Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee klopt, maar hij had tijdens de opnames van het programma zich al niet gehouden aan het sporten en was wel allemaal chocola gaan eten.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoeft niet eens. Gewoon gezond eten (hoeft niet moeilijk te zijn of lang te duren) en ongezond eten gewoon niet kopen. Dat mentale / psychische geklets vind ik onzin behalve zoals eerder aangegeven als het om een ziekte gaat.
Er moet toch wel een topic zijn om Alex te bewonderen en Marcel dik te noemen.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA NOG EEN DEEL![]()
![]()
Een personal trainer...quote:Op maandag 1 juli 2013 19:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Laatste post:
[..]
Nee klopt, maar hij had tijdens de opnames van het programma zich al niet gehouden aan het sporten en was wel allemaal chocola gaan eten.
Met een personal trainer die in ieder geval zorgt voor 3x per week een intensief uur sport heeft hij in ieder geval een begin, dan nog een goed dieet met gezond eten en het gaat maar beter en beter. Het resultaat motiveert dan ook weer.
Maarja, Marcel blijft liever in zijn zelfmedelijden zwelgen en World of Nerdcraft spelen.
die gaat trouwen?quote:
Maar nu hopelijk gewoon over deze Amerikaanse serie.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA NOG EEN DEEL![]()
![]()
Die .. ja 'blondine' net die dacht dat ze forever alone zou zijn en 'God' haar nu geblessed heeft met hemquote:
zij is niet bepaald heel mooi neequote:Op maandag 1 juli 2013 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die .. ja 'blondine' net die dacht dat ze forever alone zou zijn en 'God' haar nu geblessed heeft met hem
En hopelijk minder herhaling.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind 'm rustiger dan de Nederlandse van de hak op de tak versie.
en hopelijk minder herhalingen steedsquote:Op maandag 1 juli 2013 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind 'm rustiger dan de Nederlandse van de hak op de tak versie.
Als ze je analcherry poppen?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:41 schreef MissJ het volgende:
dat "opnieuw maagd', waar slaat dat op? Wanneer ben je dat?
Als je aandacht nodig hebt.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:41 schreef MissJ het volgende:
In de Middeleeuwen geloofde men dat je na 7 keer je maagdelijkheid kon terugverdienen of zo.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:41 schreef MissJ het volgende:
7 keer wat? Seks of trouwen of 7 mannen/vrouwen?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:50 schreef thabit het volgende:
[..]
In de Middeleeuwen geloofde men dat je na 7 keer je maagdelijkheid kon terugverdienen of zo.
die vind ik dan weer wel echt lelijkquote:Op maandag 1 juli 2013 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik rond die leeftijd was zou ik haar ook daten. Leuke meid. Mag wel een aantal kilo af maar toch.
7 keer trouwenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
7 keer wat? Seks of trouwen of 7 mannen/vrouwen?
Lelijk?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
die vind ik dan weer wel echt lelijk
ik denk dat dit het isquote:
Nou, niet zeer aantrekkelijk. Lang haar en een vagina is voor mij niet genoegquote:
True.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind deze dates tot nu toe 100x minder awkward als in de Nederlandse versie..
De ultieme maagdelijkheid.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dus Ryan en Shana hebben nog nooit gezoend met elkaar?![]()
![]()
![]()
![]()
Oke, jij hebt echt een apart smaakquote:Op maandag 1 juli 2013 21:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, jammer want verder best een leuke jongen
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik denk dat zodra die kerel haar voor t eerst zoent hij haar zo het terrein af spuit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
Zij ook niet joh. Ze doet de wasmachinequote:Op maandag 1 juli 2013 22:02 schreef Lauuwtje het volgende:
HAHAHA die kerel kan duidelijk niet zoenen.
Gaat veel te snel. Neem de tijd, ontdek elkaar en ga gvd niet op je bruiloft voor t eerst zoenenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:06 schreef nikky het volgende:
Oh gelukkig... dacht bijna dat ik de enige was die schrok van het zoenen....
Mijn hemel, dat ziet er niet uit. Dat kan ook niet lekker zijn gewoon!!
Idd. Geef dan gewone kusjes op de lippen...quote:Op maandag 1 juli 2013 22:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gaat veel te snel. Neem de tijd, ontdek elkaar en ga gvd niet op je bruiloft voor t eerst zoenen
snap ik ook nietquote:Op maandag 1 juli 2013 22:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gaat veel te snel. Neem de tijd, ontdek elkaar en ga gvd niet op je bruiloft voor t eerst zoenen
Ze was volgens mij zo geil als ietsquote:Op maandag 1 juli 2013 22:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja en hij heeft geen idee wat er allemaal gebeurtquote:
die gozer he?quote:
Geloofde het ook niet neequote:Op maandag 1 juli 2013 22:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
die gozer he?
Dat geloof ik bij hem ook niet. Hij is best leuk, ik zou hem wel doen denk ik
Ik heb zijn naam gemist?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom heeft hij trouwens een vrouwen naamdenk dat dat al meteen een afknapper is.
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:21 schreef vencodark het volgende:
Baardmans is wellicht een beetje nerdy maar best ok.
Ik heb nog nooit een dude gezien met Carey als naamquote:Op maandag 1 juli 2013 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Méh. Niet uitzonderlijk in Amerika toch? Net als Robin voor een meisje hier misschien.
Toch heb ik het volgens mij vaker gehoord. Nah ja, detail.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dude gezien met Carey als naamik vind het bizar.
Ja, weet ik veel. Het was een keer een vraag bij Triviant.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
7 keer wat? Seks of trouwen of 7 mannen/vrouwen?
Ik liet er heel wat meer dates overheen gaan. Niet letterlijk natuurlijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
Third date rule geld dus ook voor maagden.
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik liet er heel wat meer dates overheen gaan. Niet letterlijk natuurlijk.
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik liet er heel wat meer dates overheen gaan. Niet letterlijk natuurlijk.
Ik moest hieraan denkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:17 schreef IT-Alex het volgende:
oh my god, dat zoenen... ik werd er gewoon misselijk van ...
vresselijk... ik moet bijna overgeven...
hebben we het hier nu over de versie uit USA ofzo? Gister nog langs gezapt en ik kan me een zoenfragment herinneren wat niet natuurlijk eruit zag... Dat van het ijsje heb ik dan weer gemist maar zo leek het inderdaad netquote:Op maandag 1 juli 2013 22:27 schreef vencodark het volgende:
Nu snap ik het: ze hadden geoefend met een ijsje.
Season 1 is nu afgelopenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:01 schreef Obama het volgende:
Komen er nog nieuwe afleveringen van de Nederlandse versie?
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:02 schreef vencodark het volgende:
Toch heb ik bij tlc bij een ander programma weleens een man gezien die nog viezer zoende. Zo met die tong en ranzig.
Ok chill.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:02 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Season 1 is nu afgelopen
Season 2 komt er weer aan ;-)
quote:
Ik denk dat er niet veel mensen zullen komen omdat het beetje in de zomer piriode is en ook omdat sommige lui alleen een grote mond durven te geven op het forum en zodra het betekend "ontmoeten" ho maar!! hahahahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
Komen er nog mensen naar de meet?
In de zomerperiode worden wel vaker meets georganiseerd. Dus dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:44 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet veel mensen zullen komen omdat het beetje in de zomer piriode is en ook omdat sommige lui alleen een grote mond durven te geven op het forum en zodra het betekend "ontmoeten" ho maar!! hahahaha
[ afbeelding ]
Ja.. of mensen vinden jou en de rest gewoon niet leuk en interessant genoeg om te meeten. Dat kan ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:44 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet veel mensen zullen komen omdat het beetje in de zomer piriode is en ook omdat sommige lui alleen een grote mond durven te geven op het forum en zodra het betekend "ontmoeten" ho maar!! hahahaha
[ afbeelding ]
Onmogelijk!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. of mensen vinden jou en de rest gewoon niet leuk en interessant genoeg om te meeten. Dat kan ook
haha xDquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. of mensen vinden jou en de rest gewoon niet leuk en interessant genoeg om te meeten. Dat kan ook
Yep ach wat doe je er aan, er zullen vast ook mensen op het forum zitten die doen als of ze een vrouw zijn en dan soort van willen komen en dan niet komen opdagen en op het forum zeggen dat ze het vergeten zijn blablabla xDquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:40 schreef W00fer het volgende:
Denk dat je wel gelijk hebt Alex. Ik organiseer(de) zelf ook behoorlijk wat Fok meets en vaak is het veel roepen van "jaaa geweldig ik kom" maar puntje bij paaltje zie je de mensen niet...
Wie was dan die gozer die uiteindelijk alleen op een meet was?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:34 schreef W00fer het volgende:
Ja je kunt erom lachen maar het probleem is dat als jij het organiseert, en mensen komen dan niet dat vind ik een naaistreek. Men zegt wel heuj vat het niet persoonlijk op maar je netjes afmelden is wel het minste. Vandaar dat ik tegenwoordig ook alleen nog meets organiseer voor mensen die ik ken, of weet dat ze betrouwbaar zijn. Dan is de opkomst minder en de drempel hoger, maar is het wel leuker.
Laten we hier maar geen namen noemenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:18 schreef Atemno het volgende:
[..]
Wie was dan die gozer die uiteindelijk alleen op een meet was?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:19 schreef W00fer het volgende:
[..]
Laten we hier maar geen namen noemen, al heb ik gehoord dat het vaker voor is gekomen aangezien er behoorlijk wat meets links en rechts georganiseerd worden door de verschillende topics.
Sneu was dat joh. Hij postte; ik ben er, waar zijn jullie?quote:
Daarom organiseer ik het ook in me eigen stad en ik ben best bereid om een uur te wachten ter wel ik een babbel maak met onbekende mensen.. Maar als er niemand komt opdagen dan boeit het me toch weinig want dan ben ik in 5 min weer thuis. En ben ik weer een ervaring rijker en dan weet ik tenminste dat ik niet zoiets meer hoef te organiseren want niemand heeft er toch zin in.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:48 schreef Atemno het volgende:
[..]
[..]
Sneu was dat joh. Hij postte; ik ben er, waar zijn jullie?
En niemand reageerde.
GC / Meet in Assen :D :') #2
Dit topic. IT-Alex, lees het eens.
ik dacht : ik kijk hier weer ff en k zie geijk een medestanderquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:24 schreef blow... het volgende:
[..]
ik dacht : ik kijk hier weer ff en k zie geijk een medestander
de usa versie?quote:
nee nl versiequote:Op zondag 7 juli 2013 23:31 schreef blow... het volgende:
[..]
de usa versie?
Hoe lang is die al bezig eigenlijk? Dan kijk ik die morgen ff allemaal.
vanavond om half 10 de US versie.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:31 schreef blow... het volgende:
[..]
de usa versie?
Hoe lang is die al bezig eigenlijk? Dan kijk ik die morgen ff allemaal.
quote:
Inderdaad, deze kerel is wel heel stereotyp.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:30 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Gadver echt ranzig die haarverzameling
die is gewoon lekker.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:33 schreef Silenus het volgende:
Nou dan is 'onze' Avithal toch lekkerder dan deze.
Karissa bedoel je? DIe ziet er echt vreselijk uit...quote:Op maandag 8 juli 2013 21:33 schreef Silenus het volgende:
Nou dan is 'onze' Avithal toch lekkerder dan deze.
zo kan je het ook zien jaquote:Op maandag 8 juli 2013 21:47 schreef Hamast het volgende:
[..]
Aan lef ontbreekt het dan in ieder geval niet.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef Hamast het volgende:
[..]
Altijd het positieve in mensen zien.![]()
Zelfs jij hebt waarschijnlijk positieve kanten.
hahaha, uh neequote:
Nouja hij zit een beetje in de verkeerde vijver te vissen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:54 schreef MissJ het volgende:
Skippy is niet bepaald verlegen, die moet toch zo een meid aan de haak kunnen slaan?
dat ja, hij kan goed praten en lollig doen. Maar nu nog een meid vinden die zijn manier van doen helemaal hot vindt.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja hij zit een beetje in de verkeerde vijver te vissen.Het is natuurlijk een volslagen mongool, maar hij kan in ieder geval praten.
Hij moet niet zo wanhopig doen/zijn dan komt het wel goed, al moet hij wel op zoek gaan naar vrouwen die in het sub-6-op-schaal-van-10 domein vallen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja hij zit een beetje in de verkeerde vijver te vissen.Het is natuurlijk een volslagen mongool, maar hij kan in ieder geval praten.
quote:
Zij wil wachten, hij geen maagd meer maar wil nog niet trouwenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
Dit zin gristenen? Geen seks voor het huwelijk?
Ah ok. Half-half dus.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:20 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
[..]
Zij wil wachten, hij geen maagd meer maar wil nog niet trouwen
Die Ryan heeft ook zo'n seriemoordenaarshoofd.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik wil geen kussende ryan en shanna meer!!
Dit! Ik droog er spontaan van op als ik dat beeld ziequote:Op maandag 8 juli 2013 22:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zei dus precies hetzelfde vanavond tegen mijn zwagerquote:Op maandag 8 juli 2013 22:25 schreef Hamast het volgende:
[..]
Die Ryan heeft ook zo'n seriemoordenaarshoofd.
Ja man, met die uitpuilende 'crazy eyes' en uitgesproken botstructuur in het gezicht.. heel typisch.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Ik zei dus precies hetzelfde vanavond tegen mijn zwager
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:23 schreef J0ycie88 het volgende:
ik dachtdat de usa versie weer een verkracgting zou worden, maar deze is leuker idd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:59 schreef vencodark het volgende:
Wat een type, die Skippy. Maar goed, hij kan tenminste wel vrouwen aanspreken en is wel sociaal geloof ik. Alleen heel kinderlijk. Ik vind hem wel grappig.
Geloof nooit dat die ene meid met d'r vriend gaat trouwen. Hij wilt (nog) niet echt en vroeg of laat gaan ze nog weleens uit elkaar denk ik. Haar liefde gaat verder dan die van haar, gok ik.
Vindt dit wel leuker dan de Nederlandse eigenlijk.
lol xDquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:02 schreef il_fenomeno het volgende:
zo we zijn weer terug van vakantie.....en Alex al ontmaagd??
iddquote:Op maandag 15 juli 2013 21:30 schreef MissJ het volgende:
Christelijk, lesbisch en maagd. Wat een combi zeg
Dus datquote:Op maandag 15 juli 2013 21:33 schreef Hamast het volgende:
[..]
Overkomt jou zeker niet zo snel, seksbommetje?
gewoon een soort van Marc, Marcel en Alex op jacht in Chersoquote:Op maandag 15 juli 2013 21:34 schreef W00fer het volgende:
[..]
Beter nemen ze seizoen 2 op in Spanje deze zomer, ofzo.
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:34 schreef Hamast het volgende:
[..]
Naughty girl.
Jij moet weer getemd worden.
Paaldansenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:38 schreef MissJ het volgende:
willen paaldansen op je huwelijksnacht voor je kersverse man die nog maagd is. Ik hoop dat hij dat overleeft![]()
nou ja, die man heeft zoiets nog nooit meegemaakt, dus de vraag is of zijn hart dat aankanquote:
ja okequote:Op maandag 15 juli 2013 21:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou ja, die man heeft zoiets nog nooit meegemaakt, dus de vraag is of zijn hart dat aankan
Nu het op RTL 5 is, kunnen mannen het ook kijken.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:47 schreef Funkel het volgende:
Deze zijn allemaal al eens op tv geweest, op TLC..
Dit. Begrijp ik ook niet.quote:
dus datquote:Op maandag 15 juli 2013 21:57 schreef Hamast het volgende:
[..]
Nope, de lesbo's die ik bekijk in filmpjes zien er toch wel anders uit.
Eerste keer is altijd slecht.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:59 schreef MissJ het volgende:
deze kerel is zo extreem nerveus volgens mij, die gaat er niks van bakken in de huwelijksnacht
Voor zichzelf om zichzelf sexy te voelen. Misschien dat zij dat een keer zei of liet merkenquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:06 schreef ladyjaye het volgende:
[..]
Voor zichzelf om zich sexy te voelen. Misschien dat zij dat een keer zei of liet merkenBovendien is hij maagd. Misschien denkt hij wel dat het hoort.
Oh pas 1 dag lid, het is je vergeven.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:10 schreef ladyjaye het volgende:
[..]
Ik wou mijn post aanpassen. Niet mijzelf quoten. Nog even wennen.
Voor die extra 'tuinbroeken-bouwvakker' - attraction, wat ben jij toch een ongelooflijke hetero.quote:
jepquote:Op maandag 15 juli 2013 21:57 schreef Hamast het volgende:
[..]
Nope, de lesbo's die ik bekijk in filmpjes zien er toch wel anders uit.
Dit ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:15 schreef ladyjaye het volgende:
Als je al zo oud bent en nog steeds maagd waar verlangend voor een relatie en seks. Dan vind ik het moeilijk voor te stellen dat je nooit eens iets meer aan je uiterlijk zou doen zoals een nieuwe kapsel, afvallen, make up of iets anders.
Die vriendin van die 41 jarige?. TERING WAT LELIJK.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:50 schreef Hamast het volgende:
Die vriendin met dat blauw witte streepjes shirt zou ik best willen ontmaagden.
Een 6,5je idd, maar zou het ook wel doen als er verder geen verplichtingen aan vast zaten hoor, ik ben de moeilijkste nietquote:Op maandag 15 juli 2013 22:56 schreef blow... het volgende:
[..]
Die vriendin van die 41 jarige?. TERING WAT LELIJK.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
Tipje voor Ewout
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ng-zoon-regelen.html
Nieuw leedvermaakquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:51 schreef MissJ het volgende:
Vanaf zondag 2 maart een nieuw seizoen
http://www.rtl.nl/ik-heb-het-nog-nooit-gedaan/#!/
Ik denk niet dat Barbie nog maagd is...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:31 schreef Cynix ® het volgende:
Als Sterretje & Barbie & Britt & Ymke niet meedoen ga ik zeker kijken!
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:51 schreef MissJ het volgende:
Vanaf zondag 2 maart een nieuw seizoen
http://www.rtl.nl/ik-heb-het-nog-nooit-gedaan/#!/
Je bent niet de enige. De ironie is dat hij hier een aantal jaar geleden nog op FOK! zat ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:25 schreef Knijpflesje het volgende:
O god ik ken die Ginio ook in het echt
Verplaatst naar de maandag dusquote:RTL5 verplaatst de nieuwe muziekshow The Hit naar de zondagavond.
Dit maakte de zender woensdag bekend.
Naar de eerste aflevering van The Hit keken afgelopen maandag slechts 255.000 kijkers. RTL5 verwacht dat de dure muziekshow van Dennis Weening op de zondagavond om 20.00 uur beter tot zijn recht komt, omdat de jonge kijkers op dit tijdstip gewend zijn aan tv-shows, zoals So You Think You Can Dance.
De ingreep heeft bovendien gevolgen voor andere tv-programma's. De Modepolitie 2.0 verschuift mee naar de zondagavond. De lancering van het nieuwe programma From Russia With Love, over mannen die in Oost-Europa een vrouw zoeken, wordt een dag uitgesteld. Dit geldt ook voor het tweede seizoen van Ik heb het nog nooit gedaan. Beide realityprogramma's gaan nu maandagavond 3 maart van start.
In The Hit, van oorsprong een Iers format, krijgen wekelijks zes songwriters de kans hun zelfgeschreven nummer te pitchen aan artiesten.
Hitlijsten
RTL5 weet ook een succes van het muziekprogramma te melden. Het nummer Celebrate The Rain, van songwriter Mijke Breepoel, werd meteen na de uitzending als single uitgebracht door Sidney Samson en Eva Simons en staat inmiddels op nummer 1 in iTunes.
De single Focus on Love van Ben Saunders staat woensdag op de tiende positie in iTunes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |