Precies wat ik ook altijd zegquote:Op maandag 1 juli 2013 16:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schoenen waren maar ¤45,-, dus ik zie het als een compensatie voor de broek
Dit veranderd de zaak natuurlijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schoenen waren maar ¤45,-, dus ik zie het als een compensatie voor de broek
Ik zei maar wat hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heeft ze een lijstje met leuek jongens hier?
3? Dat is wel erg weinig. Ik ben de tel wel een beetje kwijt om eerlijk te zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 16:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja wat, sommige mensen hebben naar drie outfits of zo.
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:06 schreef Etsu het volgende:
Waarom shoppen vrouwen langer? Ik was voor al m'n kledingstukken iets van 20 min kwijt en die vriendin heeft nog niks gekocht en zit al 15 min op d'r te wachten in zo'n vrouwenwinkel.
Vrouwen willen niet binnen 20 min klaar zijn. Eerst de hele winkel zienquote:Op maandag 1 juli 2013 16:06 schreef Etsu het volgende:
Waarom shoppen vrouwen langer? Ik was voor al m'n kledingstukken iets van 20 min kwijt en die vriendin heeft nog niks gekocht en zit al 15 min op d'r te wachten in zo'n vrouwenwinkel.
Ik wil ook wel alles zien, maar ik kan snel beoordelen of ik het mooi vind of niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vrouwen willen niet binnen 20 min klaar zijn. Eerst de hele winkel zien
Precies. Het is dan ook geen hel voor ons, wij vinden het gewoon leuk om te doen. Volgens mij zien mannen dat anders.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vrouwen willen niet binnen 20 min klaar zijn. Eerst de hele winkel zien
Kunnen de meeste vrouwen gewoon nietquote:Op maandag 1 juli 2013 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil ook wel alles zien, maar ik kan snel beoordelen of ik het mooi vind of niet.
Ik ken mannen die het leuk vinden om kleding te kopen hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 16:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Precies. Het is dan ook geen hel voor ons, wij vinden het gewoon leuk om te doen. Volgens mij zien mannen dat anders.
*meld zich*quote:Op maandag 1 juli 2013 16:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ken mannen die het leuk vinden om kleding te kopen hoor
Waarom dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
shoppen met zwerty wordt voor mij een ultieme test merk ik al
Hahah hoezoquote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
shoppen met zwerty wordt voor mij een ultieme test merk ik al
quote:
Nou als zwerty ook zo'n draaikont is hoop ik dat ik mijn geduld bewaarquote:
Nee doe ik ook nietquote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*meld zich*
Maar laten we niet bij alles een half uur blijven staan
Vind je shoppen leuk?quote:
En ik ken alleen vrouwen die het leuk vindenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ken mannen die het leuk vinden om kleding te kopen hoor
Hoezo draaikont?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Nou als zwerty ook zo'n draaikont is hoop ik dat ik mijn geduld bewaar
Opzich ben ik ook nooit met een jongen wezen shoppenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En ik ken alleen vrouwen die het leuk vinden.
De mannen die ik ken gaan juist met tegenzin kleding kopen en kiezen vaak maar wat om er vanaf te zijn.
Ik ook.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
3? Dat is wel erg weinig. Ik ben de tel wel een beetje kwijt om eerlijk te zijn.
ik ben kieskeurig.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:06 schreef Etsu het volgende:
Nouja, 50 dingen een pashokje in nemen en over alles 10 minuten nadenken en vervolgens niks kopenquote:
Ik doe beide.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil ook wel alles zien, maar ik kan snel beoordelen of ik het mooi vind of niet.
Mag niet eens, maar snap wat je bedoeltquote:Op maandag 1 juli 2013 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, 50 dingen een pashokje in nemen en over alles 10 minuten nadenken en vervolgens niks kopen
Ditquote:
Omg dit motiveert mequote:
Inderdaad, als je gaat shoppen met een meid dan weet je dat ze dingen wil proberen en dat het niet in een paar minuten over is.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mag niet eens, maar snap wat je bedoelt
Deal with it, en anders niet shoppen met een meid!
Daar kan verandering in komenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Opzich ben ik ook nooit met een jongen wezen shoppen
Alleen schoenen maar dat is zo gedaan.
Wat jongens betreft wel ja, ik moet de jongen nog tegenkomen die super kritisch is wat schoenen betreft.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Opzich ben ik ook nooit met een jongen wezen shoppen
Alleen schoenen maar dat is zo gedaan.
En het vervolgens nooit meer aantrekkenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:20 schreef zwerty het volgende:
[..]
Omg dit motiveert me
@VA don't worry, ik koop heel veel zonder goed na te denkenik ben meer van: OH LEUK *gooit in mandje*
Maar met broeken bij mij kun je jaren wachtenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Inderdaad, als je gaat shoppen met een meid dan weet je dat ze dingen wil proberen en dat het niet in een paar minuten over is.
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:20 schreef zwerty het volgende:
[..]
Omg dit motiveert me
@VA don't worry, ik koop heel veel zonder goed na te denkenik ben meer van: OH LEUK *gooit in mandje*
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat jongens betreft wel ja, ik moet de jongen nog tegenkomen die super kritisch is wat schoenen betreft.
Geen "is dit wat?" of "dit zou je zo leuk staan" aan je hoofdquote:
Ga jij met mij mee shoppen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga jij met mij mee shoppen?
[..]
Wel minder gezellig.
Wat vind je hier van ezel;wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Waarom nou?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Als je vraagt of iets je dik maakt is het antwoord standaard ja, al heb ik het niet eens gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |