quote:Op maandag 1 juli 2013 21:20 schreef .PRISM het volgende:
Conflict, omdat:
Een volwassen man in het lijf van een 11-jarige. Tevens zeer ADHD-UI.
Biancavia, omdat:
Vrouwelijke variant van Conflict. Zouden samen een goed stelletje vormen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef .PRISM het volgende:
Ohja, grootste baas vergeten:
SherlockHolmes, omdat:
Geweldige user. Veel humor. Altijd leuke posts. Altijd goede posts. Erg leuke user. Held.
vosss is godverdomme met dubbel s oetlul!!!!quote:Voss, omdat:
Consistente UI. Doet volgens mij geen vlieg kwaad en is geen ruzie mee te krijgen. Heb hem altijd wel netjes zien posten.
Wehehe. Ik had je nog door de google.fok gegooid om er zeker van te zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:33 schreef vosss het volgende:
[..]
vosss is godverdomme met dubbel s oetlul!!!!![]()
![]()
wiens kloon ben je eigenlijk?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:38 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Wehehe. Ik had je nog door de google.fok gegooid om er zeker van te zijn.
Geen kloon op zich. Denk dat ik hier op mijn dertiende registreerde. Maar ben vaak maanden offline en dan maak ik een nieuwe user aan, want oude accountdetails vergeten. Nooit een opvallende user geweest, echterquote:
Ow okay duidelijk. Ik heb ook een stuk of 10 klonen waar ik soms nog mee postquote:Op maandag 1 juli 2013 21:48 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Geen kloon op zich. Denk dat ik hier op mijn dertiende registreerde. Maar ben vaak maanden offline en dan maak ik een nieuwe user aan, want oude accountdetails vergeten. Nooit een opvallende user geweest, echter.
Ja vooral de topics over zuinigheid en spaarzaamheid.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:06 schreef Sylvana het volgende:
Bloudhoundfromhell, geweldige topics altijd
Leeft die nog?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vooral de topics over zuinigheid en spaarzaamheid.
Veldmuis, vanwege:
groetjes,
Veldmuis
Kwaliteitsuser pur sangquote:Op maandag 1 juli 2013 22:06 schreef maickeltje het volgende:
Superwormjim.....zegt genoeg lijkt me hahahaha
Mooie lijst.quote:
Daarom mis ik SCH met z'n permban. Die deed het andersom.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:32 schreef Cracka-ass het volgende:
Edit: nu vergeet ik natuurlijk stefanP. Schitterend hoe hij de links georiënteerde users binnen drie seconden op de kast had in elk willekeurig topic.
Tally heb ik volgens mij een tijd niet gezien. Maar dat kan ook aan mij liggen.quote:
Mirrorman ?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:06 schreef speedcore het volgende:
quenda/loedertje
macbright
blauwe m&m
zusje
webber
xenia
ludo
calypso
ghaven
bolletje
yvonne
(etc etc )
Leukquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dven, vind zijn berichten uit Bulgarije altijd wel grappig in WKN
Tong80, ken hem niet eens heel goed maar vind zijn topics 9/10 keer erg droog.
Ik heb jou naam genoemd toppertquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben dus nog niet populair genoeg
Heb ik gezien, maar had minstens 5 users verwachtquote:
Sandstorm, dat was leuk altijd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:33 schreef RadioSlut het volgende:
tong80, omdat dat weet je zelf ook wel.
SHE, relbitch
Het_hupt, heeft mij er ook in getuind
beverton, had hele leuke paints
Xebrozius, is ook een baas
cerror, ook een baas vanwege zijn botte reacties
Maikuuul met zijn hendig sjieke slip
WAARHEID, omdat hij gewoon bloedirritant was
neegij, op de frontpage deed hij rare reacties plaatsen enzulks
_Sandstorm_ oid, had een paar leuke klaagtopics, en in elk topic van hem ging KLB zeuren wanneer zn jaarmix nou uitkwam.
Hij zoekt bijna altijd ruzie en heeft een wc-mond. Klopt niets van deze.quote:Voss, omdat:
Consistente UI. Doet volgens mij geen vlieg kwaad en is geen ruzie mee te krijgen. Heb hem altijd wel netjes zien posten.
Deze uitspraak haalt je populariteit bij mij al flink naar beneden. En da's 'n end als je kijkt hoe laag je al stond.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik gezien, maar had minstens 5 users verwacht
Wat boeit mij hoe laag ik sta? Zijn toch mijn zaken niet? typ maar op kklulquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:18 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Deze uitspraak haalt je populariteit bij mij al flink naar beneden. En da's 'n end als je kijkt hoe laag je al stond.
Lamon kwam de kroeg uit om met mij en anderen m'n 5000ste post te vieren.quote:
r.i.p.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:53 schreef nattermann het volgende:
De_Ananas; frituurkoning/frituurtopics
Ze postte een naaktfoto van zichzelf, met daarop een papiertje waarin ze haar liefde voor moderators Lucille en Yvonne kenbaar maakte.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:11 schreef KreKkeR het volgende:
Er staat mij iets bij dat Sararaats ook een tijd zo'n aparte vage user was. Zag toevallig net een post van haar, wellicht post ze tegenwoordig normaal. Maar er was wel iets aparts met die user geloof ik. Weet iemand nog wat?
Lesbienne dus.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:20 schreef Automatique het volgende:
[..]
Ze postte een naaktfoto van zichzelf, met daarop een papiertje waarin ze haar liefde voor moderators Lucille en Yvonne kenbaar maakte.
Goed topic. Vanuit daar op die hele SHE-rel terecht gekomen, best vermakelijk leesvoer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:36 schreef Greyson het volgende:
GC / Fok!kers die in het niets verdwijnen # 4
Misschien zijn ze wel overleden of willen gewoon niet meer posten.
En Xeniaquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:31 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Waarheiden zijn doppelganger Wahrheit
Vanwege standaard boze smiley in zijn kansloze posts
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |