En ehh, ik wil het zelfde vragen, maar ik durf het niet te vragen, maar wil je toch antwoorden?quote:
Nee niet met jouquote:Op maandag 1 juli 2013 16:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ehh, ik wil het zelfde vragen, maar ik durf het niet te vragen, maar wil je toch antwoorden?
beter dan een broek in je gatquote:Op maandag 1 juli 2013 16:34 schreef zwerty het volgende:
Omg er zit een gat in m'n broek
Inb4 beter dan een broek in je gat
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:34 schreef zwerty het volgende:
Omg er zit een gat in m'n broek
Inb4 beter dan een broek in je gat
Oh, dat valt nog mee. Tenminste niet bij je kontquote:Op maandag 1 juli 2013 16:37 schreef zwerty het volgende:
[..]
Bovenbenen
Maarja ik draag m heel vaak dus is wel logisch
45 euroquote:Op maandag 1 juli 2013 16:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
hoeveel kost die? Ik zag dat ie van TH was.
Om een goed passende te vinden. Niet om kleine dingetjesquote:Op maandag 1 juli 2013 16:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij jaren over broeken deed?
Dat zou wel erg zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 16:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee. Tenminste niet bij je kont.
Waarom passen ze vaak niet dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Om een goed passende te vinden. Niet om kleine dingetjes
Omdat verschillende merken en dus heb ik ook wel eens verschillende maten. En ze zitten vaak bij m'n rug te wijdquote:
Of past je kont niet in de broek?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat verschillende merken en dus heb ik ook wel eens verschillende maten. En ze zitten vaak bij m'n rug te wijd
Oh... Goed passend is toch gewoon een maat kleiner of een maat groter?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Om een goed passende te vinden. Niet om kleine dingetjes
Hoe oud is je broertje?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn broertje zegt dat ie bijna een vriendin heeft. Ik geloof er niet zo heeeel veel van, maarja
Bijnaquote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn broertje zegt dat ie bijna een vriendin heeft. Ik geloof er niet zo heeeel veel van, maarja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |