Dat kon alleen ParkietWiet toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
toto zit wel op whatsapp, mss dat je er bij kan spatie......
welke vakquote:Op maandag 1 juli 2013 15:27 schreef zwerty het volgende:
Misschien moet ik gaan leren aangezien ik morgen een SE heb
Welk vak?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:27 schreef zwerty het volgende:
Nee joh, je haalt makkelijk een 10!quote:Op maandag 1 juli 2013 15:27 schreef zwerty het volgende:
quote:
wat?quote:
Ik faalde met link kopieren, zat nog in mijn klembord ditquote:
ohhquote:Op maandag 1 juli 2013 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik faalde met link kopieren, zat nog in mijn klembord dit
Ja kijk dat is anders hequote:Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik had een 9
Ik wist wat in de toets kwam.
En wat heb je voor onsquote:Op maandag 1 juli 2013 15:52 schreef Etsu het volgende:
Broek, riem, tshirt en schoenen rijker
Amsterdam
En jou kennende 450 euro armerquote:Op maandag 1 juli 2013 15:52 schreef Etsu het volgende:
Broek, riem, tshirt en schoenen rijker
Amsterdam
250*quote:Op maandag 1 juli 2013 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En jou kennende 450 euro armer
155 voor een broek?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
250*
Broek was een rib uit m'n lijf¤155.- maar heel erg mooi
zal vanavond pics maken
Niksquote:Op maandag 1 juli 2013 15:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En wat heb je voor ons?
Also: pics.
Vind jij gelukkig ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
155 voor een broek?![]()
Ik vind 100 toch wel max eigenlijk
Ik dacht, schoenen ook wel 100, 50 euro voor een shirt en idem voor een riemquote:Op maandag 1 juli 2013 15:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
250*
Broek was een rib uit m'n lijf¤155.- maar heel erg mooi
zal vanavond pics maken
Overhemden van 2 jaar oud die ik nog steeds veel draagquote:Op maandag 1 juli 2013 15:56 schreef Ezell het volgende:
Investeren in goede kledingstukken is sowieso.
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Overhemden van 2 jaar oud die ik nog steeds veel draag
Schoenen waren maar ¤45,-, dus ik zie het als een compensatie voor de broekquote:Op maandag 1 juli 2013 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht, schoenen ook wel 100, 50 euro voor een shirt en idem voor een riem
omggggquote:
Precies wat ik ook altijd zegquote:Op maandag 1 juli 2013 16:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schoenen waren maar ¤45,-, dus ik zie het als een compensatie voor de broek
Dit veranderd de zaak natuurlijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schoenen waren maar ¤45,-, dus ik zie het als een compensatie voor de broek
Ik zei maar wat hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heeft ze een lijstje met leuek jongens hier?
3? Dat is wel erg weinig. Ik ben de tel wel een beetje kwijt om eerlijk te zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 16:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja wat, sommige mensen hebben naar drie outfits of zo.
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:06 schreef Etsu het volgende:
Waarom shoppen vrouwen langer? Ik was voor al m'n kledingstukken iets van 20 min kwijt en die vriendin heeft nog niks gekocht en zit al 15 min op d'r te wachten in zo'n vrouwenwinkel.
Vrouwen willen niet binnen 20 min klaar zijn. Eerst de hele winkel zienquote:Op maandag 1 juli 2013 16:06 schreef Etsu het volgende:
Waarom shoppen vrouwen langer? Ik was voor al m'n kledingstukken iets van 20 min kwijt en die vriendin heeft nog niks gekocht en zit al 15 min op d'r te wachten in zo'n vrouwenwinkel.
Ik wil ook wel alles zien, maar ik kan snel beoordelen of ik het mooi vind of niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vrouwen willen niet binnen 20 min klaar zijn. Eerst de hele winkel zien
Precies. Het is dan ook geen hel voor ons, wij vinden het gewoon leuk om te doen. Volgens mij zien mannen dat anders.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vrouwen willen niet binnen 20 min klaar zijn. Eerst de hele winkel zien
Kunnen de meeste vrouwen gewoon nietquote:Op maandag 1 juli 2013 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil ook wel alles zien, maar ik kan snel beoordelen of ik het mooi vind of niet.
Ik ken mannen die het leuk vinden om kleding te kopen hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 16:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Precies. Het is dan ook geen hel voor ons, wij vinden het gewoon leuk om te doen. Volgens mij zien mannen dat anders.
*meld zich*quote:Op maandag 1 juli 2013 16:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ken mannen die het leuk vinden om kleding te kopen hoor
Waarom dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
shoppen met zwerty wordt voor mij een ultieme test merk ik al
Hahah hoezoquote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
shoppen met zwerty wordt voor mij een ultieme test merk ik al
quote:
Nou als zwerty ook zo'n draaikont is hoop ik dat ik mijn geduld bewaarquote:
Nee doe ik ook nietquote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*meld zich*
Maar laten we niet bij alles een half uur blijven staan
Vind je shoppen leuk?quote:
En ik ken alleen vrouwen die het leuk vindenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ken mannen die het leuk vinden om kleding te kopen hoor
Hoezo draaikont?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Nou als zwerty ook zo'n draaikont is hoop ik dat ik mijn geduld bewaar
Opzich ben ik ook nooit met een jongen wezen shoppenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En ik ken alleen vrouwen die het leuk vinden.
De mannen die ik ken gaan juist met tegenzin kleding kopen en kiezen vaak maar wat om er vanaf te zijn.
Ik ook.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
3? Dat is wel erg weinig. Ik ben de tel wel een beetje kwijt om eerlijk te zijn.
ik ben kieskeurig.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:06 schreef Etsu het volgende:
Nouja, 50 dingen een pashokje in nemen en over alles 10 minuten nadenken en vervolgens niks kopenquote:
Ik doe beide.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil ook wel alles zien, maar ik kan snel beoordelen of ik het mooi vind of niet.
Mag niet eens, maar snap wat je bedoeltquote:Op maandag 1 juli 2013 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, 50 dingen een pashokje in nemen en over alles 10 minuten nadenken en vervolgens niks kopen
Ditquote:
Omg dit motiveert mequote:
Inderdaad, als je gaat shoppen met een meid dan weet je dat ze dingen wil proberen en dat het niet in een paar minuten over is.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mag niet eens, maar snap wat je bedoelt
Deal with it, en anders niet shoppen met een meid!
Daar kan verandering in komenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Opzich ben ik ook nooit met een jongen wezen shoppen
Alleen schoenen maar dat is zo gedaan.
Wat jongens betreft wel ja, ik moet de jongen nog tegenkomen die super kritisch is wat schoenen betreft.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Opzich ben ik ook nooit met een jongen wezen shoppen
Alleen schoenen maar dat is zo gedaan.
En het vervolgens nooit meer aantrekkenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:20 schreef zwerty het volgende:
[..]
Omg dit motiveert me
@VA don't worry, ik koop heel veel zonder goed na te denkenik ben meer van: OH LEUK *gooit in mandje*
Maar met broeken bij mij kun je jaren wachtenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Inderdaad, als je gaat shoppen met een meid dan weet je dat ze dingen wil proberen en dat het niet in een paar minuten over is.
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:20 schreef zwerty het volgende:
[..]
Omg dit motiveert me
@VA don't worry, ik koop heel veel zonder goed na te denkenik ben meer van: OH LEUK *gooit in mandje*
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat jongens betreft wel ja, ik moet de jongen nog tegenkomen die super kritisch is wat schoenen betreft.
Geen "is dit wat?" of "dit zou je zo leuk staan" aan je hoofdquote:
Ga jij met mij mee shoppen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga jij met mij mee shoppen?
[..]
Wel minder gezellig.
Wat vind je hier van ezel;wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Waarom nou?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Als je vraagt of iets je dik maakt is het antwoord standaard ja, al heb ik het niet eens gezien
Dat vraag ik nooitquote:Op maandag 1 juli 2013 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Als je vraagt of iets je dik maakt is het antwoord standaard ja, al heb ik het niet eens gezien
[..]
[..]
Wel minder gezellig.
Wat vind je hier van ezel;Natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit![]()
Omdat ik niet gediend ben van dat soort vragenquote:
Wil je met me trouwen?quote:
haha, jullie gaan het leuk krijgen!quote:Op maandag 1 juli 2013 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik niet gediend ben van dat soort vragen
[..]
Wil je met me trouwen?
Oh, dat heb ik ook wel hoor. Als ik een broek koop dan moet het ook goed staan en er leuk uitzien. Als er een streepje of een slijtplek verkeerd zit dan moet 'ie voor de rest wel heel goed zitten en er leuk uitzien, wil ik 'm kopen.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar met broeken bij mij kun je jaren wachten
alleen dit bloesjequote:Op maandag 1 juli 2013 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind je bloemen ook leuk?
Of alleen dit bloesje zo?
O, sommige mensen vinden dat juist fijn. Van een paar vriendinnen weet ik ook precies wat ze leuk vinden, alleen jammer dat het ondersom niet zo is.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geen "is dit wat?" of "dit zou je zo leuk staan" aan je hoofd.
Maar aan de andere kant vind ik het ook wel fijn als ik met iemand kan praten over ideeën en combinaties en of dat kan enzo.
[..]
[..]
Wel minder gezellig.
Wat vind je hier van ezel;De hele outfit of de blouse?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen de blouse, niet de broekquote:Op maandag 1 juli 2013 16:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, sommige mensen vinden dat juist fijn. Van een paar vriendinnen weet ik ook precies wat ze leuk vinden, alleen jammer dat het ondersom niet zo is.
[..]
De hele outfit of de blouse?
Nouja, bij mij is dat dan vaak bij kleren die ik helemaal niks vind of waar ik na 1 seconde al zeg dat ik die toch niet wil. Dan helpt het niet echtquote:Op maandag 1 juli 2013 16:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, sommige mensen vinden dat juist fijn. Van een paar vriendinnen weet ik ook precies wat ze leuk vinden, alleen jammer dat het ondersom niet zo is.
Leuk printje, alleen vind ik dat rood als het omgevouwen is niet zo. En denk dat ik een ander stofje mooier zou vinden.quote:
Jaquote:Op maandag 1 juli 2013 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik niet gediend ben van dat soort vragen
[..]
Wil je met me trouwen?
en met mij?quote:
O, dat is wel jammer. Maar ja, heb je al snel met kieskeurige mensen.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, bij mij is dat dan vaak bij kleren die ik helemaal niks vind of waar ik na 1 seconde al zeg dat ik die toch niet wil. Dan helpt het niet echt.
Ik en m'n grote mond ook, nu wordt het tegen me gebruiktquote:Op maandag 1 juli 2013 16:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat is wel jammer. Maar ja, heb je al snel met kieskeurige mensen.
Nou, zó kieskeurig ben ik nietquote:Op maandag 1 juli 2013 16:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook wel hoor. Als ik een broek koop dan moet het ook goed staan en er leuk uitzien. Als er een streepje of een slijtplek verkeerd zit dan moet 'ie voor de rest wel heel goed zitten en er leuk uitzien, wil ik 'm kopen.
Dat was met die groene broek van m'n avatar net zo. Ik heb eerst andere broeken gehad maar die waren de verkeerde kleur of die ijzeren dingetjes waren in dezelfde kleur als de broek wat ik niet wou... Of de zakken zaten niet goed...
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leuk printje, alleen vind ik dat rood als het omgevouwen is niet zo. En denk dat ik een ander stofje mooier zou vinden.
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik en m'n grote mond ook, nu wordt het tegen me gebruikt.
hoeveel kost die? Ik zag dat ie van TH was.quote:
En ehh, ik wil het zelfde vragen, maar ik durf het niet te vragen, maar wil je toch antwoorden?quote:
Nee niet met jouquote:Op maandag 1 juli 2013 16:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ehh, ik wil het zelfde vragen, maar ik durf het niet te vragen, maar wil je toch antwoorden?
beter dan een broek in je gatquote:Op maandag 1 juli 2013 16:34 schreef zwerty het volgende:
Omg er zit een gat in m'n broek
Inb4 beter dan een broek in je gat
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:34 schreef zwerty het volgende:
Omg er zit een gat in m'n broek
Inb4 beter dan een broek in je gat
Oh, dat valt nog mee. Tenminste niet bij je kontquote:Op maandag 1 juli 2013 16:37 schreef zwerty het volgende:
[..]
Bovenbenen
Maarja ik draag m heel vaak dus is wel logisch
45 euroquote:Op maandag 1 juli 2013 16:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
hoeveel kost die? Ik zag dat ie van TH was.
Om een goed passende te vinden. Niet om kleine dingetjesquote:Op maandag 1 juli 2013 16:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij jaren over broeken deed?
Dat zou wel erg zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 16:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee. Tenminste niet bij je kont.
Waarom passen ze vaak niet dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Om een goed passende te vinden. Niet om kleine dingetjes
Omdat verschillende merken en dus heb ik ook wel eens verschillende maten. En ze zitten vaak bij m'n rug te wijdquote:
Of past je kont niet in de broek?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat verschillende merken en dus heb ik ook wel eens verschillende maten. En ze zitten vaak bij m'n rug te wijd
Oh... Goed passend is toch gewoon een maat kleiner of een maat groter?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Om een goed passende te vinden. Niet om kleine dingetjes
Hoe oud is je broertje?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn broertje zegt dat ie bijna een vriendin heeft. Ik geloof er niet zo heeeel veel van, maarja
Bijnaquote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn broertje zegt dat ie bijna een vriendin heeft. Ik geloof er niet zo heeeel veel van, maarja
Bijna 16. Maar hij is mijn kleine broertje, dat kan helemaal niet booeehooeeequote:
Tuurlijk, keihard werken! En niks kopen!quote:Op maandag 1 juli 2013 16:49 schreef TienVingers het volgende:
Zou het mogelijk zijn om tot mijn 20e ¤2.900,- bij elkaar te sparen
Zou makkelijk moeten kunnen?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:49 schreef TienVingers het volgende:
Ja maar ik moet ook nog kleding kopen tussendoorquote:Op maandag 1 juli 2013 16:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tuurlijk, keihard werken! En niks kopen!
Oh, oké. Ik kijk gewoon of 'ie te wijd zit, dan neem ik een maat kleiner. En als ik 'm niet aan krijg dan doe ik een maat groter.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat verschillende merken en dus heb ik ook wel eens verschillende maten. En ze zitten vaak bij m'n rug te wijd
Makkelijk, gewoon zorgen dat je in vakanties veel uren maakt. Ik heb deze zomer makkelijke 1500 al bij elkaarquote:Op maandag 1 juli 2013 16:49 schreef TienVingers het volgende:
Moeten ze me eerst aannemen waar dan ookquote:Op maandag 1 juli 2013 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Makkelijk, gewoon zorgen dat je in vakanties veel uren maakt. Ik heb deze zomer makkelijke 1500 al bij elkaar
Als je gaat werken wel jaquote:Op maandag 1 juli 2013 16:49 schreef TienVingers het volgende:
Ik vroeg of ze al gedate hadden.quote:
Maar het kanquote:Op maandag 1 juli 2013 16:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Moeten ze me eerst aannemen waar dan ook
Waarvoor heb je dat geld nodig dan?quote:
Nou, als ik dan een maat kleiner neem past de broek vaak niet. Dus moet meestal wel een riem dragenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, oké. Ik kijk gewoon of 'ie te wijd zit, dan neem ik een maat kleiner. En als ik 'm niet aan krijg dan doe ik een maat groter.
Maar dat is het wel zo'n beetje. Voor de rest let ik niet echt ergens op bij broeken. Als ik 'm maar aan krijg.
Ik wil kincorrectie doen als ik 20 benquote:Op maandag 1 juli 2013 16:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarvoor heb je dat geld nodig dan?
Ik wil je best 10 euro voorschieten, als ik het maar terug krijg met 0,42% per maand rente over 10 jaar.
Is toch hetzelfde als daten VA, snap dat danquote:Op maandag 1 juli 2013 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vroeg of ze al gedate hadden.
''Ik zie haar elke dag op school hoor.''![]()
Oh, dat is minder. Ik heb al maar dan 10 jaar geen riem meer gedragen volgens mij. Ik heb niet eens meer riemenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, als ik dan een maat kleiner neem past de broek vaak niet. Dus moet meestal wel een riem dragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duits leren via internet :/
Via het Engels :/Spatieboos
Riemen zijn wel leuk op zichquote:Op maandag 1 juli 2013 16:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is minder. Ik heb al maar dan 10 jaar geen riem meer gedragen volgens mij. Ik heb niet eens meer riemen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:54 schreef Spatieloos het volgende:
Doe je dat in je vrije tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duits leren via internet :/
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:54 schreef Spatieloos het volgende:
Ik leer het je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duits leren via internet :/
Eins zwei drei
Een beetje, jammer genoeg doe ik het te weinig. Maar ik heb een jaar vwo Duits gemist en volgend jaar heb ik wel Duits.quote:
Neunquote:Op maandag 1 juli 2013 16:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
vier fünf sechs sieben acht n? zehn ? ? ? ?
Waarom van Duits naar Engels?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
dreizehn daarna?
[ afbeelding ]
In 1x goed
Waarom is het nou weer siebzehn en niet siebenzehn, oh dit word lastig!quote:Op maandag 1 juli 2013 16:57 schreef TienVingers het volgende:
Dreizehn vierzehn fünfzehn sechszehn siebzehn
Kan prima Engels, en kan geen goede gratis Nederlandse Duits internetcursussen vinden.quote:
Omdat siebenzehn niet klinktquote:Op maandag 1 juli 2013 16:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom is het nou weer siebzehn en niet siebenzehn, oh dit word lastig!
Krijg je dat niet op school dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan prima Engels, en kan geen goede gratis Nederlandse Duits internetcursussen vinden.
O, via internet. Ik dacht dat dit van school wasquote:Op maandag 1 juli 2013 16:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan prima Engels, en kan geen goede gratis Nederlandse Duits internetcursussen vinden.
Wat vroegquote:Op maandag 1 juli 2013 16:59 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Hoi, het was helaas van korte duur want het eten is klaar.
Eetsequote:Op maandag 1 juli 2013 16:59 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Hoi, het was helaas van korte duur want het eten is klaar.
Op zoek naar xcachet:quote:Op maandag 1 juli 2013 17:01 schreef xcachet het volgende:
Ben op zoek naar LETMEIN, iemand?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:02 schreef TienVingers het volgende:
der des dem den
die der der die
das des dem das
die der den die
3e is:quote:Op maandag 1 juli 2013 17:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
3e naamval: Dem die den den ?
Of heb ik het fout?
Ik hoorde Emmenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:05 schreef zwerty het volgende:
[..]
3e is:
Dem der dem den
Ik onthoud dat door: emmer in emmen
Heeeeeeeeequote:Op maandag 1 juli 2013 17:04 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh okay, dankzij jouw naam, kan ik dat ezelsbruggetje onthoudenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:05 schreef zwerty het volgende:
[..]
3e is:
Dem der dem den
Ik onthoud dat door: emmer in emmen
Huhquote:Op maandag 1 juli 2013 17:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh okay, dankzij jouw naam, kan ik dat ezelsbruggetje onthouden
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:14 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Alsof het in Nederland geen mooi weer kan zijn
Welk seizoen?quote:Op maandag 1 juli 2013 17:15 schreef xcachet het volgende:
LMI; deze aflevering heb ik gezien
[ afbeelding ]
Moest lachenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:20 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat weet niemand maar het zal een zwarte dag zijn voor mannelijk wanhopig Fok
zweety ik wil je terugquote:Op maandag 1 juli 2013 17:20 schreef zwerty het volgende:
[..]
Weeee are never ever getting back together
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:21 schreef nodig het volgende:
Ik was vandaag in de AH van VA
Geen groenteman te bekennen
gr gr
Waarom meeten jullie nietquote:Op maandag 1 juli 2013 17:21 schreef nodig het volgende:
gr gr
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Oeh stiekempjes. Laag in de auto liggen wanneer we LMI op zijn fiets kranten zien doen
Was ie misschien eventjes ergens anders? En ik was er nietquote:Op maandag 1 juli 2013 17:21 schreef nodig het volgende:
gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:23 schreef xcachet het volgende:
hey lmi, poesen vriend:Die ken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een groentevrouw maar die zijn niet interessantquote:Op maandag 1 juli 2013 17:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was ie misschien eventjes ergens anders? En ik was er niet
Krab :squote:Op maandag 1 juli 2013 17:24 schreef hezdunnah het volgende:
ee chefs en chefinnen, iemand een suggestie wat ik zo kan koken?
Iets in de P categoriequote:Op maandag 1 juli 2013 17:24 schreef hezdunnah het volgende:
Ohhhh zij, ik weet precies wie het wasquote:Op maandag 1 juli 2013 17:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Wel een groentevrouw maar die zijn niet interessant
Bloemkool met gestoomde aardappelkrieltjes en hot wingsquote:Op maandag 1 juli 2013 17:24 schreef hezdunnah het volgende:
Vond die aanbiedingen wel leuk van die 1+1 gratisquote:Op maandag 1 juli 2013 17:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ohhhh zij, ik weet precies wie het was
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die ken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:26 schreef xcachet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patat*quote:Op maandag 1 juli 2013 17:27 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
nee is niet gezond gister aten we ook al friet
Meloenenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Vond die aanbiedingen wel leuk van die 1+1 gratis![]()
10 euro boodschappen voor 7,50 ofzo
:s :s :squote:Op maandag 1 juli 2013 17:27 schreef zwerty het volgende:
Ik vind nodig echt iemand die de AH vermijdt als VA aan het werk is
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:27 schreef zwerty het volgende:
Ik vind nodig echt iemand die de AH vermijdt als VA aan het werk is
quote:
Dat snap ik ook niet neequote:Op maandag 1 juli 2013 17:29 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Hoefde niks van de groenteafdeling te hebben![]()
Waarom moet je trouwens een bonuskaart voor die aanbiedingen hebben terwijl kassavrouw truus altijd haar eigen pasje scant als je erna vraagt?
Puur klantenonderzoek om koopgedrag bij te houden. Maar het is zo lullig als je hem vergeten bent dus dan hebben we er wel eentje voor je liggenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:29 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Hoefde niks van de groenteafdeling te hebben![]()
Waarom moet je trouwens een bonuskaart voor die aanbiedingen hebben terwijl kassavrouw truus altijd haar eigen pasje scant als je erna vraagt?
Allemaalquote:Op maandag 1 juli 2013 17:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat dan in elke AH in NL of alleen daar?
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:30 schreef Spatieloos het volgende:
Ohja, als ze vragen, 'heeft u een bonus kaart? '. Moet je zeggen: 'Heeft ú een bonus kaart?'
Maar het is in de AH waar ik normaal kom zo vanzelfsprekend dat als je daar wat afrekent ze haar eigen pas er langs houd ook al zit er geen bonus opquote:Op maandag 1 juli 2013 17:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Puur klantenonderzoek om koopgedrag bij te houden. Maar het is zo lullig als je hem vergeten bent dus dan hebben we er wel eentje voor je liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |