SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All
En foto's van dezelfde groep: Flickr
Muziek van de Avondetappe 2012: Spotify
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
Hij gaat er toch niet vandoor met de vrouw van Mollema hé?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef alors het volgende:
Gesink is een beetje de Vd Vaart van het wielrennen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:36 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Hij gaat er toch niet vandoor met de vrouw van Mollema hé?
Eerder de Royston Drenthequote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef alors het volgende:
Neukt ie ook de vrouw van een oud-ploeggenoot ?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef alors het volgende:
Maar in de derde week gaat hij knallen, blijkbaarquote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef alors het volgende:
Mja qua neergang misschien wel, maar Drenthe was nooit het grote nieuwe talent.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:32 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:kristoffervabo twitterde op maandag 01-07-2013 om 22:23:46Orica-GreenEdge bus had some troubles getting of the ferry from Corsica to Nice tonight. #justkidding http://t.co/A6clKRGrTm reageer retweet
Op twitter is ze net zo irritant.quote:
Ongehoord dit.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar potverdikkie, waarom moest Koen de Kort nu eigenlijk lossen. Waarom laten ze daar niets van zien?
Ze gingen met 65 per uur. Dat houdt Koen misschien één seconde vol. 65. Alsof je een emmer leeggooit.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar potverdikkie, waarom moest Koen de Kort nu eigenlijk lossen. Waarom laten ze daar niets van zien?
Zijn klassement is naar de vaantjes helaas.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu ben je voorbarig. Parijs is nog ver immers.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn klassement is naar de vaantjes helaas.
Hij wapperde eraf als een nat washandje aan de lijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze gingen met 65 per uur. Dat houdt Koen misschien één seconde vol. 65. Alsof je een emmer leeggooit.
enige reden waarom hij het deedquote:Op maandag 1 juli 2013 22:38 schreef De_Fietser het volgende:
Als sponsor ben je toch blij met zo'n demarrage, je pakt zo een paar minuten zendtijd.
Hij deed een chasse patat vanuit de bus.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij wapperde eraf als een nat washandje aan de lijn.
Die tijd maakt hij wel goed in de bergen. Dat is zijn terrein.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef Blik het volgende:
Gezeur over Gesink zeg, lekker boeiend dat die 9 minuten verliest...
Leuk joch deze ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef Remzz het volgende:
Kijk Gesink zo kun je ook een interview geven
Een verademing na al die interviews met Danny.quote:
Dat is juist z'n probleem, eigenlijk is het zijn terrein niet meerquote:Op maandag 1 juli 2013 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die tijd maakt hij wel goed in de bergen. Dat is zijn terrein.
Ik snap het probleem ook nietquote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef Blik het volgende:
Gezeur over Gesink zeg, lekker boeiend dat die 9 minuten verliest...
Ik ook niet, maar laat de onwetenden maar in hun waan.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan niet tegen die onterechte gesinkbash.
Hater.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:41 schreef knep het volgende:
[..]
Dat is juist z'n probleem, eigenlijk is het zijn terrein niet meer.
Weet je ook eens hoe ik me voelde toen men deed alsof Michael Boogerd doping had gebruikt.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou ook niet met een bokkie-wokkie merk in het groen door blue, blanc, rouge willen rijden.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dumoulin vreesde de trainingsschema's van Rabo
omdat zij m wel herkenden?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Waarom hadden ze het op de Belg wel goed dan?
Weet je wie ook kanker overwon?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Irizar had wel kanker overwonnen, respect
Omdat Bakelants een Belg is misschien.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Bakelants had waarschijnlijk de Ronde van Brasschaat gewonnen ofzoquote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Omdat die wel kundig zijn. En omdat een Belg wonquote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Lans sterke arm.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bakelants eigen schuld, had ie maar eens moeten winnen
Dit.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:37 schreef reddevil1408 het volgende:
Dat gezeik over Gesink.....laten we even de feiten er bij pakkenederlands kampioen komt op 6 minuten binnen, de nr.2 van hetzelfde kampioenschap zit "gewoon" in de eerste groep.
eens ze is niet echt heetquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, die hadden het ook fout (al zei Boogerd in 1ste instantie wel Bakelants, maar die veranderde dat toen Irizar in beeld kwam)quote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat die wel kundig zijn. En omdat een Belg won
Maar Eurosport had het ook goed volgens mij.
uiteraard kunnen fokkers het beterquote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef reddevil1408 het volgende:
die twee hadden 3 minuten nodig om Dumoulin te herkennen....die Durout praat sowieso alsof ie voor het eerst een fiets ziet...
Die acteert nog als ze .. nou ja jeweetwel.quote:
Lance zat te juichen in Texasquote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef silverhill het volgende:
[..]
Wat het wel enigzins goedmaakt is dat ze gelijk de hele biografie van Irizar paraat hadden, en hun enthousiasme over zijn 'overwinning'.
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
Oe zou dat die fietsenmaker uit de RR zijn geweest? De dikke Hajoman?
Staat wel op YouTube.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
iemand het filmpje van de Franse TV? Met dezelfde fout
Die anekdotes van jou komen er niet helemaal uit he?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die acteert nog als ze .. nou ja jeweetwel.
Het is net Eddy.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die anekdotes van jou komen er niet helemaal uit he?
Ik houd er ook mee op geloof ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die anekdotes van jou komen er niet helemaal uit he?
daar zit ze er voorquote:Op maandag 1 juli 2013 22:45 schreef DeeBee het volgende:
'Nog hartstikke groen ben...'
Mart keek met een blik: 'deze oude fiets gaat jou nog wat leren!'
Hehe dit ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:47 schreef DeLuna het volgende:
Ik herken de meeste renners in het peloton niet, daarom hou ik ook altijd wijselijk mijn mond.
Wauwwww waterboardingquote:Op maandag 1 juli 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eddy had wel een goede anekdote over Guantanamo Bay
Ik vertrouw altijd meer op Art dan op D&Dquote:Op maandag 1 juli 2013 22:47 schreef DeLuna het volgende:
Ik herken de meeste renners in het peloton niet, daarom hou ik ook altijd wijselijk mijn mond.
Van Gert Jacobsquote:Op maandag 1 juli 2013 22:49 schreef Mani89 het volgende:
Van wie zouden Boy en Danny hun intelligentie hebben?
Al staat haar man er naast te huilen, dan doe ik het nog niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zou haar doen. Doet iemand mee?
ikkequote:Op maandag 1 juli 2013 22:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zou haar doen. Doet iemand mee?
Van de ronde Mis uit 1988quote:Op maandag 1 juli 2013 22:49 schreef Mani89 het volgende:
Van wie zouden Boy en Danny hun intelligentie hebben?
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:50 schreef marcodej het volgende:
Wat een mooie tijd zeg, elke dag een serieuze kans op een etappeoverwinning...
zou een Nederlander kunnen zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef Wrijfhout het volgende:
Die Bontempi heeft wel veel pech gehad, in elke terugblik werd hij volgens mij 2e haha
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spuit 11, 12, 13 en 14 duidelijk present.
Zal spannend worden. Daar is nog nooit een zinnig woord uitgekomenquote:
Gert Jakobs is er ook voor een intellectueel tegenwicht.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal spannend worden. Daar is nog nooit een zinnig woord uitgekomen
Gert Jakobs ja. Die krijgt het voor elkaar om als ie de kleedkamer van de rondemissen binnenstapt het gemiddelde IQ omlaag te brengen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gert Jakobs is er ook voor een intellectueel tegenwicht.
en dat zit Dries Roelvink er al?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:55 schreef silverhill het volgende:
[..]
Gert Jakobs ja. Die krijgt het voor elkaar om als ie de kleedkamer van de rondemissen binnenstapt het gemiddelde IQ omlaag te brengen.
Hij is prof.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef TLC het volgende:
Als echte Nederlander vraag ik natuurlijk ; waar betaalt ie dat allemaal van ? ik kan me niet voorstellen dat Traksel zoveel heeft verdiend als wielrenner
Schnabbelen in de provinciequote:Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef TLC het volgende:
Als echte Nederlander vraag ik natuurlijk ; waar betaalt ie dat allemaal van ? ik kan me niet voorstellen dat Traksel zoveel heeft verdiend als wielrenner
Nee dat mag je niet zeggentwitter:nickensimon twitterde op maandag 01-07-2013 om 22:53:07Kan niet zo goed meer zonder vraagtekens naar wielrennen kijken.. #magikdatzeggen #avondetappe SK reageer retweet
Zijn probleem ook.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:59 schreef Pino112 het volgende:
Nee dat mag je niet zeggentwitter:nickensimon twitterde op maandag 01-07-2013 om 22:53:07Kan niet zo goed meer zonder vraagtekens naar wielrennen kijken.. #magikdatzeggen #avondetappe SK reageer retweet
of hij heeft tijdens zijn reizen niet alleen kleren in zijn koffer.....quote:
nick en Simon volgenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:59 schreef Pino112 het volgende:
Z'n ploeg betaalt dat allemaalquote:Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef TLC het volgende:
neequote:Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef silverhill het volgende:
Zijn er meer mensen die van de stem van Joost Prinsen moordneigingen krijgen?
Probleem heb ik ook. Ben de draad na 2 zinnen al kwijt.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan mijn aandacht niet houden bij zijn verhaal. Gisteren en eergisteren ook al niet
Ik val er eerder bij in slaap.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef silverhill het volgende:
Zijn er meer mensen die van de stem van Joost Prinsen moordneigingen krijgen?
Ik volg er ook niks vanquote:Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan mijn aandacht niet houden bij zijn verhaal. Gisteren en eergisteren ook al niet
Jvermeer3quote:
Echt een aanrader. Als ik een euro kreeg voor al zijn rake opmerkingen kon ik twee boeken van Mart Smeets kopen.quote:
Knechten.quote:
Nog steeds in het buitenland?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |