quote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bakelants eigen schuld, had ie maar eens moeten winnen
Dit.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:37 schreef reddevil1408 het volgende:
Dat gezeik over Gesink.....laten we even de feiten er bij pakkenederlands kampioen komt op 6 minuten binnen, de nr.2 van hetzelfde kampioenschap zit "gewoon" in de eerste groep.
eens ze is niet echt heetquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan niet tegen die onterechte gesinkbash.
Nee, die hadden het ook fout (al zei Boogerd in 1ste instantie wel Bakelants, maar die veranderde dat toen Irizar in beeld kwam)quote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat die wel kundig zijn. En omdat een Belg won
Maar Eurosport had het ook goed volgens mij.
uiteraard kunnen fokkers het beterquote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef reddevil1408 het volgende:
die twee hadden 3 minuten nodig om Dumoulin te herkennen....die Durout praat sowieso alsof ie voor het eerst een fiets ziet...
Die acteert nog als ze .. nou ja jeweetwel.quote:
Lance zat te juichen in Texasquote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef silverhill het volgende:
[..]
Wat het wel enigzins goedmaakt is dat ze gelijk de hele biografie van Irizar paraat hadden, en hun enthousiasme over zijn 'overwinning'.
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
Oe zou dat die fietsenmaker uit de RR zijn geweest? De dikke Hajoman?
Staat wel op YouTube.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
iemand het filmpje van de Franse TV? Met dezelfde fout
Die anekdotes van jou komen er niet helemaal uit he?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die acteert nog als ze .. nou ja jeweetwel.
Het is net Eddy.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die anekdotes van jou komen er niet helemaal uit he?
Ik houd er ook mee op geloof ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die anekdotes van jou komen er niet helemaal uit he?
daar zit ze er voorquote:Op maandag 1 juli 2013 22:45 schreef DeeBee het volgende:
'Nog hartstikke groen ben...'
Mart keek met een blik: 'deze oude fiets gaat jou nog wat leren!'
Hehe dit ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:47 schreef DeLuna het volgende:
Ik herken de meeste renners in het peloton niet, daarom hou ik ook altijd wijselijk mijn mond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |