Glennis Grace?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:59 schreef Waterdrinker het volgende:
en die negerin, hoe heet ze ook alweer
Glennisquote:
ja echt, het kanquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:11 schreef Heberg het volgende:
[..]
Nog erger? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik lijk op vin dieselquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:15 schreef artm het volgende:
[..]
Ach, als je niet op Vin Diesel lijkt mot ze je niet..
Dat hoeft nog geen eens perse, ik heb een hoop de afgelopen tijd ontmoet! maak je daar maar niet druk om.quote:
Ik ben niet zo goed in hintsquote:
Haha, ookal kan je geen "salsa, bachata, kizomba, zouk, merengue" Kan ik het je als nog leren! Alleen ik ga niet met een jongen dansen hahaquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Gewoon gezellig.
Alex is wel een leuke vent, als ik salsa danseresje was wist ik het wel.
Top, das al een vrouw waar we salsa mee kunnen dansen! ;-)quote:
IHHNNG staat voor Ik heb het nog nooit gedaan en dat is een programma op RTL5 dat over mensen gaat die nog maagd zijn. (nog geen seks gehad hebben, waar onder ik)quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:53 schreef Dimens het volgende:
Ik dacht dat IHHNNG een of andere kreet was die je maakt tijdens het drukken. Maar het blijkt dus voor iets anders te staan.
Liever niet, ik wil mezelf ff laten bewijzen aan de fokkers dat ik ook normaal kan zijn zonder cameras erbij ;-)quote:
Ik heb geen contact met hun, als jullie dat nou even regelen?quote:
Waar:quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:43 schreef IT-Alex het volgende:
Beste Fokkers,
Een paar topics geleden kwam ik er mee en ik hoor steeds meer mensen erover praten dus ik dacht laat ik dan even het initiatief nemen om zoo'n topic te openen zodat we het hier kunnen bespreken.
- Welke plaats gaan we dit organiseren?
(Mij lijkt ergens in het midden van Nederland het beste aangezien iedereen uit de middle of no where komt)
- Wat gaan we doen?
(Gaan we uit? Gaan we ergens wat drinken?)
- Wie van IHHNNG gaan er komen?
(Ik (Alex) ben wel bereid om te komen als er minstens 5 forum-fokkers komen)
Heb je nog meer ideetjes, post ze dan hier!
Hahaha je kan ook op de fiets naar schreveningen komen dan ben je gelijk goed bezig ;-)quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:16 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Waar:
Zwolle? het is ongeveer overal 1 a 2 uur vandaan met de trein (maar ja ik zeg dit ook vanuit gemakzucht voor mijzelf omdat ik in zwolle woon).
Wat:
Drankje pakken in de kroeg? Lijkt me gezellig genoeg.
Wie komt:
Ik kom zo wie zo als het gebeurt.
Zo link is ze niet hoor, ze is best beschaafd en aardig irl.quote:
Ik heb daar nog contact mee ja, dat zou zomaar kunnen als je dat wilt. Die woont toch in de buurt van zwolle dus dat komt goed uit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Neem je die blonde mevrouw ook mee Alex?
Die heb ik allang niet meer, ik ben meer van de katten en poesjes dan van honden, ik heb er persoonlijk echt een hekel aan als honden gaan lopen blaffen en altijd blijkbaar als ik honden aankijk willen ze me bijten xD hahahahaquote:
Heb ik helaas geen contact mee!quote:
Ik heb ook een puppyquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
maar de puppy was wel megaschattig
Jij regelt die blondine, ik regel de GHB.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Ik heb daar nog contact mee ja, dat zou zomaar kunnen als je dat wilt. Die woont toch in de buurt van zwolle dus dat komt goed uit.
Eerst wat drinken in een kroegje en dan stappen met mensen die willen lijkt me prima iddquote:
We kunnen opzich wel in het centrum van den haag afsprekenquote:Op zondag 30 juni 2013 13:43 schreef MissJ het volgende:
lijkt me wel cool zo'n meeting.
Ik ben voor Den Haag / Scheveningen, want daar woon ik
Als ik bij jou kan blijven pitten wel. Waar is veel vrouwenoverschot dan? Nijmegen toch.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:10 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
We kunnen opzich wel in het centrum van den haag afspreken
En arnhem is beetje te ver xD kom jij maar naar mij haha
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:26 schreef Atemno het volgende:
[..]
Als ik bij jou kan blijven pitten wel. Waar is veel vrouwenoverschot dan? Nijmegen toch.
Niet de nacht doorhalen en de eerste trein terug pakkenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:26 schreef Atemno het volgende:
[..]
Als ik bij jou kan blijven pitten wel. Waar is veel vrouwenoverschot dan? Nijmegen toch.
Concrete plannen en een lijst van aanwezigen maken?quote:Op zondag 30 juni 2013 18:10 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
We kunnen opzich wel in het centrum van den haag afspreken
En arnhem is beetje te ver xD kom jij maar naar mij haha
Tja ik wil het op zich ook wel in Zwolle houden, alleen we kunnen hier beginnen..quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:33 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
Als het in Zwolle zou zijn dan zou ik misschien nog wel komen.
Oke dan!quote:
Tja ik organiseer ook iets midden in de zomer.. Beetje impossible maar goed we kunnen het altijd nog eens over doen in een andere locatie ;-)quote:
Niet hosselen in da clubquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:01 schreef Triptamine2 het volgende:
dit word het sausagefest van de eeuw
Volgende keer beter.quote:
^^quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:01 schreef Triptamine2 het volgende:
dit word het sausagefest van de eeuw
Ja joh wordt vast leuk!quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:50 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Niet hosselen in da club
Ik kom misschien wel ja, kijken wat de rest van de opkomst is, maar lijkt me wel lachen
Het gaat er niet om "maagden te ontmaagden" of zo iets het gaat er gewoon om om mensen van het programma te ontmoeten in het echt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:06 schreef nikky het volgende:
Ik kreeg een DM met een linkje naar dit topic, maareuh.. ik heb het al wel gedaan!Ik heb een kind
dat zegt niets, Maria heeft ook een kind gehadquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:06 schreef nikky het volgende:
Ik kreeg een DM met een linkje naar dit topic, maareuh.. ik heb het al wel gedaan!Ik heb een kind
Komt Marcel ook? En Avithal?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:27 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Volgende keer beter.
[..]
^^
[..]
Ja joh wordt vast leuk!
[..]
Het gaat er niet om "maagden te ontmaagden" of zo iets het gaat er gewoon om om mensen van het programma te ontmoeten in het echt.
Dus mocht je intresse hebben on bijvoorbeeld mij te ontmoeten kan je gewoon komen voor de gezelligheid.
Misschien heb je wel leuke tips voor me, als het komt op vrouwen versieren.
Één tip heb ik al voor je. Zorg dat je een grapje herkentquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:27 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Volgende keer beter.
[..]
^^
[..]
Ja joh wordt vast leuk!
[..]
Het gaat er niet om "maagden te ontmaagden" of zo iets het gaat er gewoon om om mensen van het programma te ontmoeten in het echt.
Dus mocht je intresse hebben on bijvoorbeeld mij te ontmoeten kan je gewoon komen voor de gezelligheid.
Misschien heb je wel leuke tips voor me, als het komt op vrouwen versieren.
Ja zo kan ik ook nog wel een paar honderd man opnoemen die haar ook willen zien..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:10 schreef Jachtgeweer het volgende:
als Avithal komt ben ik zeker van de partij in ieder geval
Die kunnen maar beter thuisblijven dan, aangezien ik er uiteindelijk toch met haar vandoor ga. Dus bij deze, voor degene die voor haar komen, bespaar jezelf de moeite en blijf gewoon lekker thuis.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:19 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Ja zo kan ik ook nog wel een paar honderd man opnoemen die haar ook willen zien..
Haha, tuurlijk. Denk je dat jouw GHB beter werkt dan die van mij? Fair chances voor iedereen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:32 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Die kunnen maar beter thuisblijven dan, aangezien ik er uiteindelijk toch met haar vandoor ga. Dus bij deze, voor degene die voor haar komen, bespaar jezelf de moeite en blijf gewoon lekker thuis.
HG Gootsteenontstopper als hoofd ingrediënt, zeker wel dat die van mij de kaviaar is onder de GHB.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk. Denk je dat jouw GHB beter werkt dan die van mij? Fair chances voor iedereen.
Dat is wel kwaliteit ja.... We zullen zien.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
HG Gootsteenontstopper als hoofd ingrediënt, zeker wel dat die van mij de kaviaar is onder de GHB.
Gewoon towerbridgen toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat is wel kwaliteit ja.... We zullen zien.
En anders netjes delen, al wil ik dan wel als eerste i.v.m. smetvrees.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:31 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
ik raad jullie allebij om dit te doen:
http://efukt.com/196_The_Love_Plug.html
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:09 schreef IT-Alex het volgende:
Ok aangezien niemand echt een idee heeft waar, wat, wanneer heeft.
Laat ik iets proberen te organiseren ;-)
Want vinden jullie van:
13 Juli
Zaterdag middag
15:00 ( 3 uur )
In Den Haag centrum
At Café Luden ( op het plein )
Erg makkelijk te bereiken, Op loopafstand vanaf den haag centraal.
Laten we daar gewoon rond 3 uur meeten en dan kunnen
we altijd nog bepalen wat de plannen voor de rest van de avond zijn.
Dan hebben we een beetje speling met de tijd.
Want mochten we ergens in de avond afspreken hebben we weer een probleem met:
elkaar zoeken, wat en waar gaan we wat doen etc.
Mocht er niets van komen ( kwa uitgaan ) hebben we in iedergeval een hoop gepraat lijkt me.
Wat vinden jullie ervan?
PS: Wil je niet alleen komen? kom dan met een vriendin of vriend van je, des te meer mensen de meer gezelligheid.
Hebben andere mensen ook nog intresse om naar deze meet te komen?quote:
Met zn 2'en ga ik iig niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:08 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
[..]
Hebben andere mensen ook nog intresse om naar deze meet te komen?
Laat ff wat weten.
Ik zorg wel dat avtihal komt, als jij dat ook ff komt..quote:
Alex, ik heb de serie gevolgd en hoewel ik zelden op Fok! post, heb ik het topic over de serie een beetje in de gaten gehouden. Wat ik me bij jou afvraag is hoe je het vindt dat je maagd bent op je 24e. Jouw antwoord kan namelijk van belang zijn bij (bed)succes bij de dames.quote:
uh i don't care?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:49 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Alex, ik heb de serie gevolgd en hoewel ik zelden op Fok! post, heb ik het topic over de serie een beetje in de gaten gehouden. Wat ik me bij jou afvraag is hoe je het vindt dat je maagd bent op je 24e. Jouw antwoord kan namelijk van belang zijn bij (bed)succes bij de dames.
Dat is op zich een goede houding. Meiden merken het snel als je té graag wilt en dan kom je wanhopig over. Dat moet je natuurlijk niet willen. Hoe staat het de laatste tijd ervoor dan? Succes gehad?quote:
Wie weetquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:22 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Dat is op zich een goede houding. Meiden merken het snel als je té graag wilt en dan kom je wanhopig over. Dat moet je natuurlijk niet willen. Hoe staat het de laatste tijd ervoor dan? Succes gehad?
haha je zou is moeten weten hoe het echt in elkaar zit en niet altijd afgaan wat je op tv ziet.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:23 schreef dikkedaniel het volgende:
Hoe hard sta je voor lul als je je samen met een goede vriend opgeeft voor de maagdenshow, maar ineens blijkt dat je vriend met brandwonden op zn face al wel geneukt heeft.
Je bent dan een beetje het eenzame eendje en staat er ineens helemaal alleen voor. Je vriend heeft jou gewoon (figuurlijk) genaaid en je voelt je de enige maagd op de wereld. Je vraag je af:"Ben ik dan zo anders, ben ik minder dan de rest?"
Vervolgens blijkt dat Ewout van ZOOP je heeft gebruikt als leedvermaak voor de grote maagdenshow; "Kijk een a-ritmische maagd die denkt dat hij chachacha kan dansen!", "Laten we hem op een date met een actrice sturen!" In werkelijkheid ben je dan nog maagd, maar je voelt je anaal vernederd door Ewout van ZOOP.
Hoezo "Siri9ously fok? wtf" niet verwacht dat ik hier zou zitten?quote:Op zondag 21 juli 2013 12:59 schreef junkiesietze het volgende:
wtf alex, seriously? fok?
wat ik me de heletijd afvroeg bij die serie IHHNNG.
Bij de intro van het programma, zie je alle deelnemers voorbij komen met de introtune. maar waar zijn jij en wasim?
Ja ik ben helemaal gek op mezelf en promoot mezelf nu ook nog dat ik op tv ben geweest!!!! super stoer!!!quote:Op zondag 21 juli 2013 13:56 schreef junkiesietze het volgende:
wel verw8 dat je hier zou zitten... maar pimpen met dat je op dat tv programma geweest bent?
Hij wil zelfs een "ik heb het nog nooit gedaan" meet organiseren waar je hem kan ontmoeten. Toen bleek dat er op fok weinig animo was voor een meet was meneertje op zn staart getraptquote:Op zondag 21 juli 2013 13:56 schreef junkiesietze het volgende:
wel verw8 dat je hier zou zitten... maar pimpen met dat je op dat tv programma geweest bent?
quote:Op zondag 21 juli 2013 21:04 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Hij wil zelfs een "ik heb het nog nooit gedaan" meet organiseren waar je hem kan ontmoeten. Toen bleek dat er op fok weinig animo was voor een meet was meneertje op zn staart getrapt
Ja cool toch? Maarja iedereen heeft daar ze eigen mening over.. ;-)quote:
Das wel jammer, Ik denk dat we de worden gratis & vrouwen wat meer moeten noemen dan komen er vast mensen ^^quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:35 schreef junkiesietze het volgende:
back in the day, hebben we zoetermeer meets geprobeerd. dat werd al niks.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:35 schreef junkiesietze het volgende:
holy shit, ik zit al 10jaar op fok
Nee, wil je er zelf een proberen te organiseren?quote:
kquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:18 schreef dikkedaniel het volgende:
Beter ga je chicks regelen om te neuken ipv fokkers om mee te meeten (en dan waarover te praten?).
Als je dan zo nodig een meet wilt, doe dan een meet met alle castleden van seizoek 1. Niet met willekeurige mensen op een of ander internet forum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |