Tuurlijk, keihard werken! En niks kopen!quote:Op maandag 1 juli 2013 16:49 schreef TienVingers het volgende:
Zou het mogelijk zijn om tot mijn 20e ¤2.900,- bij elkaar te sparen
Zou makkelijk moeten kunnen?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:49 schreef TienVingers het volgende:
Ja maar ik moet ook nog kleding kopen tussendoorquote:Op maandag 1 juli 2013 16:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tuurlijk, keihard werken! En niks kopen!
Oh, oké. Ik kijk gewoon of 'ie te wijd zit, dan neem ik een maat kleiner. En als ik 'm niet aan krijg dan doe ik een maat groter.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat verschillende merken en dus heb ik ook wel eens verschillende maten. En ze zitten vaak bij m'n rug te wijd
Makkelijk, gewoon zorgen dat je in vakanties veel uren maakt. Ik heb deze zomer makkelijke 1500 al bij elkaarquote:Op maandag 1 juli 2013 16:49 schreef TienVingers het volgende:
Moeten ze me eerst aannemen waar dan ookquote:Op maandag 1 juli 2013 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Makkelijk, gewoon zorgen dat je in vakanties veel uren maakt. Ik heb deze zomer makkelijke 1500 al bij elkaar
Als je gaat werken wel jaquote:Op maandag 1 juli 2013 16:49 schreef TienVingers het volgende:
Ik vroeg of ze al gedate hadden.quote:
Maar het kanquote:Op maandag 1 juli 2013 16:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Moeten ze me eerst aannemen waar dan ook
Waarvoor heb je dat geld nodig dan?quote:
Nou, als ik dan een maat kleiner neem past de broek vaak niet. Dus moet meestal wel een riem dragenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, oké. Ik kijk gewoon of 'ie te wijd zit, dan neem ik een maat kleiner. En als ik 'm niet aan krijg dan doe ik een maat groter.
Maar dat is het wel zo'n beetje. Voor de rest let ik niet echt ergens op bij broeken. Als ik 'm maar aan krijg.
Ik wil kincorrectie doen als ik 20 benquote:Op maandag 1 juli 2013 16:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarvoor heb je dat geld nodig dan?
Ik wil je best 10 euro voorschieten, als ik het maar terug krijg met 0,42% per maand rente over 10 jaar.
Is toch hetzelfde als daten VA, snap dat danquote:Op maandag 1 juli 2013 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vroeg of ze al gedate hadden.
''Ik zie haar elke dag op school hoor.''![]()
Oh, dat is minder. Ik heb al maar dan 10 jaar geen riem meer gedragen volgens mij. Ik heb niet eens meer riemenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, als ik dan een maat kleiner neem past de broek vaak niet. Dus moet meestal wel een riem dragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duits leren via internet :/
Via het Engels :/Spatieboos
Riemen zijn wel leuk op zichquote:Op maandag 1 juli 2013 16:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is minder. Ik heb al maar dan 10 jaar geen riem meer gedragen volgens mij. Ik heb niet eens meer riemen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:54 schreef Spatieloos het volgende:
Doe je dat in je vrije tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duits leren via internet :/
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:54 schreef Spatieloos het volgende:
Ik leer het je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duits leren via internet :/
Eins zwei drei
Een beetje, jammer genoeg doe ik het te weinig. Maar ik heb een jaar vwo Duits gemist en volgend jaar heb ik wel Duits.quote:
Neunquote:Op maandag 1 juli 2013 16:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
vier fünf sechs sieben acht n? zehn ? ? ? ?
Waarom van Duits naar Engels?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
dreizehn daarna?
[ afbeelding ]
In 1x goed
Waarom is het nou weer siebzehn en niet siebenzehn, oh dit word lastig!quote:Op maandag 1 juli 2013 16:57 schreef TienVingers het volgende:
Dreizehn vierzehn fünfzehn sechszehn siebzehn
Kan prima Engels, en kan geen goede gratis Nederlandse Duits internetcursussen vinden.quote:
Omdat siebenzehn niet klinktquote:Op maandag 1 juli 2013 16:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom is het nou weer siebzehn en niet siebenzehn, oh dit word lastig!
Krijg je dat niet op school dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan prima Engels, en kan geen goede gratis Nederlandse Duits internetcursussen vinden.
O, via internet. Ik dacht dat dit van school wasquote:Op maandag 1 juli 2013 16:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan prima Engels, en kan geen goede gratis Nederlandse Duits internetcursussen vinden.
Wat vroegquote:Op maandag 1 juli 2013 16:59 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Hoi, het was helaas van korte duur want het eten is klaar.
Eetsequote:Op maandag 1 juli 2013 16:59 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Hoi, het was helaas van korte duur want het eten is klaar.
Op zoek naar xcachet:quote:Op maandag 1 juli 2013 17:01 schreef xcachet het volgende:
Ben op zoek naar LETMEIN, iemand?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:02 schreef TienVingers het volgende:
der des dem den
die der der die
das des dem das
die der den die
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |