Toentertijd niet perse. Gewoon een Engelse tactiek om hem te kleineren.quote:
Valse tussenstand, ban.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef Boezeidekoe het volgende:
MASSALE VALPARTIJ MET FROOME EN CONTADOR!
Jij bent ook niet bekend met Syntix zkr? Dan moet je dat maar eens ff navragen in het VBL gedeelte.quote:
Nee.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:19 schreef Redefine het volgende:
Gaan we nu opeens allemaal dingen roepen die helemaal niet gebeuren in de etappe?
Kom jij eens met goede argumenten waarom er zeker weten geen doping in Sky zit. Dat je gelijk mij sommeert naar school te gaan, is ook best treurig. Zeker voor eenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:18 schreef Syntix het volgende:
[..]422 ga jij maar gewoon naar school ipv spijbelen. Of hij het bij het rechte eind heeft weet niemand.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef Boezeidekoe het volgende:
MASSALE VALPARTIJ MET FROOME EN CONTADOR!
Littlerabbit houdt van mensen die in derde persoon spreken. Littlerabbit deelt diezelfde passie.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij bent ook niet bekend met Syntix zkr? Dan moet je dat maar eens ff navragen in het VBL gedeelte.
Ik zal Stijn eens vragen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij bent ook niet bekend met Syntix zkr? Dan moet je dat maar eens ff navragen in het VBL gedeelte.
Val in slaap, wil dat er wat gebeurt. Tevens bedoeld om de negatieve lading in dit topic te doorbrekenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:19 schreef Redefine het volgende:
Gaan we nu opeens allemaal dingen roepen die helemaal niet gebeuren in de etappe?
Ja inderdaad, dat bedacht ik me een beetje te laatquote:Op maandag 1 juli 2013 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toentertijd niet perse. Gewoon een Engelse tactiek om hem te kleineren.
Maar we zijn inmiddels bij de Nederlandse onafhankelijkheidsoorlog
Stijn, wat vinden ze van Syntix in VBL?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom jij eens met goede argumenten waarom er zeker weten geen doping in Sky zit. Dat je gelijk mij sommeert naar school te gaan, is ook best treurig. Zeker voor een![]()
kwaliteitsuser
![]()
zoals jij.
Is niet de eerste keer dan.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:20 schreef Slobeend het volgende:
Zei Wuyts nou dat Cancellara gewonnen had door Devolder in de RvV?
Is dat een beetje zoals met Waar is Gesink? Hebben we straks plaatjes met een pijl nodig om het te geloven.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Lutte gespot is hier, gisteren (en ook eergisteren!1!) waren ze buiten.
In het Ajax-topic komt hij nog normaal over.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stijn, wat vinden ze van Syntix in VBL?
Kan ook door een goede vraag te stellen stellenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:20 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Val in slaap, wil dat er wat gebeurt. Tevens bedoeld om de negatieve lading in dit topic te doorbreken
Lijkt jaquote:Op maandag 1 juli 2013 14:21 schreef Chiappucci het volgende:
Haha, mooi hoe Gesink alweer enorme bekken zit te trekken, terwijl de rest nog totaal op z'n gemak lijkt te zitten.
Ja boeiend, beter word in maar een paar topics geroddeld over dopingquote:Op maandag 1 juli 2013 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom jij eens met goede argumenten waarom er zeker weten geen doping in Sky zit. Dat je gelijk mij sommeert naar school te gaan, is ook best treurig. Zeker voor een![]()
kwaliteitsuser
![]()
zoals jij.
Knap juist. Gesink fietst op pure wilskrachtquote:Op maandag 1 juli 2013 14:21 schreef Chiappucci het volgende:
Haha, mooi hoe Gesink alweer enorme bekken zit te trekken, terwijl de rest nog totaal op z'n gemak lijkt te zitten.
Gesink valt wat makkelijker te spotten, lijkt het.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is dat een beetje zoals met Waar is Gesink? Hebben we straks plaatjes met een pijl nodig om het te geloven.
Dat hoop ik dan maar.quote:
Ik kan wel hele reacties vol posten over mijn geweldige adoptie renner die virtueel in het geel rijdt. Maar daar gaat ook niemand blij van wordenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gesink valt wat makkelijker te spotten, lijkt het.
Al moeten we maar eens over de etappe praten.
Dan kunnen we niemand meer adoreren.quote:
Wel meer ontopic dan dat we ons afvragen waar de moderators uithangen. Leef je uit.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan wel hele reacties vol posten over mijn geweldige adoptie renner die virtueel in het geel rijdt. Maar daar gaat ook niemand blij van worden
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan wel hele reacties vol posten over mijn geweldige adoptie renner die virtueel in het geel rijdt. Maar daar gaat ook niemand blij van worden
Froome.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan kunnen we niemand meer adoreren.
Gautier.quote:
Ik was even een half uurtje wat anders aan het doen, bedankt voor het vragen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel meer ontopic dan dat we ons afvragen waar de moderators uithangen. Leef je uit.
Ik ben er tussenuit.
Een literfles meenemen is ook weer zo lastig.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ahw wat een schattig klein blikje cola
Ja wat anders? Gewoon uit een 2L fles lurken. Broodje kebab erbij...quote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ahw wat een schattig klein blikje cola
Dit was een kleiner formaat blikje. Overigens is het voordeel van een grote fles dat je het naderhand wel kan bijvullen. Duurzaamheid mag ook weleens doordringen in het wielrennen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja wat anders? Gewoon uit een 2L fles lurken. Broodje kebab erbij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |