Gautier is ook maar klein.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ahw wat een schattig klein blikje cola
Blik is recyclebaar.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit was een kleiner formaat blikje. Overigens is het voordeel van een grote fles dat je het naderhand wel kan bijvullen. Duurzaamheid mag ook weleens doordringen in het wielrennen.
Biologisch afbreekbare bidonnen en enkel spullen weggooien waar publiek staat?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit was een kleiner formaat blikje. Overigens is het voordeel van een grote fles dat je het naderhand wel kan bijvullen. Duurzaamheid mag ook weleens doordringen in het wielrennen.
Zal denk ik wel weer iets gaan oplopen. Maar sowieso worden ze voor die klim gegrepen.quote:
Is toch al zo?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Biologisch afbreekbare bidonnen en enkel spullen weggooien waar publiek staat?
Ik stem voor. Bij voorkeur nog bidonnen welke als compost kunnen dienen tijdens het ontbindings proces voor de planten.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Biologisch afbreekbare bidonnen en enkel spullen weggooien waar publiek staat?
Als je het recycled wel ja, als zwerfafval duurt het 80 tot 1 miljoen jaar.quote:
Nee.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:36 schreef TLC het volgende:
snotver als die 2 andere die op 1 seconde staan niet waren meegereden hadden ze gewoon weg kunnen blijven
Ja dat bedoelde ikquote:
Die grote flessen zouden ze niet opeens spontaan wel gaan inleveren bij de wagen. Of ze moeten bonificatie seconden geven als statiegeld.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stem voor. Bij voorkeur nog bidonnen welke als compost kunnen dienen tijdens het ontbindings proces voor de planten.
[..]
Als je het recycled wel ja, als zwerfafval duurt het 80 tot 1 miljoen jaar.
En komende drie weken dus ook dezelfde omgeving, want hetzelfde land.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T is gewoon weer dezelfde omgeving, want tzelfde eiland.
http://www.tacx.com/nl/products/bottles-bottlecages/shiva#tab_2quote:Op maandag 1 juli 2013 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik stem voor. Bij voorkeur nog bidonnen welke als compost kunnen dienen tijdens het ontbindings proces voor de planten.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die grote flessen zouden ze niet opeens spontaan wel gaan inleveren bij de wagen. Of ze moeten bonificatie seconden geven als statiegeld.
Zo wil ik het zien. Ik ben trots op de makers ervan.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:39 schreef muzas het volgende:
[..]
http://www.tacx.com/nl/products/bottles-bottlecages/shiva#tab_2
Die afbreekbare bidons zijn wel een mooie toevoegingquote:Op maandag 1 juli 2013 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Toch grappig om te zien dat je met even brainstormen in een Fok! topic al op zoveel verbeterpunten kunt komen. Zolang we het milieu maar voorop stellen
[..]
Zo wil ik het zien. Ik ben trots op de makers ervan.
Nee, denk dat ze voor Leezer gaan.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:44 schreef Boezeidekoe het volgende:
Is deze tactiek een voorbode van een aanval van Gesink?
Deze tactiek is een voorbode van het proberen uit de problemen houden van Mollema.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:44 schreef Boezeidekoe het volgende:
Sssst, das om een valpartij vragen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:45 schreef Redefine het volgende:
Belkin fietst geconcentreerder dan dat ze onder Rabo vlag deden.
Gewoon ff lekker op kop rijden, nieuwe trui laten zien etc. dit zou ook al slim zijn als ze niets van plan zijn. Weinig risico.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:44 schreef Boezeidekoe het volgende:
Uiteraard.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:46 schreef BlaZ het volgende:
Kijken er hier nog mensen op de NOS eigenlijk?
Waar anders?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:46 schreef BlaZ het volgende:
Of een gebroken kettingquote:
En verder mag het best gewoon wielrennen blijven, vind ik. Geen stickertje op je fiets vanwege het gewicht, maar wel 1,5 liter cola is een beetje ridicuul.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die afbreekbare bidons zijn wel een mooie toevoegingVerder zou het geen kwaad kunnen als ze de troep zoveel mogelijk weer terug zouden gooien in de auto, zoals al eens voorgesteld is.
Op de Belg natuurlijk, waar men wel verstand van de koers heeft.quote:
De Duitser? Zou kunnen, mijn duits is heel redelijk, maar ze hebben geen Herbert en Maarten daar.quote:
Jij dacht dat mijn statiegeld opmerking serieus wasquote:Op maandag 1 juli 2013 14:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
En verder mag het best gewoon wielrennen blijven, vind ik. Geen stickertje op je fiets vanwege het gewicht, maar wel 1,5 liter cola is een beetje ridicuul.
Als je er bonificatieseconden tegenoverstelt is het einde zoek, gewoon met gezond verstand met het milieu omgaan is ruim voldoende hoor.
Soms. Vorig jaar veel Eurosport maar ik heb het niet zo op Boogerd, de Belg is wel topquote:Op maandag 1 juli 2013 14:46 schreef BlaZ het volgende:
Was een grapske. Daar zenden ze het wielrennen al jaren niet meer uit.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:47 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
De Duitser? Zou kunnen, mijn duits is heel redelijk, maar ze hebben geen Herbert en Maarten daar.
Maar waar men geen Herbert en Maarten heeftquote:Op maandag 1 juli 2013 14:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Op de Belg natuurlijk, waar men wel verstand van de koers heeft.
Van jou was het overduidelijk sarcasme, maar LittleRabbit vond het daadwerkelijk een goed plan volgens mij.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij dacht dat mijn statiegeld opmerking serieus was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |