Ik kan wel hele reacties vol posten over mijn geweldige adoptie renner die virtueel in het geel rijdt. Maar daar gaat ook niemand blij van wordenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gesink valt wat makkelijker te spotten, lijkt het.
Al moeten we maar eens over de etappe praten.
Dan kunnen we niemand meer adoreren.quote:
Wel meer ontopic dan dat we ons afvragen waar de moderators uithangen. Leef je uit.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan wel hele reacties vol posten over mijn geweldige adoptie renner die virtueel in het geel rijdt. Maar daar gaat ook niemand blij van worden
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan wel hele reacties vol posten over mijn geweldige adoptie renner die virtueel in het geel rijdt. Maar daar gaat ook niemand blij van worden
Froome.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan kunnen we niemand meer adoreren.
Gautier.quote:
Ik was even een half uurtje wat anders aan het doen, bedankt voor het vragen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel meer ontopic dan dat we ons afvragen waar de moderators uithangen. Leef je uit.
Ik ben er tussenuit.
Een literfles meenemen is ook weer zo lastig.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ahw wat een schattig klein blikje cola
Ja wat anders? Gewoon uit een 2L fles lurken. Broodje kebab erbij...quote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ahw wat een schattig klein blikje cola
Dit was een kleiner formaat blikje. Overigens is het voordeel van een grote fles dat je het naderhand wel kan bijvullen. Duurzaamheid mag ook weleens doordringen in het wielrennen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja wat anders? Gewoon uit een 2L fles lurken. Broodje kebab erbij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |