Daarom juistquote:Op maandag 1 juli 2013 14:48 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Maar waar men geen Herbert en Maarten heeft
Gitank2quote:Op maandag 1 juli 2013 14:50 schreef Redefine het volgende:
Bagot eruit. Zielig voor de adoptie ouder.
Er zat wat in die anderhalf liter fles colaquote:Op maandag 1 juli 2013 14:50 schreef TheArt het volgende:
Bagot opgegeven met een voedselvergiftiging
Zit ik ook al te bekijkenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:49 schreef muzas het volgende:
Toch maar es naar hotelletjes op corsica kijken.
Niet vallen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom rijdt Belkin? Wat is hun waarschijnlijke strijdplan?
DeTank gaat winnen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom rijdt Belkin? Wat is hun waarschijnlijke strijdplan?
Weer een concurrent minder.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:50 schreef Redefine het volgende:
Bagot eruit. Zielig voor de adoptie ouder.
Niet met D&D om kunnen gaanquote:
Ik vroeg het me gewoon afquote:Op maandag 1 juli 2013 14:52 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Niet met D&D om kunnen gaan
Maar waarom dan die vraag? Waarom kunnen sommigen er niet mee omgaan dat anderen D&D met graagte bekijken?
Niet goed schoongemaakt, krijg je met dat hergebruik hèquote:Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zat wat in die anderhalf liter fles cola
Dat hoort inderdaad ook weer niet zo te zijn. Iedereen moet lekker kijken wat hij/zij wil.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:52 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Niet met D&D om kunnen gaan
Maar waarom dan die vraag? Waarom kunnen sommigen er niet mee omgaan dat anderen D&D met graagte bekijken?
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet goed schoongemaakt, krijg je met dat hergebruik hè
Precies, smaken verschillenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hoort inderdaad ook weer niet zo te zijn. Iedereen moet lekker kijken wat hij/zij wil.
Ja, of gewoon zelf solliciteren op die baan ipv dat eeuwige gezeik op die 2 bij de NOSquote:Op maandag 1 juli 2013 14:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Precies, smaken verschillenSommige kunnen met D&D lachen, andere vinden de Belg fijn en de rest vindt wel wat anders.
Juist. Al moet kritiek op het commentaar uiteraard wel gewoon kunnen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Precies, smaken verschillenSommige kunnen met D&D lachen, andere vinden de Belg fijn en de rest vindt wel wat anders.
Die komen dan ook niet echt voor een klassementquote:Op maandag 1 juli 2013 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Gendt gelost? Ik wist dat hij niet goed in vorm was, maar als ie zo rijdt, dan is de enige hoop voor Vacansoleil op een redelijk klassement ook gedoemd te mislukken. Wat een treurigheid rondom dat team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |