Tja ik wil het op zich ook wel in Zwolle houden, alleen we kunnen hier beginnen..quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:33 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
Als het in Zwolle zou zijn dan zou ik misschien nog wel komen.
Oke dan!quote:
Tja ik organiseer ook iets midden in de zomer.. Beetje impossible maar goed we kunnen het altijd nog eens over doen in een andere locatie ;-)quote:
Niet hosselen in da clubquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:01 schreef Triptamine2 het volgende:
dit word het sausagefest van de eeuw
Volgende keer beter.quote:
^^quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:01 schreef Triptamine2 het volgende:
dit word het sausagefest van de eeuw
Ja joh wordt vast leuk!quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:50 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Niet hosselen in da club
Ik kom misschien wel ja, kijken wat de rest van de opkomst is, maar lijkt me wel lachen
Het gaat er niet om "maagden te ontmaagden" of zo iets het gaat er gewoon om om mensen van het programma te ontmoeten in het echt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:06 schreef nikky het volgende:
Ik kreeg een DM met een linkje naar dit topic, maareuh.. ik heb het al wel gedaan!Ik heb een kind
dat zegt niets, Maria heeft ook een kind gehadquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:06 schreef nikky het volgende:
Ik kreeg een DM met een linkje naar dit topic, maareuh.. ik heb het al wel gedaan!Ik heb een kind
Komt Marcel ook? En Avithal?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:27 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Volgende keer beter.
[..]
^^
[..]
Ja joh wordt vast leuk!
[..]
Het gaat er niet om "maagden te ontmaagden" of zo iets het gaat er gewoon om om mensen van het programma te ontmoeten in het echt.
Dus mocht je intresse hebben on bijvoorbeeld mij te ontmoeten kan je gewoon komen voor de gezelligheid.
Misschien heb je wel leuke tips voor me, als het komt op vrouwen versieren.
Één tip heb ik al voor je. Zorg dat je een grapje herkentquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:27 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Volgende keer beter.
[..]
^^
[..]
Ja joh wordt vast leuk!
[..]
Het gaat er niet om "maagden te ontmaagden" of zo iets het gaat er gewoon om om mensen van het programma te ontmoeten in het echt.
Dus mocht je intresse hebben on bijvoorbeeld mij te ontmoeten kan je gewoon komen voor de gezelligheid.
Misschien heb je wel leuke tips voor me, als het komt op vrouwen versieren.
Ja zo kan ik ook nog wel een paar honderd man opnoemen die haar ook willen zien..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:10 schreef Jachtgeweer het volgende:
als Avithal komt ben ik zeker van de partij in ieder geval
Die kunnen maar beter thuisblijven dan, aangezien ik er uiteindelijk toch met haar vandoor ga. Dus bij deze, voor degene die voor haar komen, bespaar jezelf de moeite en blijf gewoon lekker thuis.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:19 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Ja zo kan ik ook nog wel een paar honderd man opnoemen die haar ook willen zien..
Haha, tuurlijk. Denk je dat jouw GHB beter werkt dan die van mij? Fair chances voor iedereen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:32 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Die kunnen maar beter thuisblijven dan, aangezien ik er uiteindelijk toch met haar vandoor ga. Dus bij deze, voor degene die voor haar komen, bespaar jezelf de moeite en blijf gewoon lekker thuis.
HG Gootsteenontstopper als hoofd ingrediënt, zeker wel dat die van mij de kaviaar is onder de GHB.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk. Denk je dat jouw GHB beter werkt dan die van mij? Fair chances voor iedereen.
Dat is wel kwaliteit ja.... We zullen zien.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
HG Gootsteenontstopper als hoofd ingrediënt, zeker wel dat die van mij de kaviaar is onder de GHB.
Gewoon towerbridgen toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat is wel kwaliteit ja.... We zullen zien.
En anders netjes delen, al wil ik dan wel als eerste i.v.m. smetvrees.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:31 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
ik raad jullie allebij om dit te doen:
http://efukt.com/196_The_Love_Plug.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |