Patat*quote:Op maandag 1 juli 2013 17:27 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
nee is niet gezond gister aten we ook al friet
Meloenenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Vond die aanbiedingen wel leuk van die 1+1 gratis![]()
10 euro boodschappen voor 7,50 ofzo
:s :s :squote:Op maandag 1 juli 2013 17:27 schreef zwerty het volgende:
Ik vind nodig echt iemand die de AH vermijdt als VA aan het werk is
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:27 schreef zwerty het volgende:
Ik vind nodig echt iemand die de AH vermijdt als VA aan het werk is
quote:
Dat snap ik ook niet neequote:Op maandag 1 juli 2013 17:29 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Hoefde niks van de groenteafdeling te hebben![]()
Waarom moet je trouwens een bonuskaart voor die aanbiedingen hebben terwijl kassavrouw truus altijd haar eigen pasje scant als je erna vraagt?
Puur klantenonderzoek om koopgedrag bij te houden. Maar het is zo lullig als je hem vergeten bent dus dan hebben we er wel eentje voor je liggenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:29 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Hoefde niks van de groenteafdeling te hebben![]()
Waarom moet je trouwens een bonuskaart voor die aanbiedingen hebben terwijl kassavrouw truus altijd haar eigen pasje scant als je erna vraagt?
Allemaalquote:Op maandag 1 juli 2013 17:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat dan in elke AH in NL of alleen daar?
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:30 schreef Spatieloos het volgende:
Ohja, als ze vragen, 'heeft u een bonus kaart? '. Moet je zeggen: 'Heeft ú een bonus kaart?'
Maar het is in de AH waar ik normaal kom zo vanzelfsprekend dat als je daar wat afrekent ze haar eigen pas er langs houd ook al zit er geen bonus opquote:Op maandag 1 juli 2013 17:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Puur klantenonderzoek om koopgedrag bij te houden. Maar het is zo lullig als je hem vergeten bent dus dan hebben we er wel eentje voor je liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |