en wat zei de dokter?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik lig te wachten tot de steek in mn maag weg is. 2e dag nu veel vocht kwijt, one way or another, heel erg honger/dorst maar zodra ik iets heb gegeten gaat t niet. Stond net in de supermarkt en kreeg zo'n steekaanval dat ik gebogen eruit ging en gebogen fietste tot ik terug was. Moet wel gauw overgaan want vrijdag HK!
Is ook spannend Sunquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, maar ik vind het veeeel te spannend.. maar de brief is de deur uit. Nu snel naar de musical kijken van mijn groepje van vorig jaar!
![]()
ontwikkelingen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit soort kansen komen niet voor niets plotseling voorbij, gaat vast goedkomen
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Mijn idee!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:27 schreef TAV74 het volgende:
dit soort kansen komen niet voor niets plotseling voorbij, gaat vast goedkomen
Idd zeg. Zet er iemand neer die de essentie van sport snapt en niet weer zo'n ambtelijk bestuurderquote:
Deze baantjes zijn er voor geparkeerde politici, niet voor sporters. Net zoals al die ontwikkelingshulpslurpenden organisaties.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:00 schreef borisz het volgende:
Gaat lukken Sun
Van CDA-kroonprins naar IOC-lid.
Was er echt geen sporter beschikbaar?
Helaas is dat waar.....quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Deze baantjes zijn er voor geparkeerde politici, niet voor sporters. Net zoals al die ontwikkelingshulpslurpenden organisaties.
Moet goed komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |