Van Heutz > Nederlands Indie > Jungle neem ik aan?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef ErwinRommel het volgende:
ff een leuke vraag aan jullie.
Waarom loopt het 12de InfBat LMB/AASLT in jungle tenue
Deels.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:02 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Van Heutz > Nederlands Indie > Jungle neem ik aan?
Oh want die mogen geen plezier hebben en moeten allemaal een S-max rijdenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
Mannen van middelbare leeftijd in een sportauto/coupe/cabrio
Reed paar dagen terug op de A12 richting den Haag een tijd achter een Mercedes SLS AMG. Mooi bakkie is dat zeg. Maar bestuurder was idd een dikke kale vijftiger.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
Mannen van middelbare leeftijd in een sportauto/coupe/cabrio
Jawel, maar het ziet er zo sneu uitquote:Op maandag 1 juli 2013 16:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh want die mogen geen plezier hebben en moeten allemaal een S-max rijden
Ze zullen het normale tenue wel niet in orde gehad hebben...quote:Op maandag 1 juli 2013 17:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laten zien dat ze ook heul goed zijn en daarom niet wegbezuinigd moeten worden?
Ik word zo onderhand een beetje ziek van die marsquote:
Laat die ouwe gek nu maar, anders komt ie weer met het panzerlied.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik word zo onderhand een beetje ziek van die mars
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze zullen het normale tenue wel niet in orde gehad hebben...
Voor Ravequote:Op maandag 1 juli 2013 18:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laat die ouwe gek nu maar, anders komt ie weer met het panzerlied.
Bruut mooiquote:
Ja, dan hoef je niet naar buiten als er op je geschoten wordquote:Op maandag 1 juli 2013 19:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bruut mooi
Ook leuk te zien hoe dat onderscheeps geladen word dat kanon.
Het kan met het salvo te maken hebben. 80 schoten achter elkaar is wel serieus. Maar zoveel verschil lijkt er niet in te zitten.quote:
Ik heb er geen verstand van, maar het leek sneller te gaanquote:Op maandag 1 juli 2013 19:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dan hoef je niet naar buiten als er op je geschoten word
[..]
Het kan met het salvo te maken hebben. 80 schoten achter elkaar is wel serieus. Maar zoveel verschil lijkt er niet in te zitten.
gadverdammequote:Op maandag 1 juli 2013 19:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar het leek sneller te gaan
Nu haring happen
Zoals het een domme vent betaamt, pocht hij dusdanig met zijn zogenaamde overwinning, dat de vrouw erachter komt.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Zoals het een man betaamd, de vrouw aan de afwas gezet
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zoals het een domme vent betaamt, pocht hij dusdanig met zijn zogenaamde overwinning, dat de vrouw erachter komt.
![]()
![]()
Nodig je buren uit, ik pas voor deze keerquote:Op maandag 1 juli 2013 19:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lekker kapsalonnetjeWil je het recept?
Ingrediënten voor 4 personenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nodig je buren uit, ik pas voor deze keer
Doe maar ff nietquote:Op maandag 1 juli 2013 19:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ingrediënten voor 4 personen
800 gram shoarmavlees
1kg patat
2 zakjes sla of een krop
2 tomaten
1/2 komkommer
4 tot 6 plakken jong belegen kaas
knoflooksaus
evt. sambal naar smaak
Hulpmiddelen
Frituurpan
koekenpan
snijplank
een grote ovenschaal (of 4 alluminiumschaaltjes.)
een oven met grillstand
Voorbereiding
Snij de komkommer en de tomaat in plakjes.
en snij eventueel de sla.
Voorverwarm de frituurpan.
Voorverwarm je oven op grillstand.
Vet de ovenschaal licht in.
Bereidingswijze
Bak het shoarmavlees in 5 a 10 minuten in een beetje olie mooi bruin.
Bak ondertussen de patat.
Leg dan eerst de patat in de ovenschaal ( of in vier alluminiumschaaltjes) en dan de shoarma.
Leg hierop de plakken kas tot het helemaal bedekt is.
En zet het onder de grill tot de kaas goed gesmolten is.
Haal het dan eruit en verdeel het over 4 diepe borden.
Leg daar wat sla.tomaat komkommer op.
En doe er naar smaak knoflooksaus en sambal op.
Eet smakelijk!!
Serveertips
Evt. lekker met stokbrood en kruidenboter
Idd, en jij bent dan een matroosquote:Op maandag 1 juli 2013 19:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dan kan je beter zure haring gaan happen
Gooi die sjampinjons naar over de schutting en dan eet ik meequote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef Thaboel het volgende:
Schnitzels, gebakken aardappeltjes en champignons!
Want iedereen die op/bij een boot werkt moet maar vis lustenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, en jij bent dan een matroos
Geen haring lusten
Ik denk dat er weinig zijn die een vette bek niet kunnen waarderen, gij vlootbaalquote:Op maandag 1 juli 2013 19:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want iedereen die op/bij een boot werkt moet maar vis lusten
Een vette bek wel, maar niet zo'n gore vis in je kanaal duwen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig zijn die een vette bek niet kunnen waarderen, gij vlootbaal
Jij mij een kapsalon aansmeren, ik jou een dikke vette haring aansmeren, net juinquote:Op maandag 1 juli 2013 19:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een vette bek wel, maar niet zo'n gore vis in je kanaal duwen.
whehe, ik had dit ook nooit toe moeten gevenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij mij een kapsalon aansmeren, ik jou een dikke vette haring aansmeren, net juin
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
whehe, ik had dit ook nooit toe moeten geven
Dan niet. Nee, zonder gekheid. Er word zoveel mogelijk rekening mee gehouden, maar ja, zo lang het geen cruise schip is houd het ergens op.quote:
hmmm, wist ik niet. Ik bedoelde dus niet vegetarisch, maar veganistisch.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan niet. Nee, zonder gekheid. Er word zoveel mogelijk rekening mee gehouden, maar ja, zo lang het geen cruise schip is houd het ergens op.
Ja, dat las ikquote:Op maandag 1 juli 2013 19:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmm, wist ik niet. Ik bedoelde dus niet vegetarisch, maar veganistisch.
Nee nee nee, kapsalon moet van een stok komen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ingrediënten voor 4 personen
800 gram shoarmavlees
1kg patat
2 zakjes sla of een krop
2 tomaten
1/2 komkommer
4 tot 6 plakken jong belegen kaas
knoflooksaus
evt. sambal naar smaak
Hulpmiddelen
Frituurpan
koekenpan
snijplank
een grote ovenschaal (of 4 alluminiumschaaltjes.)
een oven met grillstand
Voorbereiding
Snij de komkommer en de tomaat in plakjes.
en snij eventueel de sla.
Voorverwarm de frituurpan.
Voorverwarm je oven op grillstand.
Vet de ovenschaal licht in.
Bereidingswijze
Bak het shoarmavlees in 5 a 10 minuten in een beetje olie mooi bruin.
Bak ondertussen de patat.
Leg dan eerst de patat in de ovenschaal ( of in vier alluminiumschaaltjes) en dan de shoarma.
Leg hierop de plakken kas tot het helemaal bedekt is.
En zet het onder de grill tot de kaas goed gesmolten is.
Haal het dan eruit en verdeel het over 4 diepe borden.
Leg daar wat sla.tomaat komkommer op.
En doe er naar smaak knoflooksaus en sambal op.
Eet smakelijk!!
Serveertips
Evt. lekker met stokbrood en kruidenboter
hmmm, netjes. Wist ik nietquote:Op maandag 1 juli 2013 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat las ikHetzelfde als Halal of Koosjer; er wordt zoveel mogelijk rekening mee gehouden.
Die heb ik niet thuisquote:Op maandag 1 juli 2013 19:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee nee nee, kapsalon moet van een stok komen.
Maar de KL kookt ook niet, die hebben een inloopmagnetron in een 20 voets containerquote:Op maandag 1 juli 2013 19:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmm, netjes. Wist ik niet
Volgens mij bij de landmacht is het of dit, of dat.
Wie zaait zal oogstenquote:
Mijn zwake plekquote:Op maandag 1 juli 2013 19:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wie zaait zal oogsten![]()
Jouw zwake plek gevonden nu
Uiteraard, als je het zelf doet wordt het nooit zo lekkerquote:Op maandag 1 juli 2013 19:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Derhalve overlaten aan de professional.
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:24 schreef jitzzzze het volgende:
Catnip op de krabpaal en de kadden worden wild
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:24 schreef jitzzzze het volgende:
Catnip op de krabpaal en de kadden worden wild
Ik hep ff genoeg aan 3 dagen BKquote:Op maandag 1 juli 2013 20:26 schreef hoogvlieger het volgende:
Zal de komende week toch alleen maar aan het festival voer zitten dus dan kunnen vandaag en morgen er ook nog wel bij. Pizzatje dus.
BK? Broodje Kroket of Broodje Karing?quote:
Burger Kingquote:Op maandag 1 juli 2013 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
BK? Broodje Kroket of Broodje Karing?
Hier ook, het word steeds gekkerquote:Op maandag 1 juli 2013 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wild? Bij mij worden ze dan gewoon totaal geflipte idioot doende kadden
stakkerquote:
No shitquote:Op maandag 1 juli 2013 20:31 schreef jitzzzze het volgende:
Je kan blijkbaar ook bijten in de krabpaal
Als uit uitgegekt zijn lopen ze bij mij dan altijd rond alsof ze stoned zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 20:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier ook, het word steeds gekkerEcht grappig om naar te kijken
Hoe maak je tosti's in het veld?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:32 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik heb het afgelopen week in Duitsland trouwens gechefd om met alleen WOL-pakket inhoud een brownie cake te bakken![]()
paar pakjes kekjes verkruimelen, heel veel cacaopoeder erbij mieteren, reep pure chocola verkruimelen en doorheen doen. Bij nieuwe pakket zit chocopasta, kan er ook door heen. Dan bekertje heet water erbij om er een dikke natte smurrie van te maken. Dan met alu folie een bakje in de doos van je wolpakket of een leeg rantsoenblik maken, en daar de smurrie ingieten. Alu folie dichtvouwen en het geheel een uur in een pan oid boven je gasbrander zetten. Heerlijk
Ja, zo'n heel suf rondje door de kamer om dan weer opnieuw bij de catnip uit te komen en weer wild te gaan doenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als uit uitgegekt zijn lopen ze bij mij dan altijd rond alsof ze stoned zijn
Wij niet, zo een grote klim dinges volstaat, dagelijks gebruiken ze het, jagen elkaar na, de een is een is een ME109, de ander een Spitfirequote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij niet, zo een grote klim dinges volstaat, dagelijks gebruiken ze het, jagen elkaar na, de een is een is een ME109, de ander een Spitfire
Serieus waarquote:
Ah op die fiets. Kan je idd prima je bammetjes op bakken.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kerosine kachel wel eens gebruikt?
Je hebt daar in de tent dan zo een kachel die op kerosine werkt.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:38 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Kan je idd prima je bammetjes op bakken.
Jij hebt jou kadden niet naar een scheepsklasse vernoemdquote:
Zeker welquote:Op maandag 1 juli 2013 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt jou kadden niet naar een scheepsklasse vernoem t:?
Dit dus. Boterham met kaas en dan tussen het rooster drukken, lekkere kerosine tosti's van de McBoogtentquote:Op maandag 1 juli 2013 20:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je hebt daar in de tent dan zo een kachel die op kerosine werkt.
Heb he aan de kachel zo een klepje, kun je mooi een tosti tussen bakken
Iddquote:Op maandag 1 juli 2013 20:41 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dit dus. Boterham met kaas en dan tussen het rooster drukken, lekkere kerosine tosti's van de McBoogtent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |