Braddie: Vanwege zijn topics en zijn Wajong-gezever over hoe zielig hij wel niet is, en nou de Wajong stopt heeft hij ineens zijn hele inboedel in V&A gezet.

Ook kwam ik vanmiddag nog een tekst tegen die op deze user sloeg en deze user blijkt een werkelijk briljant muzikant te zijn die een hele biografie online heeft staan... Hier verteld hij keer op keer dat hij niets kan behalve voor een beeldscherm zitten of rondknarren in een afgetrapte Fiat Cinquecento...
Linkse-BoomKnuffelaar:Omdat hij telkens over de jungle van Zuid Amerika zit te lullen en hoe graag hij daar niet heen wil om met Tanja Niemeijer te trouwen. Deze user is ook betrokken bij een hele bult Wajong-topics etc. Ik mag hem wel maar vind dat pedoseksuele wat hij laat zien dan iets minder.
KritischeMassa:
Omdat hij ook betrokken was bij een heleboel zeiktopics over de Wajong. Deze user werd boos op Braddie en Boomknuffelaar omdat hij ze parasieten vond, hij vond dat deze 2 users eigenlijk helemaal geen recht hadden op een Wajong. Want KritischeMassa heeft zelf een zeer gênante huidaandoening waar hij tevens erg veel last van heeft en werkt gewoon 40 uur in de week. Zijn huidaandoening was volgens hem ook de reden dat hij vaak bot reageerde en agressief uit de hoek kwam. Zo zag ik hem dan ook enkele topics later de TS voor TYFUSHOND uitmaken en liep hij in een ander topic ook nog te vloeken en te tieren.
Vermakelijke user dus, al met al.
Dit waren de 3 users die mij gisteren en vandaag het meest opvielen.
Verder viel user:
Waarheid mij ook altijd op.
Dit om zijn

berichten op de Frontpage. Maar hem zie ik ''helaas'' nooit meer posten.
HSG-Bomber valt mij eigenlijk ook wel op. Volgens mij is het een droeftoeter pur sang want ik zie hem eigenlijk nooit positief reageren. Niet dat dat hoeft, ik kan vaak wel lachen om zijn reacties. Leuke user dus.
Vogeltjesdans valt mij ook altijd wel op, ook positief. Moet vaak lachen om zijn topics, hij blijft ook vreemd. Ik denk ook dat deze user een Wajong-uitkering heeft.
Argo: viel ook altijd erg op om zijn filosofische topics over het leven en zijn ''struggles'' ook om deze user heb ik vaak kunnen lachen.
Dan is er ook nog 1 user met hoofdletters en gewone letters door elkaar in z'n username waarvan ik de naam kwijt ben maar hij opent altijd topics in het Gronings, oja
B.R.Oekhoest of zo, deze user is volgens mij gewoon niet goed wijs.
En dan hebben we ook nog
sanasoufie, deze user valt ook erg op vanwege haar angst en totale-paniek-chaos topics. Ik betwijfel ook of deze user ze wel alle 24 in het krat heeft zitten.
Verder vallen er zeker weten nog meer op, bijvoorbeeld
hakunamatafaka de videobanden (of waren het dvd's)-autist. Die laatst ook een prachtig filmpje heeft gemaakt waarvan ik kon genieten.
Dit was het wel zo'n beetje. Er zijn er vast meer maar die komen nou niet zo in mij op.