Dat vraag ik nooitquote:Op maandag 1 juli 2013 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Als je vraagt of iets je dik maakt is het antwoord standaard ja, al heb ik het niet eens gezien
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga jij met mij mee shoppen?
[..]
Wel minder gezellig.
Wat vind je hier van ezel;Natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit![]()
Omdat ik niet gediend ben van dat soort vragenquote:
Wil je met me trouwen?quote:
haha, jullie gaan het leuk krijgen!quote:Op maandag 1 juli 2013 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik niet gediend ben van dat soort vragen
[..]
Wil je met me trouwen?
Oh, dat heb ik ook wel hoor. Als ik een broek koop dan moet het ook goed staan en er leuk uitzien. Als er een streepje of een slijtplek verkeerd zit dan moet 'ie voor de rest wel heel goed zitten en er leuk uitzien, wil ik 'm kopen.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar met broeken bij mij kun je jaren wachten
alleen dit bloesjequote:Op maandag 1 juli 2013 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind je bloemen ook leuk?
Of alleen dit bloesje zo?
O, sommige mensen vinden dat juist fijn. Van een paar vriendinnen weet ik ook precies wat ze leuk vinden, alleen jammer dat het ondersom niet zo is.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geen "is dit wat?" of "dit zou je zo leuk staan" aan je hoofd.
Maar aan de andere kant vind ik het ook wel fijn als ik met iemand kan praten over ideeën en combinaties en of dat kan enzo.
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga jij met mij mee shoppen?
[..]
Wel minder gezellig.
Wat vind je hier van ezel;De hele outfit of de blouse?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen de blouse, niet de broekquote:Op maandag 1 juli 2013 16:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, sommige mensen vinden dat juist fijn. Van een paar vriendinnen weet ik ook precies wat ze leuk vinden, alleen jammer dat het ondersom niet zo is.
[..]
De hele outfit of de blouse?
Nouja, bij mij is dat dan vaak bij kleren die ik helemaal niks vind of waar ik na 1 seconde al zeg dat ik die toch niet wil. Dan helpt het niet echtquote:Op maandag 1 juli 2013 16:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, sommige mensen vinden dat juist fijn. Van een paar vriendinnen weet ik ook precies wat ze leuk vinden, alleen jammer dat het ondersom niet zo is.
Leuk printje, alleen vind ik dat rood als het omgevouwen is niet zo. En denk dat ik een ander stofje mooier zou vinden.quote:
Jaquote:Op maandag 1 juli 2013 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik niet gediend ben van dat soort vragen
[..]
Wil je met me trouwen?
en met mij?quote:
O, dat is wel jammer. Maar ja, heb je al snel met kieskeurige mensen.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, bij mij is dat dan vaak bij kleren die ik helemaal niks vind of waar ik na 1 seconde al zeg dat ik die toch niet wil. Dan helpt het niet echt.
Ik en m'n grote mond ook, nu wordt het tegen me gebruiktquote:Op maandag 1 juli 2013 16:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat is wel jammer. Maar ja, heb je al snel met kieskeurige mensen.
Nou, zó kieskeurig ben ik nietquote:Op maandag 1 juli 2013 16:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook wel hoor. Als ik een broek koop dan moet het ook goed staan en er leuk uitzien. Als er een streepje of een slijtplek verkeerd zit dan moet 'ie voor de rest wel heel goed zitten en er leuk uitzien, wil ik 'm kopen.
Dat was met die groene broek van m'n avatar net zo. Ik heb eerst andere broeken gehad maar die waren de verkeerde kleur of die ijzeren dingetjes waren in dezelfde kleur als de broek wat ik niet wou... Of de zakken zaten niet goed...
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leuk printje, alleen vind ik dat rood als het omgevouwen is niet zo. En denk dat ik een ander stofje mooier zou vinden.
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik en m'n grote mond ook, nu wordt het tegen me gebruikt.
hoeveel kost die? Ik zag dat ie van TH was.quote:
En ehh, ik wil het zelfde vragen, maar ik durf het niet te vragen, maar wil je toch antwoorden?quote:
Nee niet met jouquote:Op maandag 1 juli 2013 16:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ehh, ik wil het zelfde vragen, maar ik durf het niet te vragen, maar wil je toch antwoorden?
beter dan een broek in je gatquote:Op maandag 1 juli 2013 16:34 schreef zwerty het volgende:
Omg er zit een gat in m'n broek
Inb4 beter dan een broek in je gat
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:34 schreef zwerty het volgende:
Omg er zit een gat in m'n broek
Inb4 beter dan een broek in je gat
Oh, dat valt nog mee. Tenminste niet bij je kontquote:Op maandag 1 juli 2013 16:37 schreef zwerty het volgende:
[..]
Bovenbenen
Maarja ik draag m heel vaak dus is wel logisch
45 euroquote:Op maandag 1 juli 2013 16:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
hoeveel kost die? Ik zag dat ie van TH was.
Om een goed passende te vinden. Niet om kleine dingetjesquote:Op maandag 1 juli 2013 16:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij jaren over broeken deed?
Dat zou wel erg zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 16:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee. Tenminste niet bij je kont.
Waarom passen ze vaak niet dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Om een goed passende te vinden. Niet om kleine dingetjes
Omdat verschillende merken en dus heb ik ook wel eens verschillende maten. En ze zitten vaak bij m'n rug te wijdquote:
Of past je kont niet in de broek?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat verschillende merken en dus heb ik ook wel eens verschillende maten. En ze zitten vaak bij m'n rug te wijd
Oh... Goed passend is toch gewoon een maat kleiner of een maat groter?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Om een goed passende te vinden. Niet om kleine dingetjes
Hoe oud is je broertje?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn broertje zegt dat ie bijna een vriendin heeft. Ik geloof er niet zo heeeel veel van, maarja
Bijnaquote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn broertje zegt dat ie bijna een vriendin heeft. Ik geloof er niet zo heeeel veel van, maarja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |